Η Stellantis απειλεί πως θα διακόψει την παραγωγή λόγω των ηλεκτρικών
Αφορμή ήταν τα μέτρα του ετήσιου στόχου κατά των εκπομπών
Ζορίζεται και με την απόφαση περί υποχρεωτικής πωλήσεως ηλεκτρικών η Stellantis
Ξεκάθαρο μήνυμα από την διευθύνων σύμβουλο προς τη Βρετανική κυβέρνηση
Ως η 5η κορυφαία αγορά για την μετάβαση στα ηλεκτρικά χαρακτηρίστηκε το Η.Β.
Αφορμή ήταν τα μέτρα του ετήσιου στόχου κατά των εκπομπών
Ολοένα και μεγαλύτερα τα μέτωπα που «ανοίγει» με κυβερνήσεις η Stellantis. Μετά την κόντρα της εταιρείας με την ιταλική κυβέρνηση, ήρθε η ώρα για να κοντραριστεί και με την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου. Η πολυεθνική εταιρεία αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη αρνητικότητα τα μέτρα που επικρατούν στο «νησί» σχετικά με την αντιμετώπιση των ρύπων και τους στόχους μείωσης αυτών. Συγκεκριμένα, η παρούσα πρόβλεψη υπολογίζει πως τουλάχιστον το 22% των συνολικών πωλήσεων επιβάλλεται να αποτελείται από πλήρη ηλεκτρικά μοντέλα. Κάθε όχημα το οποίο πωλείται από τις εταιρείες και δεν υποβάλλεται στα μέτρα, θα φέρει την ζημίωση των εταιρειών κατά 17.760 ευρώ ανά μοντέλο!
Ζορίζεται και με την απόφαση περί υποχρεωτικής πωλήσεως ηλεκτρικών η Stellantis
Χωρίς να πατήσει «φρένο», η Βρετανική κυβέρνηση στοχεύει στην αύξηση του ποσοστού πωλήσεων ανά εταιρεία να ανεβαίνει στο 80% μέχρι το 2030. Όπως αναμενόταν, αρκετές ήταν και είναι οι αντιδράσεις από τις επίσημες θέσεις των εταιρειών. Αν και προηγήθηκε η Ford και η τοποθέτηση των ιθυνόντων που έκανε λόγο για τον περιορισμό των πωλήσεων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην χώρα, η Stellantis έκανε το πιο «ηχηρό» μπάσιμο. Πέραν των άλλων, αξίζει να αναφέρουμε πως η πολυεθνική εταιρεία θυμίζουμε ότι βρίσκεται κατά τη διάρκεια κατασκευής εργοστασίου παραγωγής εντός του Η.Β. με αντικείμενο τα ηλεκτρικά φορτηγά, για να εξυπηρετήσει μάρκες όπως οι Vauxhal,, Citroen, Opel και Peugeot.
Ξεκάθαρο μήνυμα από την διευθύνων σύμβουλο προς τη Βρετανική κυβέρνηση
H Maria Grazia Davino, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δεν «μάσησε» τα λόγια της στις αναφορές της στο προαναφερθέν ζήτημα: «Η Stellantis του Ηνωμένου Βασιλείου δεν θα σταματήσει τη δράση της, η παραγωγή μας όμως στην χώρα θα μπορούσε να σταματήσει. Η απόφασή μας θα ληφθεί σε λιγότερο από έτος. Είναι η έλλειψη ζήτησης έναντι του κανονισμού και η τιμωρία του αν δεν τα καταφέρεις.» Είναι φανερό πως η Stellantis αναμένει νέες αποφάσεις από την κυβέρνηση, οι οποίες είναι ικανές να παρέχουν κίνητρα στους καταναλωτές και την αναθέρμανση της αγοράς ηλεκτρικών μοντέλων, η οποία, ειδικά στο «νησί», έχει «πέσει» το τελευταίο χρονικό διάστημα, καθώς δεν ισχύουν επιδοτήσεις για ιδιώτες αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων.
Ως η 5η κορυφαία αγορά για την μετάβαση στα ηλεκτρικά χαρακτηρίστηκε το Η.Β.
Οι αρχικοί στόχοι της κυβέρνησης ήθελαν τον αποκλεισμό των πωλήσεων για νέα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης να εκκινούσαν το 2030, στόχος ο οποίος προωθήθηκε για το 2035. Πάρα ταύτα, η προσέγγιση που διατηρούν στο «νησί» σχετικά με τα ηλεκτρικά, καθώς και η όλη πολιτική τους, τους έχει αναγάγει ως το πέμπτο πιο καλο-προετοιμασμένο έθνος για την μετάβαση στην εποχή των ηλεκτρικών. Η ανάδειξη έγινε από τον οίκο Ernst & Young, ο οποίος βαθμολόγησε 20 διαφορετικές χώρες και τις αγορές τους, καθώς και πρόβλεψε την κατά 36% ετήσια αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών.,
Σχολιάστε |