autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
2 φωτογραφίες »

Honda: Υβριδική τεχνολογία με κατανάλωση μικρότερη από Diesel

29/9/2021

Η Honda χρησιμοποιεί έναν τύπο υβριδικού κινητήρα που βρίσκουμε στα τρένα, όπου ένας βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται για να λειτουργήσει μια γεννήτρια, η οποία με την σειρά της προσφέρει ενέργεια στους ηλεκτροκινητήρες που συνδέονται με τους τροχούς.

Μετά από ένα διάστημα αποχής από την υβριδική τεχνολογία, η Honda επανέρχεται με ένα σύστημα το οποίο είναι διαφορετικό από αυτό που χρησιμοποιεί η Toyota. Συγκεκριμένα μιλάμε για ένα σύστημα το οποίο χρησιμοποιεί τεχνολογία που έχουμε δει στα τρένα, όπου ένας θερμικός κινητήρας λειτουργεί σε σταθερές στροφές τροφοδοτώντας μία γεννήτρια η οποία με τη σειρά της παράγει ηλεκτρικό ρεύμα που προσφέρει ενέργεια στα υπόλοιπα συστήματα.


Η Honda θεωρεί ονομάζει τα οχήματα αυτά ηλεκτρικά αφού, οι κινητήριοι τροχοί συνδέονται με τον ηλεκτροκινητήρα

Η Honda θεωρεί ονομάζει τα οχήματα αυτά ηλεκτρικά αφού, οι κινητήριοι τροχοί συνδέονται με τον ηλεκτροκινητήρα

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Το σύστημα της Honda αποτελείται από δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με μικρές διαστάσεις, οι οποίοι τροφοδοτούνται από έναν βενζινοκινητήρα 1.5 DOHC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα σασμάν με μία σχέση μετάδοσης, το οποίο διαθέτει μία ιδιαίτερα εξελιγμένη μονάδα ελέγχου παροχής της ισχύος. Το σύστημα αυτό εφαρμόζεται στα Jazz, Jazz Crosstar και HRV, που θεωρούνται από την Honda σαν ηλεκτρικά αφού οι κινητήριοι τροχοί συνδέονται με τον ηλεκτροκινητήρα.
 
 Στόχος είναι η πιο ομαλή λειτουργία και η οδηγική απόλαυση οπότε το νέο αυτό υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει τρία προγράμματα οδήγησης

EV Drive: η μπαταρία ιόντων λιθίου τροφοδοτεί απευθείας με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα
Hybrid Drive: ο κινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα γεννήτρια που, με τη σειρά του, την τροφοδοτεί στον ηλεκτροκινητήρα
Engine Drive: ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη



Επιπλέον υπάρχει και η λειτουργία Sport η οποία ενεργοποιείται από τον επιλογέα του κιβωτίου με πιο άμεση απόκριση στο γκάζι αλλά και το οικονομικό πρόγραμμα Εcon το οποίο ρυθμίζει κατάλληλα τον κλιματισμό και την απόκριση στο πένταλ του γκαζιού.
 
Το υβριδικό σύστημα της Honda κινεί το όχημα ηλεκτρικά σε μεγάλο βαθμό, με την κατανάλωση να κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα αφού ιαπωνική εταιρεία υπόσχεται κατανάλωση 4,5 λίτρα στα 100 km για το Jazz Crosstar και 5,4 λίτρα στα 100 km για το HRV. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κρατούνται σε χαμηλά επίπεδα και έτσι τα Compact SUV δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, ενώ η ποιότητα κύλισης που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας λόγω μείωσης των κραδασμών είναι αυξημένη προσφέροντας άνεση στους επιβάτες.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε