Η Ferrari θέλει να προσφέρει φυσικό ήχο κινητήρα και στα ηλεκτρικά της και μία πατέντα που διέρρευσε δείχνει τον τρόπο με τον οποίο θα φέρει την αποστολή της εις πέρας.
Συσκευή ήχου στον πίσω άξονα
Μία πατέντα που κατατέθηκε προς κατοχύρωση από τη Ferrari, αποκάλυψε τα σχέδια της μάρκας για την ύπαρξη ενός συστήματος ήχου, μέσω του οποίου τα ηλεκτρικά θα συνεχίσουν να έχουν ήχο «κινητήρα». Τα πρώτα συμπεράσματα που βγαίνουν από το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας θέλουν τις μελλοντικές ηλεκτρικές Ferrari να είναι εξοπλισμένες με μία συσκευή αναπαραγωγής ήχου, που θα βρίσκεται στον πίσω άξονα. Η συσκευή αυτή θα προσφέρει φυσικό ήχο, που πιθανότατα θα προέρχεται από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ή εξαρτήματα αυτού, χωρίς όμως να προσδιορίζεται από τα σχέδια. Ο ήχος θα είναι ανάλογος με την ταχύτητα του οχήματος, έτσι, ενώ μπορεί να μην είναι στο 100% φυσικός, θα σχετίζεται άμεσα με τη δυναμική του οχήματος.
Μας είχε προϊδεάσει ο επικεφαλής της Ferrari
Αξίζει να σημειωθεί πως στο παρελθόν ο επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της Ferrari, Ernesto Lasalandra είχε αναφέρει σε δηλώσεις του στα Μέσα του εξωτερικού πως η ομάδα του εργάζεται σε μια «ηχητική υπογραφή» για τα ηλεκτρικά της, όπως με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. «Θα έχουν διαφορετικές υπογραφές, αλλά και οι δύο θα γεννούν συναισθήματα», είχε αναφέρει.
Θα είναι Ferrari αλλά θα... ακούγονται;
Συσκευή αναπαραγωγής ήχου θα έχουν οι ηλεκτρικές Ferrari.
Θα προέρχεται πιθανώς από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ή κάποια εξαρτήματα.
Ο ήχος θα είναι ανάλογος με την ταχύτητα του οχήματος.
Γίνεται ένα ηλεκτρικό να φτάσει σε ήχο το V12 μοτέρ της Ferrari;