autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Εξετάζουμε το Peugeot 2008 Hybrid των 23.900 ευρώ

Εξετάζουμε το Peugeot 2008 Hybrid των 23.900 ευρώ

Διαβάστηκε από 20370 αναγνώστες - 14/4/2025

Με αρχική τιμή τα 23.900 ευρώ (Hybrid Days) και premium προσανατολισμό, αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία.
«All-rounder», καμία τιμή στα κόκκινα.
Πλέον, ως ήπια υβριδικό, έχει καλές επιδόσεις και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση (6,4 λτ./100 χλμ. στην πόλη).
Σε αντίθεση με άλλα πολυτελή μοντέλα, δεν κάνει «περικοπές» σε βασικό εξοπλισμό.

Με αρχική τιμή τα 23.900 ευρώ (Hybrid Days) και premium προσανατολισμό, αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

Στην νέα ενότητα «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», μελετάμε μοντέλα που βρίσκονται στην επικαιρότητα (μοντέλα σε προσφορά, νέες αφίξεις ή best seller) και βλέπουμε αν τελικά συμφέρουν για τα χρήματα που προσφέρονται ή όχι. Αποκαλύπτουμε ποια μοντέλα έχουν δυνατά σημεία που ενισχύουν την τιμή τους ή έχουν αδύνατα σημεία, τα οποία πιθανά να μην τα κάνουν συμφέρουσες περιπτώσεις.

Η κατηγορία των μικρών SUV είναι η δημοφιλέστερη στην αγορά και αποτελείται από πολλά μοντέλα από όλες τις μάρκες, τα οποία προσπαθούν να διαφοροποιηθούν με την τιμή τους, τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά, ή ακόμα και με πολυτελή χαρακτήρα. Η Peugeot τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να αλλάξει τον προσανατολισμό της, αποσκοπώντας στο να θεωρηθεί μία μάρκα που προσεγγίζει την πολυτέλεια, χωρίς να ξεφεύγει σε τιμή και να απευθύνεται σε λίγους. Ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα είναι το Peugeot 2008, η τελευταία γενιά του οποίου βρέθηκε στην κορυφή των ελληνικών πωλήσεων τους πρώτους μήνες του έτους.

Το πολυαγαπημένο B-SUV καταφέρνει να φέρει την premium κατηγορία πιο κοντά στον μέσο αγοραστή, ενώ ιδιαίτερα καλή τιμή φαίνεται να έχει η ήπια υβριδική έκδοση, η οποία επωφελείται από το προωθητικό πρόγραμμα «Hybrid Days», με αποτέλεσμα να κοστίζει 23.900 ευρώ. Έχοντας, λοιπόν, προνομιακή τιμή, μοντέρνα σχεδίαση, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό του, ενώ στην Hybrid έκδοση εξοπλίζεται και με το τελευταίας τεχνολογίας ήπια υβριδικό σύνολο του group Stellantis, ακούγεται σαν μία πρόταση που θα αποτελούσε σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Ας ψάξουμε καλύτερα τους λόγους για τους οποίους φαίνεται να αξίζει όσα «ζητάει».

«All-rounder», καμία τιμή στα κόκκινα.

Το γεγονός ότι το Peugeot 2008 Hybrid αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία των μικρών SUV επιβεβαιώνεται έμπρακτα μέσα από τις αναλυτικές μετρήσεις που σημείωσε κατά την διάρκεια των δοκιμών μας. Πρόκειται για σημείο αναφοράς, καθώς καταφέρνει να μην παρουσιάζει «κόκκινα σημεία» σε καμία μας μέτρηση, υποδεικνύοντας ότι δεν υστερεί σε κανένα κριτήριο έναντι του ανταγωνισμού, είτε πρόκειται για τις επιδόσεις, την κατανάλωσή του, τους χώρους, αλλά και την τιμή του. Μάλιστα, όχι απλά δεν υστερεί, αλλά καταφέρνει να ξεχωρίσει στους τομείς της ευρυχωρίας και της οικονομίας καυσίμου, όπως θα δούμε στην συνέχεια του άρθρου.

Η Peugeot  δεν αρκείται στο να προσφέρει απλά ένα «καλό πακέτο», χωρίς να εφοδιάσει το πρόσφατα ανανεωμένο μοντέλο της με ξεχωριστή εμφάνιση και εσωτερικό με πολυτελή και μοντέρνα σχεδίαση. Εξωτερικά, την προσοχή τραβάνε τα φώτα ημέρας με τις 3 «νυχιές» σε κάθε πλευρά του μπροστινού μέρους, ενώ και πίσω ξεχωρίζουν τα LED στοιχεία που μοιάζουν να «αιωρούνται» στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων. Πρόκειται, επίσης, για ένα από τα πιο μοντέρνα και καλά συναρμολογημένα εσωτερικά της κατηγορίας, με την σχεδίασή του να χαρακτηρίζεται από επίπεδες επιφάνειες που τέμνονται περίτεχνα, ενώ παράλληλα χρησιμοποιούνται ποιοτικά υλικά. Με λίγα λόγια, το 2008 αποτελεί το πιο προσιτό premium SUV της αγοράς και με την έκπτωση των «Hybrid Days» της Peugeot, η ζυγαριά κλίνει προς το ήπια υβριδικό μοντέλο.

