autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Flyover: Θα έλυνε το πρόβλημα του Κηφισού μετά τη Θεσσαλονίκη;

Flyover: Θα έλυνε το πρόβλημα του Κηφισού μετά τη Θεσσαλονίκη;

3/10/2024

Παλιότερα ποντάραμε στις εξαγγελίες του Περιφερειακού και μετά της Αττικής Οδού
Τώρα όμως δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα για να μειωθεί η κίνηση
Η Θεσσαλονίκη θα βελτιωθεί σημαντικά έναντι της Αθήνας, με Μετρό και Flyover
Όμως στην Αθήνα τα μόνα μελλοντικά έργα αφορούν αποκλειστικά τα Ν.Π.

Παλιότερα ποντάραμε στις εξαγγελίες του Περιφερειακού και μετά της Αττικής Οδού

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι κάθε μεγαλούπολης στην καθημερινότητα τους, είναι το μποτιλιάρισμα στους δρόμους. Η αυξημένη κυκλοφοριακή κίνηση μπορεί να καταστρέψει τον προγραμματισμό σου, να σε γεμίσει με άγχος και νεύρα και να σε οδηγήσει σε ανορθόδοξους τρόπους οδήγησης για να «ρεφάρεις» τον χαμένο χρόνο, με ότι ρίσκο συνεπάγεται αυτό. Στην Αθήνα, ειδικά την περίοδο που ακολούθησε την άρση του Lockdown, το πρόβλημα με το χάος στους δρόμους σε ώρα κυκλοφοριακής αιχμής, έχει γίνει πλέον πραγματικά ανυπόφορο, ειδικά στην κεντρική αρτηρία του Κηφισού. Το θέμα είναι, ότι σε παλιότερες χρονικά περιόδους όπου οι Αθηναίοι αντιμετώπιζαν έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα, υπήρχαν στον ορίζοντα εξαγγελίες για έργα που επρόκειτο να ανακούφιζαν την κατάσταση. Τέτοια σημαντικά ορόσημα για την Αθήνα, ήταν αρχικά η κατασκευή του Περιφερειακού στον Καρέα-που αργότερα επεκτάθηκε και ονομάστηκε Περιφερειακή Υμηττού- και λίγα χρόνια αργότερα η ανακοίνωση της κατασκευής ενός πραγματικά σημαντικού έργου, αυτού της Αττικής Οδού.

Τώρα όμως δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα για να μειωθεί η κίνηση

Η Αττική Οδός, ο σημαντικότερος δρόμος της πρωτεύουσας, έγινε με πραγματικά εντυπωσιακές για την εποχή του προδιαγραφές και εντάχθηκε μαζί με το νέο αεροδρόμιο στο σύνολο των έργων της Ολυμπιάδας. Ανακούφισε σε μεγάλο βαθμό την κυκλοφορία των οχημάτων και εκμηδένισε μεγάλες αποστάσεις μέσω ταχείας και ανεμπόδιστης κίνησης. Το θέμα είναι ότι, στις ημέρες μας, όπου λογω των νέων δεδομένων (αύξηση πληθυσμού και αυτοκινήτων στο Λεκανοπέδιο) η κίνηση έχει πάλι αυξηθεί, δεν έχουμε να περιμένουμε σε καμία εξαγγελία νέου έργου για τη βελτίωση της κατάστασης-ειδικά στη Λεωφόρο Κηφισού όπου παρατηρείται και το μεγαλύτερο πρόβλημα.

Η Θεσσαλονίκη θα βελτιωθεί σημαντικά έναντι της Αθήνας, με Μετρό και Flyover

Στη συμπρωτεύουσα αντιθέτως, οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης θα έχουν σε λίγο καιρό στη διάθεση τους δύο εξαιρετικά σημαντικές υποδομές για να τους ανακουφίσουν από την κυκλοφοριακή κίνηση. Το Μετρό θα παραδοθεί-επιτέλους-άμεσα ως το τέλος του 2024 και θα ακολουθήσει το επόμενο διάστημα και η ολοκλήρωση του περίφημου flyover. Το τελευταίο έχει επιδεινώσει παραδόξως την καθημερινή ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων, λόγω των έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη. Ωστόσο, οι κόποι τους μάλλον θα πιάσουν τόπο, καθώς τελειώνοντας η συγκεκριμένη οδική αρτηρία, θα αποτελεί την κάρδια του κυκλοφοριακού συστήματος της πόλης. Θα συνδέει την Καλαμαριά με το Πανόραμα και άλλες περιοχές, τον Λαγκάδα με το Κέντρο, αλλά και όλους τους παραπάνω προορισμούς με τα προάστια στα δυτικά της Θεσσαλονίκης.

Όμως στην Αθήνα τα μόνα μελλοντικά έργα αφορούν αποκλειστικά τα Ν.Π.

Στην Αθήνα από την άλλη, τα όποια μελλοντικά έργα, αφορούν μόνο την επέκταση της Αττικής Οδού. Πιο συγκεκριμένα, προβλέπεται να γίνει η σύνδεση της Λ. Κύμης με την Εθνικό Οδό, η αντίστοιχη της Λ. Κατεχάκη με τη Λ. Βουλιαγμένης και η επέκταση της Αττικής προς τα λιμάνια αφενός της Ραφήνας και αφετέρου του Λαυρίου. Οι επεκτάσεις αυτές θα βοηθήσουν σημαντικά στην τουριστική κίνηση των λιμανιών, αλλά και τους κατοίκους που κινούνται προς τα νότια προάστια. Κανένα από αυτά τα έργα όμως δυστυχώς, δεν πρόκειται να βοηθήσουν το καθημερινό χάος που παρατηρείται στο «Ποτάμι». Μήπως τελικά η λύση θα έρθει με ένα «Φαραωνικό» έργο τύπου flyover, κατά μήκος του Κηφισού;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε