autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ξέρεις ότι τα υβριδικά Renault E-Tech έχουν κιβώτιο από την Formula 1;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ξέρεις ότι τα υβριδικά Renault E-Tech έχουν κιβώτιο από την Formula 1;

26/12/2022

Το νέο Renault Austral δίνει συνέχεια στην έντονη «επικοινωνία» της γαλλικής φίρμας με το αγωνιστικό της τμήμα στην Formula 1. Πώς; Με το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας στο E-Tech (υβριδικό) και το κιβώτιο που προέρχεται απευθείας από μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Κιβώτιο + 2 ηλεκτρικά μοτέρ = Renault E-Tech

Για όσους δεν γνωρίζουν το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 έχει αλλάξει αρκετά σε σχέση με όσα γνωρίζαμε τα προηγούμενα χρόνια. Πλέον, τα μονοθέσια κινούνται με υβριδικά μηχανικά σύνολα, τα οποία θα έλεγε κανείς ότι είναι και πιο... καθημερινά, συγκριτικά με ό,τι ίσχυε. Για τον λόγο αυτό και η Renault αξιοποιεί την τεχνογνωσία του αγωνιστικού της τμήματος, εφαρμόζοντας καινοτόμες τεχνολογίες και στα E-Tech μοντέλα της. Ουσιαστικά μιλάμε για το «πάντρεμα» ενός ιδιαίτερης φύσης αυτόματου κιβωτίου με δύο ηλεκτροκινητήρες.
 
Το συγκεκριμένο είδος κιβωτίου το πρωτογνωρίσαμε στο αυτοφορτιζόμενο Renault Clio E-Tech. Το γαλλικό μικρό συνδυάζει έναν 1.600 ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και τις μπαταρίες του υβριδικού συνόλου. Ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 48 άλογα και λειτουργεί ως κεντρικός πρωταγωνιστής της υβριδικής τεχνολογίες. Το έτερο ηλεκτρικό μοτέρ «βγάζει» 20 ίππους και αναλαμβάνει τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό, ώστε να μπορεί να εκκινεί ο βενζινοκινητήρας, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τον συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα με το κιβώτιο. Η ευρύτερη λειτουργίας του βασίζεται στις ίδιες αρχές ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση που έχουν και τα μονοθέσια της Renault στη Formula 1.


Χωρίς συμπλέκτη στο σασμάν, η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, για αυτό και μειώνονται τα κενά απόδοσης κατά την επιτάχυνση και την εναλλαγή των σχέσεων.

Χωρίς συμπλέκτη στο σασμάν, η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, για αυτό και μειώνονται τα κενά απόδοσης κατά την επιτάχυνση και την εναλλαγή των σχέσεων.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

«Υβριδικό» κιβώτιο με 15 προγράμματα λειτουργίας

Πάμε τώρα να δούμε τον ακριβή τρόπο μετάδοσης της κίνησης από το υβριδικό κιβώτιο των Renault E-Tech. Ένα αυτόματο κιβώτιο που θέλει να περιορίζει τα κενά απόδοσης στις εναλλαγές των σχέσεων, μεγιστοποιώντας την αποτελεσματικότητά του. Σε ένα συμβατικό αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Renault εξασφαλίζεται περισσότερη άνεση και ευκολία στην οδήγηση, σε ένα μονοθέσιο Renault στη Formula 1 επιτυγχάνεται απόλυτη σταθερότητα.
 
Το συγκεκριμένο κιβώτιο η Renault το ονομάζει multi-mode gearbox. Χωρίς συμπλέκτη στο σασμάν, η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, για αυτό και μειώνονται τα κενά απόδοσης κατά την επιτάχυνση και την εναλλαγή των σχέσεων. Κόντρα σε ό,τι ισχύει με άλλα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, το multi-mode gearbox αποτελείται από έναν πρωτεύοντα άξονα, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή το ηλεκτρικό μοτέρ να τον τροφοδοτούν ενέργεια. Κάπως έτσι, συνδυάζονται δύο άξονες, το κιβώτιο διαθέτει 4Χ2 σχέσεις και προκύπτει ένα 8τάχυτο κιβώτιο με 15 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας.

Από το μικρό Renault Clio στο οικογενειακό SUV Renault Austral
Τα υβριδικά E-Tech έχουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ στα 48 και 20 άλογα
Υπάρχει αυτόματο κιβώτιο που ονομάζεται multi-mode gearbox
8 σχέσεις και 15 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας
Ο κινητήρας ξεκινά ηλεκτρικά, δεν υπάρχουν κενά απόδοσης
 
Η Renault φέρνει στα υβριδικά της τεχνολογία που έρχεται από το πρωτάθλημα της Formula 1. Θα σκεφτόσουν να αγοράσεις υβριδικό αν ήξερες ότι το κιβώτιο δεν θα είχε απώλειες σε κάθε αλλαγή σχέσης;

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε