Αυτή τη στιγμή η εταιρία σκέφτεται μόνο τη στρατηγική της και ακολουθεί το πλάνο της. Θέλει ο στόλος της ομάδας της να γίνει πιο δυναμικός, κομψός και εφευρετικός με σκοπό να μπει δυναμικά στον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων, ίσως περισσότερο και νωρίτερα από τη Hyundai γεγονός που θα εκτινάξει την επιτυχία της.
Νωρίτερα φέτος, η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε τη στρατηγική της. Θα δημιουργήσει μια ηλεκτρική σειρά 11 μοντέλων μέχρι το 2025 και θα λανσάρει επτά πλήρως ηλεκτρικά οχήματα έως το 2027. Επιπλέον, σχεδιάζει να πουλήσει 500.000 ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και 500.000 υβριδικά και plug-in υβριδικά έως το 2026. Τέλος, σύμφωνα με την Kia τα ηλεκτρικά οχήματα θα επιτύχουν ισοτιμία τιμής με τα οχήματα εσωτερικής καύσης ήδη από το 2025.
Το αφεντικό της Kia παραδέχεται, ωστόσο, ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει ακόμα να βελτιώσει την εικόνα της μάρκας της για να ανταγωνιστεί αυτήν της Hyundai. Σε μια πρόσφατη μελέτη των καλύτερων παγκόσμιων εμπορικών σημάτων, η Hyundai κατατάχθηκε στην 36η θέση, ενώ η Kia στην 86η. Για να το αλλάξει αυτό, εκτός από τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, η Kia θα κυκλοφορήσει σύντομα ένα νέο λογότυπο που θα κοσμεί τα μοντέλα της από τον Ιανουάριο.
Η Kia Με δυναμική στρατηγική ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση.
Τα ηλεκτρικά μοντέλα της Kia θα εκτινάξουν την μάρκα στο μέλλον.Σχολιάστε |
Copyright © 2025 - autoagora.gr