autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Μέσω internet η αγορά καινούργιου αυτοκίνητου

Μέσω internet η αγορά καινούργιου αυτοκίνητου

Διαβάστηκε από 7136 αναγνώστες - 10/12/2021

Στο άμεσο μέλλον θα δούμε όλο και περισσότερες εταιρίες να υιοθετούν μια νέα στρατηγική πωλήσεων αυτοκινήτων, με κατάργηση των υπαρχόντων αντιπροσωπειών και δυνατότητα online αγοράς απευθείας από την αυτοκινητοβιομηχανία.

Η Ευρώπη βρίσκεται εν μέσω τεράστιων μεταρρυθμίσεων που θα αλλάξουν τον ρου της αυτοκίνησης. Ύστερα από την καραντίνα, που το διαδικτυακό εμπόριο άνθισε με όλο και περισσότερους να παραγγέλνουν online μέχρι και τα ψώνια του supermarket, έρχονται και οι αυτοκινητοβιομηχανίες να παίξουν με τα «ίδια χαρτιά». Σε συνδυασμό με τα νέα μέτρα για την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης που έχει θεσπίσει η Ε.Ε., έρχονται οι νέοι ευρωπαϊκοί κανόνες για τον εμπορικό ανταγωνισμό, οι οποίοι διαμορφώνουν ένα νέο τοπίο στην διανομή πωλήσεων αυτοκινήτων.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Το μέλλον των αντιπροσώπων

Οι μεγαλύτεροι όμιλοι ήδη έχουν μπει στην νέα εποχή αλλάζοντας το δίκτυο πωλήσεών τους και υιοθετώντας μια νέα στρατηγική που δεν έχουμε συνηθίσει από τον χώρο, αυτή των αγορών μέσω internet. Το καινούργιο ριζοσπαστικό επιχειρηματικό μοντέλο σκοπεύει στην κατάργηση των αντιπροσώπων, μετατρέποντάς τους από μεταπωλητές αυτοκινήτων σε μεσάζοντες μεταξύ εταιρίας-πελάτη. Οι περισσότεροι θα πείτε πως αυτό γινόταν μέχρι και τώρα, αλλά η ουσία είναι πως η «μαμά» αυτοκινητοβιομηχανία θα έχει απευθείας επαφή με τον πελάτη, αφού πλέον τα καινούργια μοντέλα θα πωλούνται κατευθείαν από αυτήν.

Τέρμα οι «εκπτώσεις και τα δώρα» των αντιπροσώπων

Τέτοιες ενέργειες όπως είναι κατανοητό επιφέρουν αντίκτυπο σε καταναλωτές και αντιπροσώπους. Οι τελευταίοι, φαίνεται να παραμείνουν στην διαδικασία της πώλησης έχοντας όμως μικρότερο κέρδος, ενώ ο κατασκευαστής θα ορίζει συγκεκριμένη τιμή και όγκο παραγγελιών ανάλογα με τις ανάγκες. Η μητρική εταιρία θα μπορεί να εκμεταλλευτεί το μεγάλο δίκτυο αντιπροσώπων, εφαρμόζοντας πιο επιθετικά μοντέλα πωλήσεων σύμφωνα με τις συνθήκες της εκάστοτε αγοράς.

Τα πλεονεκτήματα των εμπόρων και των καταναλωτών

Οι έμποροι από την άλλη, θα έχουν πρόσβαση σε ένα μεγάλο απόθεμα νέων οχημάτων (στοκ), το οποίο αναμένεται να βελτιώσει κατά πολύ την διαχείριση και την παραγωγή τους από το ίδιο το εργοστάσιο. Με αυτόν τον τρόπο, θα μεσολαβεί λιγότερος χρόνος από την αγορά μέχρι την παράδοση των οχημάτων, ενώ το μεγάλο στοκ θα επιφέρει σταθεροποίηση των τιμών και οι online πωλήσεις θα γεμίσουν ανταγωνιστικές προσφορές.
Μιλώντας για διαδικτυακές αγορές, έρχεται σε αντιπαράθεση το ότι η πλειοψηφία θέλει να δει το ενδιαφερόμενο προς αγορά αυτοκίνητο από κοντά, σε φυσικό μέγεθος, να μπορεί να το αγγίξει ακόμα και να το μυρίσει και όχι μία ψηφιακή εικόνα από τα pixel μιας οθόνης. Από την άλλη όμως, οι έμποροι θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθούν τις απαιτήσεις των υποψήφιων αγοραστών, ικανοποιώντας καλύτερα τις ανάγκες τους, χρησιμοποιώντας και την δυνατότητα να δημιουργήσουν καλύτερες διαδικτυακές προσφορές.
  ...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε