«Ματώνει» την τσέπη των οδηγών η Κυβέρνηση
Διαβάστηκε από 6751 αναγνώστες - 14/12/2021
Αύξηση των κρατικών εσόδων μέσω των ιδιοκτητών οχημάτων της χώρας, προέβλεψε μέσω του προϋπολογισμού του 2022, η Ελληνική κυβέρνηση. Ο προϋπολογισμός κατατέθηκε στην Βουλή των Ελλήνων, και για ακόμα μια φόρα ακόμα, εμείς θα πληρώσουμε την «λυπητερή»…
Αύξηση κρατικών εσόδων, φόροι, αυξήσεις και νέα χαράτσια περιλαμβάνει το menu για όλους τους ιδιοκτήτες οχημάτων στην χώρα μας, αφού και ο νέος προϋπολογισμός που κατατέθηκε στην Βουλή, στοχοποιεί για μια ακόμα φορά την αυτοκίνηση της χώρας.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
6 δισεκατομμύρια θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες Ι.Χ. το 2022
Μέσα στο 2022 η Ελληνική κυβέρνηση έχει προγραμματίσει να εισπράξει συνολικά 6.110.000.000 από τους ιδιοκτήτες οχημάτων. Η συνολική αύξηση σε σχέση με τα περσινά έσοδα, αγγίζει το 12.15%, σε μια περίοδο που όλοι μας είχαμε και συνεχίζουμε να έχουμε μειωμένα έσοδα, με την κρίση του COVID να επηρεάζει καθημερινά την τσέπη των Ελλήνων. Το γεγονός πως πλέον δεν έχουμε μπει σε κάποιο νέο lockdown, δίνει ίσως την εντύπωση πως η αγορά λειτουργεί σε κανονικούς ρυθμούς, κάτι που σε καμία των περιπτώσεων δεν είναι αληθινό. Σε μια περίοδο που όλα τα απαραίτητα αγαθά έχουν αυξηθεί, τα Ελληνικά νοικοκυριά θα κληθούν να πληρώσουν ακριβότερα Τέλη Κυκλοφορίας, Τέλη Ταξινόμησης, ΕΦΚ στα καύσιμα, Φόρο Ασφαλίστρων αλλά και ΦΠΑ στα οχήματα τους.
Άνοδο 47,47% στα Τέλη ταξινόμησης
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της ραγδαίας αύξησης στα Τέλη ταξινόμησης που θα επιβληθούν από το 2022. Ο προϋπολογισμός αναφέρει για αύξηση στα κρατικά έσοδα των τελών ταξινόμησης της τάξεως του 47,7%. Το 2021, το κράτος εισέπραξε 278 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το 2022 έχει υπολογίσει να ανεβάσει κατακόρυφα τα έσοδα του, και να αγγίξει τα 374 εκατομμύρια. Αύξηση 34,53 των εσόδων περιμένουν και από το ΦΠΑ των αυτοκινήτων, με τα συνολικά έσοδα για το 2022 να προβλέπουν τα 374 εκατομμύρια. Ο ειδικός φόρος καυσίμων θα παρουσιάσει και αυτός αύξηση, είτε στην βενζίνη, είτε στο diesel, ενώ το ίδιο θα συμβεί και με το Ειδικό Τέλος διενέργειας Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.
Δεν κατάργησαν τον φόρο πολυτελείας παρά τις εξαγγελίες
Περίπου ένα χρόνο τώρα ακούγαμε πως θα καταργηθεί ο φόρος πολυτελείας αυτοκινήτων, που ουσιαστικά «στραγγαλίζει» τους ιδιοκτήτες οχημάτων μεγάλου κυβισμού. Τελικά δεν καταργήθηκε, και πολλοί ιδιοκτήτες οχημάτων θα αναγκαστούν να πληρώσουν αυτό το άδικο μέτρο, για ακόμα μια φορά. Μπορεί βέβαια να μην καταργήθηκε ο φόρος, αλλά οφείλουμε να τονίσουμε πως ο προϋπολογισμός για το 2022, αναμένει μείωση των εσόδων της τάξεως του 33%.
Νέα χαράτσια: Πράσινο Τέλος στο diesel κίνησης και Έκτακτο Περιβαλλοντικό Τέλος Οχημάτων
Εδώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε τα 2 νέα χαράτσια που θεσπίστηκαν, με το «Πράσινο Τέλος» στο πετρέλαιο κίνησης να αυξάνει ουσιαστικά την τιμή του, για τα diesel αυτοκίνητα, με σκοπό τα χρήματα αυτά να βοηθήσουν στην ενίσχυση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Επίσης, το «Έκτακτο Περιβαλλοντικό Τέλος» για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας Euro 5 και Euro 4, έχει και αυτό με την σειρά του τον ίδιο σκοπό (ενίσχυση ΑΠΕ), με τα συνολικά έσοδα που έχουν υπολογιστεί από την κυβέρνηση για το 2022, να αγγίζουν τα 3 εκατομμύρια ευρώ.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
6 δις. Ευρώ θα πληρώσουμε οι ιδιοκτήτες οχημάτων το 2022...
Παρά τις υποσχέσεις δεν κατάργησαν τον φόρο πολυτελείας!
Αύξηση 47.7% των Τελών ταξινόμησης.
Επιβάλουν 2 νέα χαράτσια με στόχο 106 εκατομμύρια επιπλέον έσοδα!
Γιατί οι ιδιοκτήτες οχημάτων είναι πάντα ο εύκολος στόχος για αύξηση των κρατικών εσόδων;