Πλέον, ως ήπια υβριδικό, έχει καλές επιδόσεις και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση (6,4 λτ./100 χλμ. στην πόλη).

Στην πράξη, το ήπια υβριδικό 2008 καταφέρνει να συνδυάσει καλές επιδόσεις με εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Συγκεκριμένα, το ήπια υβριδικό σύνολο των 136 ίππων, που αποτελείται από έναν τρικύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1,2 λτ. και έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα, καταφέρνει να «σπρώξει» το μικρό SUV  από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ., ενώ το 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,4 δλ.. Ικανοποιητικοί χρόνοι για ένα μικρό οικογενειακό SUV, που προορίζεται να κινηθεί στην πόλη. Αυτά αποδεικνύουν πως κινείται σβέλτα σε αστικό κύκλο, κάτι στο οποίο συμβάλλει και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-DCS6, που εξασφαλίζει γρήγορες αλλαγές και άνεση κατά την οδήγηση. Ακόμα, ο μικρός χρόνος για το 80-120 χλμ./ώρα αποδεικνύει ότι προσπερνάει άμεσα και με ασφάλεια ακόμα κι από μεγάλη ταχύτητα.

Οι καλές επιδόσεις επιτάχυνσης δεν συνοδεύονται από υψηλή κατανάλωση, καθώς το νέο ήπια υβριδικό σύνολο του ομίλου Stellantis έχει αποδειχθεί πως επιτυγχάνει πολύ χαμηλά νούμερα. Εντυπωσιακή είναι η οικονομία καυσίμου εντός πόλης για ένα mild hybrid, καθώς το 2008  Hybrid καταφέρνει να καίει 6,4 λτ./100 χλμ. σε αστικό κύκλο και 5,5 λτ./100 χλμ. κινούμενο με 100 χλμ./ώρα σε αυτοκινητόδρομο.  Συνοπτικά, το ήπια υβριδικό 2008 θα είναι εξίσου καλό για οικονομικές και άνετες μετακινήσεις στην πόλη, αλλά και για ταξίδια, εφόσον διαθέτει και πολύ καλούς χώρους για ένα μικρό SUV.

Σε αντίθεση με άλλα πολυτελή μοντέλα, δεν κάνει «περικοπές» σε βασικό εξοπλισμό.

Μιλώντας για την ευρυχωρία στο εσωτερικό, το Peugeot 2008 προσφέρει πολύ χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ ο χώρος για το κεφάλι τους δεν αναμένεται να περιορίσει ακόμα και ψηλότερα άτομα. Το φάρδος του πίσω καθίσματος (1,35 μ.) είναι αρκετό για να φιλοξενήσει 3 επιβάτες με σχετική άνεση. Τρεις μικρόσωμοι θα κάτσουν με ευκολία στο πίσω μέρος, ακόμα και για μεγάλες αποστάσεις. Συνεχίζοντας, ο αποθηκευτικός χώρος υπολογίζεται στα 434 λτ. και θα χωρέσει όλες της αποσκευές που μπορεί να χρειαστεί μία οικογένεια στην περίπτωση ενός ταξιδιού.

Ακόμα, πρέπει να σημειωθεί πως, σε αντίθεση με άλλες premium μάρκες που διαθέτουν πολλά στοιχεία του εξοπλισμού σε ακριβότερες εκδόσεις των μοντέλων τους, το 2008 μπορεί να θεωρηθεί πλήρες ακόμα και στην εισαγωγική έκδοση Style. Αναλυτικότερα, αυτή διαθέτει κλιματισμό, LED  αυτόματα φώτα, αισθητήρες παρκαρίσματος και Cruise Control. Η κεντρική οθόνη των 10 ιντσών είναι ευκρινής, εξοπλισμένη με navigation και συμβατή με Apple Car Play και Android Auto. Η πιο πλούσια έκδοση Allure, μάλιστα, προσθέτει μεταξύ άλλων, ψηφιακό πίνακα οργάνων, keyless entry, κάμερα 360 μοιρών και δερμάτινη επένδυση σε καθίσματα και πόρτες. Τέλος, το γαλλικό SUV-άκι είναι πλήρες και σε συστήματα ασφάλειας, καθώς διαθέτει σύστημα lane assist, αυτόματο φρενάρισμα ασφάλειας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων Κ.Ο.Κ. και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού.

Αξίζει ή δεν αξίζει το Peugeot 2008 Hybrid τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

PEUGEOT
AUDI