autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το bonus των 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το bonus των 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές.

Με 16 «ηλεκτρικά» άλογα και δύναμη από χαμηλά

1/8/2023

Πώς δουλεύει η mild hybrid τεχνολογία στα Ford; Γιατί Fiesta, Focus και Puma έχουν πολύ καλό τράβηγμα σε χαμηλές στροφές, πετυχαίνοντας και χαμηλές τιμές κατανάλωσης;

3 φορές κινητήρας της χρονιάς ο 1.000άρης EcoBoost

Βασικός λόγος που τα τρία ήπια υβριδικά μοντέλα της Ford ξεχωρίζουν για την λειτουργία τους είναι ο αποδοτικός κινητήρας τους. Και στα τρία mHEV (Fiesta, Focus και Puma) κάτω από το καπό βρίσκεται ο πολυβραβευμένος 1.000άρης EcoBoost. Ένας κινητήρας που έχει αναδειχθεί 3 φορές ως ο Καλύτερος Κινητήρας της Χρονιάς και άλλες 6 ο Καλύτερος Κινητήρας στην κατηγορία 1,0 λίτρου και κάτω. Αποδίδει 125 και 155 άλογα, συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο και 7άρι αυτόματο Powershift κιβώτιο και έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης ενός εκ των 3 κυλίνδρων του.


Η προσθήκη του ήπια υβριδικού κυκλώματος αύξησε την απόδοση του 1.000άρη EcoBoost από τα 140 στα 150 άλογα σε Ford Focus και Ford Puma.

Η προσθήκη του ήπια υβριδικού κυκλώματος αύξησε την απόδοση του 1.000άρη EcoBoost από τα 140 στα 150 άλογα σε Ford Focus και Ford Puma.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε