ID. Buzz χωρίς οδηγό; Η VW το έχει κάνει ήδη πράξη!
Ήδη αυτόνομα ID. Buzz κυκλοφορούν στους δρόμους της Γερμανίας.
Τώρα ετοιμάζονται για να φιλοξενήσουν και επιβάτες.
Σίγουρα τα τεστ θα συνεχιστούν μέχρι το 2026.
Στόχος η βιώσιμη κινητικότητα να γίνει προσιτή προς όλους.
Ήδη αυτόνομα ID. Buzz κυκλοφορούν στους δρόμους της Γερμανίας
Η Volkswagen μπαίνει δυνατά στη μαζική βιώσιμη κινητικότητα, αφού το «επαγγελματικό παρακλάδι» της, (Volkswagen Commercial Vehicles), ετοιμάζει να παρουσιάσει τα επόμενα χρόνια το αμιγώς αυτόνομο ΙD. Buzz, που ουσιαστικά θα είναι μια carsharing έκδοση του μοντέλου ή αν προτιμάτε robotaxi. O επικεφαλής του Volkswagen Commercial Vehicles ανακοίνωσε ότι οι δοκιμές με επιβάτες έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο κι ότι τα αρχικά άτομα που έχουν επιλεχτεί είναι μια ειδική ομάδα ανάλυσης.
Τώρα ετοιμάζονται για να φιλοξενήσουν και επιβάτες
Βέβαια η συγκεκριμένη «διάθεση» της Volkswagen δεν είναι καινούργια, αφού ήδη από το 2021 δοκιμάζει τα «robotaxi» σε Μόναχο κι Aμβούργο. Απλά μέχρι τώρα δεν υπήρχαν επιβάτες στο εσωτερικό. Με τα επερχόμενα τεστ, η VW θέλει να δοκιμάσει την αποδοχή αλλά και τη λειτουργικότητα της υπηρεσίας από τακτικούς χρήστες υπό πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας. Ο επικεφαλής του προγράμματος τόνισε ότι τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά κι αυτό τους οδήγησε να προχωρήσουν στο επόμενο επίπεδο.
Σίγουρα τα τεστ θα συνεχιστούν μέχρι το 2026
Για λόγους ασφαλείας, αρχικά θα υπάρχει οδηγός στο όχημα, ο οποίος θα επεμβαίνει μόνο να υπάρχει έκτακτη ανάγκη, ενώ ο κύριος στόχος είναι στο μέλλον να μην χρειάζεται κανείς να βρίσκεται, έστω και προληπτικά, πίσω από το τιμόνι. Μάλιστα αν τα σχόλια της πρώτης ομάδας επιβατών είναι θετικά, η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει τις δοκιμές σε ευρύτερες ομάδες χρηστών, αλλά από ότι φαίνεται δεν συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να γίνει πριν το 2026.
Στόχος η βιώσιμη κινητικότητα να γίνει προσιτή προς όλους
Για την υλοποίηση του έργου, η Volkswagen συνεργάζεται με τη θυγατρική της Intel Mobileye, η οποία παρέχει την απαραίτητη τεχνολογία για το αυτοοδηγούμενο ηλεκτρικό Buzz, το οποίο όπως αναφέραμε έχει μετατραπεί ειδικά για carsharing. O επικεφαλής της Volkswagen Commercial Vehicles τόνισε ότι πίσω από το συγκεκριμένο πρόγραμμα στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει βιώσιμη κινητικότητα, η οποία θα είναι προσβάσιμη σε όλους στις μεγάλες πόλεις, ενώ θέλει στα επόμενα χρόνια να μετατραπεί από καθαρά κατασκευαστής οχημάτων σε πάροχο υπηρεσιών κινητικότητας.
Σχολιάστε |