Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Μήπως με κλειστή την Εθνική Οδό να μην πληρώναμε και διόδια;

Μήπως με κλειστή την Εθνική Οδό να μην πληρώναμε και διόδια;

Διαβάστηκε από 1790 αναγνώστες - 6/12/2022

Με εκτός κυκλοφορίας σημαντικό τμήμα της Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου (14 χλμ.) και πολλή ταλαιπωρία για τους οδηγούς, μήπως θα ήταν πιο λογικό να σκεφτούμε κάτι διαφορετικό για τα διόδια;

Κατολίσθηση στην «Κακιά Σκάλα» και μεγάλες καθυστερήσεις

Ο Δεκέμβριος δεν «μπήκε» καλά για τους οδηγούς που βρέθηκαν στην Εθνική Οδό την περασμένη Πέμπτη (1/12). Μία κατολίσθηση στην περιοχή της «Κακιάς Σκάλας» έκοψε στη μέση την κυκλοφορία για περίπου 15 χλμ. Ευτυχώς, δίχως κάποιο τροχαίο μιας και τη συγκεκριμένη στιγμή δεν περνούσα κάποιο όχημα.
 
Με τον δρόμο κλειστό λόγω της πτώσης του βράχου, αποφασίστηκε εκτροπή κυκλοφορίας από τον κόμβο Κινέττας (52,5 χλμ) έως τον κόμβο Μεγάρων (38,6 χλμ.) στην κατεύθυνση προς Αθήνα. Γυρίσαμε, δηλαδή, πολλά χρόνια πίσω όταν το πέρασμα της «Κακιάς Σκάλας» ήταν κάτι παραπάνω από κακό, λόγω μεγάλων καθυστερήσεων από την συμφόρηση. Στην προκειμένη περίπτωση, ο παλιός δρόμος δεν είχε προδιαγραφές να υποστηρίξει μεγάλο αριθμό οχημάτων, για αυτό και τις πρώτες ώρες του περιστατικού σημειώθηκαν τεράστιες καθυστερήσεις.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Εύκολη η απομάκρυνση, δύσκολος ο έλεγχος του «γιατί»

Και πόσο δύσκολο είναι να «καθαρίσεις» τον δρόμο; Το να απομακρυνθούν τα κομμάτια του βράχου είναι το απλό κομμάτι της επιχείρησης. Το χρονοβόρο και απαιτητικό είναι ο έλεγχος και η καταγραφή των δεδομένων του συμβάντος με drone και οπτικό έλεγχο στις βραχοπτροστασίες, προτού απομακρυνθούν τα κομμάτια. Αυτό γίνεται για να υπάρχει μία πλήρης εικόνα του σημείου που αποκολλήθηκε ο βράχος και της διαδρομής που ακολούθησε, ώστε να γνωρίζουν οι ειδικοί πώς να επέμβουν για να αποκαταστήσουν το πρόβλημα και μελλοντικά.

Δύο λωρίδες κυκλοφορίας, η τρίτη μέχρι τις γιορτές

Η παραπάνω αναγκαία αλλά «γραφειοκρατική» διαδικασία καθυστέρησε ακόμη περισσότερο την αποκατάσταση της κυκλοφορίας. Μόλις το Σάββατο (3/12), δόθηκε προς χρήση και η μεσαία λωρίδα, με την κυκλοφορία στην περιοχή διεξάγεται πλέον από δύο λωρίδες (+ ΛΕΑ). Αυτή η κατάσταση θα συνεχιστεί μέχρι τις γιορτές, όταν και, σύμφωνα με ενημέρωση της Ολυμπίας Οδού, θα δοθεί στο κοινό και η αριστερή εξωτερική λωρίδα. Εφόσον, βέβαια, δεν προκύψει νέα κατολίσθηση που θα φέρει πίσω την επιχείρηση.

Με «μισή» Εθνική Οδό, γιατί να πληρώνεις όλα τα διόδια;

Και φτάνουμε σε έναν συλλογισμό με βάση όλα τα παραπάνω. Δεν μπορείς να προβλέψεις τα φυσικά φαινόμενα, αλλά τουλάχιστον μπορείς να είσαι όσο το δυνατόν πιο προετοιμασμένος, ακόμη και αν στο τέλος αυτό δεν είναι αρκετό. Το πρόβλημα είναι άλλο και μας θυμίζει τα περσινά με το χιόνι της Αττικής Οδού.
 
Αφού δεν μπορείς να δώσεις άμεσα λύση 100%, μήπως να διαχειριστείς με άλλο τρόπο τον κόσμο που σε πληρώνει; Αφού η Ολυμπία Οδός δεν είναι 100% λειτουργική σε ένα τμήμα της, πόσο δίκαιο είναι να πληρώνουν οι οδηγοί το πλήρες τίμημα στα διόδια; Μήπως πρέπει να σκεφτούν οι υπεύθυνοι κάποια λύση για τον κόσμο που ταλαιπωρείται και θα ταλαιπωρείται μέχρι τις γιορτές;
 

Με «μισή» Εθνική Οδό, γιατί να πληρώνεις όλα τα διόδια;
Κατολίσθηση «έκλεισε» την Αθηνών-Κορίνθου στην «Κακιά Σκάλα»
Με δύο λωρίδες + ΛΕΑ η κυκλοφορία στο σημείο
Η τρίτη λωρίδα μέχρι τις γιορτές
Μεγάλες καθυστερήσεις και ταλαιπωρία τις πρώτες ώρες της περιστατικού
 
Μία ιστορία που έχει ομοιότητες με τα περσινά της χιονόπτωσης στην Αττική Οδό. Αφού δεν είναι 100% λειτουργική η Ολυμπία Οδός, είναι δίκαιο και ηθικό να πληρώνεις όλα τα διόδια; Εσύ τι προτείνεις;

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε