autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Η BMW ζητάει την αλλαγή πολιτικής της Ε.Ε. στους θερμικούς κινητήρες

Η BMW ζητάει την αλλαγή πολιτικής της Ε.Ε. στους θερμικούς κινητήρες

22/10/2024

Είναι ενάντια και στους δασμούς στις κινεζικές εισαγωγές
Θέτει ως στόχο την απεξάρτηση της Ευρώπης από τις μπαταρίες των Κινέζων
Και η Γερμανική κυβέρνηση στο πλάι των εταιρειών κατά τις Ε.Ε.
Ζητάει παράταση η Renault, προβλέπει παγκόσμια κατάρρευση ο Toyoda

Είναι ενάντια και στους δασμούς στις κινεζικές εισαγωγές

Δεν «συγκράτησε» τις σκέψεις και τα λόγια του ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Group, Oliver Zipse. Από το βήμα της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, ο Γερμανός εξαπέλυσε δριμεία κριτική προς την Ευρωπαϊκή Ένωση και τους στόχους της ίδιας σχετικά με την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2035. Αυτή μάλιστα ήταν ένα μέρος των προσφάτων – λάβρων – σχολίων του Zipse προς την Eυρωπαϊκή Ένωση, καθώς θυμίζουμε πως λίγο καιρό νωρίτερα, είχε σχολιάσει αρνητικά την απόφαση του Οργάνου να θεσπίσει δασμούς στα εισαγόμενα ηλεκτρικά μοντέλα από την Κίνα, αναφέροντάς την ως «μοιραίο μήνυμα για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία».

Θέτει ως στόχο την απεξάρτηση της Ευρώπης από τις μπαταρίες των Κινέζων

Επιστρέφοντας όμως στο έτερο «φλέγον» θέμα, αυτό περί της απαγόρευσης κινητήριων συνόλων εσωτερικής καύσης από το 2035, ο Zipse ανέφερε ότι το σχέδιο είναι «πέρα ως πέρα μη ρεαλιστικό». Aκόμη, χαρακτήρισε τις τρέχουσες επιδοτήσεις για τα ηλεκτρικά μοντέλα ως «μη βιώσιμες», κρούοντας έναν ακόμη κώδωνα κινδύνου στην Ε.Ε. Μάλιστα, ο Γερμανός υποστηρίζει ότι ο στόχος πρέπει να ανακαθοριστεί στο να είναι η απομάκρυνση της εξάρτησης των Ευρωπαίων κατασκευαστών ηλεκτρικών μοντέλων από την κινεζική αγορά μπαταριών. Και σύμφωνα με τον ίδιο, για να επιτευχθεί αυτό, «πρέπει να υπάρξει άμεση διόρθωση τους στόχου της απόλυτης ηλεκτροποίησης στην Ευρώπη έως το 2035».

Και η Γερμανική κυβέρνηση στο πλάι των εταιρειών κατά τις Ε.Ε.

Θυμίζουμε ότι η BMW δεν παίζει «μόνη της». Ίσα ίσα, αποτελεί μια από τις Γερμανικές εταιρείες οι οποίες στηρίζουν «βροντόφωνα» την αντίθεσή τους τόσο στα πλάνα της κατάργησης των θερμικών, όσο και της επιβολής δασμών. Κι αυτό γιατί όμοια στάση διατηρεί τόσο η Volkswagen, όσο και η Mercedes-Benz αλλά και η Audi. Μάλιστα, την ίδια γραμμή εκφράζει σθεναρά και η κυβέρνηση της χώρας, με τον Ομοσπονδιακό Υπουργό Μεταφορών της Γερμανίας, να χαρακτηρίζει πρόσφατα μέσω του Χ τις αποφάσεις της Ε.Ε. ως «αποφάσεις που ζημιώνουν της γερμανικές εταιρείες και τα προϊόντα τους».

Ζητάει παράταση η Renault, προβλέπει παγκόσμια κατάρρευση ο Toyoda

Αντίστοιχες φωνές και εκτός Γερμανίας, όχι όμως στον ίδιο βαθμό. Πιο συγκεκριμένα, ο Διευθύνων Σύμβουλο της Renault, Luca de Meo να χαρακτήρισε την απαγόρευση των κινητήρων καύσης μεν απαραίτητη για το μέλλον, αλλά ζητώντας δε την καθυστέρηση της εφαρμογής της. Αντίστοιχα, στην άλλη πλευρά του πλανήτη, ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, έχει προειδοποιήσει πως μια ενδεχόμενη ενέργεια όπως η κατάργηση των θερμικών κινητήρων, είναι ικανή να επιφέρει την κατάρρευση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, παίρνοντας στο διάβα της εκατομμύρια θέσεις εργασίας!

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε