autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ιεροσυλία ή φόρος τιμής η επιστροφή θρυλικών αυτοκινήτων ως ηλεκτρικά;

Ιεροσυλία ή φόρος τιμής η επιστροφή θρυλικών αυτοκινήτων ως ηλεκτρικά;

16/9/2024

Οι μάρκες παίζουν κορώνα-γράμματα το «όνομα» ιστορικών μοντέλων.
Ίσως όμως η στρατηγική της νοσταλγίας προσελκύσει νέους… followers.
Στα σκαριά τα ηλεκτρικά Nissan Silvia και Lancia Delta.
Θα κοστίζουν μία περιουσία οι ηλεκτρικοί διάδοχοι;

Οι εταιρείες παίζουν κορώνα-γράμματα το «όνομα» ιστορικών μοντέλων

Πρόσφατα έχει γίνει «μόδα» η «ανάσταση» θρυλικών μοντέλων του παρελθόντος ως ηλεκτρικά. Φαίνεται πως, παρά την προς το παρόν περιορισμένη ζήτηση, η ηλεκτροκίνηση ήρθε για να μείνει, και έτσι πολλές μάρκες, θέλοντας να προσελκύσουν περισσότερους αγοραστές στην ηλεκτρική γκάμα τους, αποφασίζουν να επαναφέρουν στο σήμερα θρυλικά ονόματα με ηλεκτρική «ψυχή». Έτσι όμως, ίσως διακινδυνεύουν την «υστεροφημία» θρυλικών μοντέλων που έχουν μείνει στην ιστορία.
 

Ίσως όμως η στρατηγική της νοσταλγίας προσελκύσει νέους… followers

Με μία τέτοια κίνηση, μπορεί το παραδοσιακό κοινό της μάρκας να μένει δυσαρεστημένο, ωστόσο η στρατηγική της... νοσταλγίας μπορεί να αποφέρει οικονομικά οφέλη από νεότερους αγοραστές που ναι μεν γνωρίζουν την ιστορία της μάρκας, αλλά δεν είναι αρνητικά προκατειλημμένοι απέναντι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αλλωστε η επικείμενη απαγόρευση των θερμικών κινητήρων το 2035 στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αναγκάζει ακόμη και τις πιο διστακτικές μάρκες να επενδύσουν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και να τα εντάξουν στην εμπορική στρατηγική τους.
 

Στα σκαριά τα ηλεκτρικά Nissan Silvia και Lancia Ypsilon & Delta

Δύο από τα πιο «βαριά» ονόματα που έπεσαν στο τραπέζι το τελευταίο διάστημα είναι τα Nissan Silvia και Lancia Delta. Πρόκειται για δύο μοντέλα που έχουν γράψει ιστορία με χρυσά γράμματα στην αυτοκίνηση, ενώ πλέον τα περιμένουμε να κυκλοφορήσουν ως ηλεκτρικά. Με δηλώσεις του σε ΜΜΕ της Αυστραλίας, ο αντιπρόεδρος της Nissan για την παγκόσμια στρατηγική προϊόντων, Ivan Espinosa, δήλωσε ότι η επιστροφή του εμβληματικού μοντέλου είναι στα σκαριά.

Πρόσφατα η Stellantis δήλωσε ότι όποια μάρκα της δεν παρουσιάζεται κερδοφόρα, θα κινδυνεύει με λουκέτο. Η Lancia ανήκει στον συγκεκριμένο όμιλο, και μετά την επιστροφή της Ypsilon (την οποία εμείς οδηγήσαμε), ανακοίνωσε και την επιστροφή της Delta, που σημαίνει ότι βασίζει προς το παρόν μεγάλο τμήμα της στρατηγικής της στη νοσταλγία. Η νέα γενιά της Ypsilon θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2025, ενώ η θρυλική Lancia Delta αναμένεται να επιστρέψει το 2027.
 

Θα κοστίζουν μία περιουσία οι ηλεκτρικοί διάδοχοι;

Από την άλλη μεριά, αν οι ηλεκτρικοί διάδοχοι επιστρέψουν κοστίζοντας μία περιουσία, θα απευθύνονται σε πολύ περιορισμένο κοινό. Το οικονομικό ζήτημα εξακολουθεί να αποτελεί πρόβλημα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, των οποίων το κόστος ενώ μειώνεται διαρκώς, συνεχίζει να παραμένει υψηλό. Μένει να δούμε αν η επιστροφή των θρυλικών μοντέλων ως ηλεκτροκίνητα θα συνοδευτεί από υψηλή κοστολόγηση.

Εσύ γιατί πιστεύεις ότι οι μάρκες επαναφέρουν θρυλικά μοντέλα του παρελθόντος εξηλεκτρισμένα;
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε