Μέσω internet η αγορά καινούργιου αυτοκίνητου
Διαβάστηκε από 7136 αναγνώστες - 10/12/2021
Στο άμεσο μέλλον θα δούμε όλο και περισσότερες εταιρίες να υιοθετούν μια νέα στρατηγική πωλήσεων αυτοκινήτων, με κατάργηση των υπαρχόντων αντιπροσωπειών και δυνατότητα online αγοράς απευθείας από την αυτοκινητοβιομηχανία.
Η Ευρώπη βρίσκεται εν μέσω τεράστιων μεταρρυθμίσεων που θα αλλάξουν τον ρου της αυτοκίνησης. Ύστερα από την καραντίνα, που το διαδικτυακό εμπόριο άνθισε με όλο και περισσότερους να παραγγέλνουν online μέχρι και τα ψώνια του supermarket, έρχονται και οι αυτοκινητοβιομηχανίες να παίξουν με τα «ίδια χαρτιά». Σε συνδυασμό με τα νέα μέτρα για την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης που έχει θεσπίσει η Ε.Ε., έρχονται οι νέοι ευρωπαϊκοί κανόνες για τον εμπορικό ανταγωνισμό, οι οποίοι διαμορφώνουν ένα νέο τοπίο στην διανομή πωλήσεων αυτοκινήτων.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
Το μέλλον των αντιπροσώπων
Οι μεγαλύτεροι όμιλοι ήδη έχουν μπει στην νέα εποχή αλλάζοντας το δίκτυο πωλήσεών τους και υιοθετώντας μια νέα στρατηγική που δεν έχουμε συνηθίσει από τον χώρο, αυτή των αγορών μέσω internet. Το καινούργιο ριζοσπαστικό επιχειρηματικό μοντέλο σκοπεύει στην κατάργηση των αντιπροσώπων, μετατρέποντάς τους από μεταπωλητές αυτοκινήτων σε μεσάζοντες μεταξύ εταιρίας-πελάτη. Οι περισσότεροι θα πείτε πως αυτό γινόταν μέχρι και τώρα, αλλά η ουσία είναι πως η «μαμά» αυτοκινητοβιομηχανία θα έχει απευθείας επαφή με τον πελάτη, αφού πλέον τα καινούργια μοντέλα θα πωλούνται κατευθείαν από αυτήν. Τέρμα οι «εκπτώσεις και τα δώρα» των αντιπροσώπων
Τέτοιες ενέργειες όπως είναι κατανοητό επιφέρουν αντίκτυπο σε καταναλωτές και αντιπροσώπους. Οι τελευταίοι, φαίνεται να παραμείνουν στην διαδικασία της πώλησης έχοντας όμως μικρότερο κέρδος, ενώ ο κατασκευαστής θα ορίζει συγκεκριμένη τιμή και όγκο παραγγελιών ανάλογα με τις ανάγκες. Η μητρική εταιρία θα μπορεί να εκμεταλλευτεί το μεγάλο δίκτυο αντιπροσώπων, εφαρμόζοντας πιο επιθετικά μοντέλα πωλήσεων σύμφωνα με τις συνθήκες της εκάστοτε αγοράς. Τα πλεονεκτήματα των εμπόρων και των καταναλωτών
Οι έμποροι από την άλλη, θα έχουν πρόσβαση σε ένα μεγάλο απόθεμα νέων οχημάτων (στοκ), το οποίο αναμένεται να βελτιώσει κατά πολύ την διαχείριση και την παραγωγή τους από το ίδιο το εργοστάσιο. Με αυτόν τον τρόπο, θα μεσολαβεί λιγότερος χρόνος από την αγορά μέχρι την παράδοση των οχημάτων, ενώ το μεγάλο στοκ θα επιφέρει σταθεροποίηση των τιμών και οι online πωλήσεις θα γεμίσουν ανταγωνιστικές προσφορές.
Μιλώντας για διαδικτυακές αγορές, έρχεται σε αντιπαράθεση το ότι η πλειοψηφία θέλει να δει το ενδιαφερόμενο προς αγορά αυτοκίνητο από κοντά, σε φυσικό μέγεθος, να μπορεί να το αγγίξει ακόμα και να το μυρίσει και όχι μία ψηφιακή εικόνα από τα pixel μιας οθόνης. Από την άλλη όμως, οι έμποροι θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθούν τις απαιτήσεις των υποψήφιων αγοραστών, ικανοποιώντας καλύτερα τις ανάγκες τους, χρησιμοποιώντας και την δυνατότητα να δημιουργήσουν καλύτερες διαδικτυακές προσφορές.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Τα βήματα της παγκόσμιας αγοράς
Εταιρίες κολοσσοί στον χώρο, όπως
η Mercedes, η Volvo, η VW και η Audi έχουν κάνει το πρώτο βήμα, δοκιμάζοντας την παραπάνω στρατηγική πωλήσεων στις βόρειες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ μετά τα επιτυχημένα test αναμένεται να εξαπλωθεί και την υπόλοιπη Ευρώπη. Η
Tesla όντας πρωτοστάτης στην συγκεκριμένη πολιτική, έκανε πολλές ανερχόμενες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως να ακολουθήσουν τα βήματά της και να πωλούν τα μοντέλα τους μέσω δικών τους ιδιόκτητων καταστημάτων,
χωρίς την μεσολάβηση αντιπροσώπων. Οι περισσότερες από αυτές τις εταιρίες επικεντρώνουν την
online αγορά στα ηλεκτρικά τους μοντέλα, συνδυάζοντας τα αυτοκίνητα του μέλλοντος με την ψηφιακή εποχή του σήμερα. Οι σύγχρονες και μοντέρνες πολιτικές πωλήσεων και marketing, είναι απόρροια της «πράσινης» τάσης της εποχής και της
μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, φέρνοντας αέρα
αλλαγής στον παραδοσιακό τρόπο πωλήσεων των αυτοκινήτων.
Θα ξεχάσουμε τις αντιπροσωπείες όπως τις ξέρουμε!
Δυνατότητα αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου μέσω διαδικτύου.
Κατάργηση αντιπροσώπων - Απευθείας πωλήσεις από τις Αυτοκινητοβιομηχανίες.
Θα δώσει τέλος στο πρόβλημα της διαθεσιμότητας νέων μοντέλων και καλύτερη διαχείριση της παραγωγής.
Ήδη οι κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες δοκιμάζουν την συγκεκριμένη στρατηγική με θετικά αποτελέσματα.
Θα δίνατε ποτέ λεφτά για ένα αυτοκίνητο που δεν το έχετε δει ποτέ ή είστε από αυτούς που «ξημεροβραδιάζονται» στις εκθέσεις και εξετάζουν κάθε σπιθαμή του αυτοκινήτου;