Η Toyota συνεχίζει να «κοιτάει» προς ένα υδρογονοκίνητο μέλλον
Πέρα από τα κινητήρια σύνολα με κυψέλες υδρογόνου αναπτύσσει και εσωτερικής καύσης
Ο αντιπρόεδρος της Toyota στην Ευρώπη τονίζει ότι η υδρογονοκίνηση θα αναπτυχθεί μόνο αν αναπτυχθούν και οι υποδομές για να τη συντηρούν
Η Ευρώπη θα έχει βάλει μέχρι το 2050 το υδρογόνο στη ζωή της
Πέρα από τα κινητήρια σύνολα με κυψέλες υδρογόνου αναπτύσσει και εσωτερικής καύσης
Η Τoyota συνεχίζει να κοιτάει προς την υδρογονοκίνηση, επενδύοντας στην ανάπτυξη υδρογονοκίνητων κινητήριων συνόλων και σε μορφή κυψελών αλλά και σε μορφή εσωτερικής καύσης. Παρά την κριτική που ασκείται στο υδρογόνο, ο ιαπωνικός κολοσσός αρνείται να το βάλει κάτω θεωρώντας το υδρογόνο την πιο «πράσινη» επιλογή για την αυτοκίνηση. Μάλιστα αυτό το αποδεικνύει έμπρακτα αφού έχει κυκλοφορήσει ήδη δύο γενιές του υδρογονοκίνητου Mirai FCEV.
Ο αντιπρόεδρος της Toyota στην Ευρώπη τονίζει ότι η υδρογονοκίνηση θα αναπτυχθεί μόνο αν αναπτυχθούν και οι υποδομές για να τη συντηρούν
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Toyota στην Ευρώπη Thiebault Paquet, η υδρογονοκίνηση θα αναπτυχθεί μόνο αν παράλληλα αναπτυχθούν και οι υποδομές για να τη συντηρούν. Μάλιστα δήλωσε, ότι το υδρογόνο έχει δρόμο ακόμα για αναπτυχθεί, όπως και ο τρόπος παραγωγής του (ηλεκτρόλυση που δεν είναι ρυπογόνα). Τέλος θεωρεί ότι σε σχέση με την ηλεκτροκίνηση το υδρογόνο είναι η καθαρή επιλογή για μεγάλες μεταφορές, αφού είναι πιο αποδοτικό.
Η Ευρώπη θα έχει βάλει μέχρι το 2050 το υδρογόνο στη ζωή της
Έτσι κι αλλιώς η Ευρώπη, έχει συμφωνήσει ήδη να βάλει το υδρογόνο στη ζωή της αφού σκοπεύει να το χρησιμοποιεί για να καλύψει το 13% με 20% του συνόλου των ενεργειακών απαιτήσεων της μέχρι τον 2050. Ακόμα, θέλει να μέχρι το 2030 να μπορεί να παράγει 40GW «πράσινου» υδρογόνου μέσω ηλεκτρόλυσης, ενώ θέλει ανά 124 χιλιόμετρα σε μεγάλους οδικούς άξονες να έχει και ένα πρατήριο υδρογόνου.