Με νέο Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης προσφέρει το C5 X η Citroen, εισάγοντας στην γκάμα του μοντέλο τη νέα έκδοση 180 e-EAT8 με 180 ίππους.
62 χιλιόμετρα η ηλεκτρική αυτονομία
Η νέα έκδοση συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων (150 ίππων) με έναν ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 180 άλογα και τα 360 Nm ροπής. Μεμονωμένα, ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει έως 110 ίππους, δίνοντας τη δυνατότητα στο C5 X να φτάσει τα 135 χλμ./ώρα, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία χάρη στην μπαταρία των 12,4 kWh, ανέρχεται έως και 62 χιλιόμετρα. Η φίρμα αναφέρει πως στον αστικό κύκλο, η αυτονομία φτάνει έως και 71 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να φορτιστεί σε περίπου 1 ώρα και 40 λεπτά χρησιμοποιώντας φορτιστή 7,4 kW. Οι εκπομπές ρύπων CO2 του Citroen C5 X 180 e-EAT8 μετρούνται σε 27 γρμ./χλμ.
Παρούσα η σουίτα συστημάτων Highway Driver Assist 2.0
Εκτός από το νέο PHEV σύνολο, η γαλλική μάρκα προσφέρει στο C5 X και το αναβαθμισμένο πακέτο τεχνολογιών Highway Driver Assist 2.0, που προσθέτει τρία νέα χαρακτηριστικά. Το πρώτο είναι το σύστημα semi-automatic lane change, το οποίο δίνει στον οδηγό την ευκαιρία να προσπεράσει το προπορευόμενο όχημα και μετά να επιστρέψει στη λωρίδα, με ταχύτητες από 70 έως 180 χλμ./ώρα. Το σύστημα anticipated speed recommendation, που διαβάζει τα σήματα με τα όρια ταχύτητας και προτρέπει τον οδηγό να προσαρμόσει την ταχύτητά του, ενώ το τιμόνι διαθέτει πλέον αισθητήρα που κρίνει εάν ο οδηγός έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Η μάρκα επισημαίνει πως τα νέα χαρακτηριστικά προστίθενται σε αυτά που υπάρχουν ήδη στο Highway Driver Assist, που αναβαθμίζεται στο Highway Driver Assist 2.0 και είναι στάνταρ από την έκδοση Shine Pack και πέρα.
Διαθέσιμη η ανάρτηση Advanced Comfort Active
Τέλος, όπως και στην ισχυρότερη PHEV έκδοση 225, έτσι και στην 180 e-EAT8, το μοντέλο διαθέτει την ανάρτηση Citroën Advanced Comfort Active, η οποία συνδυάζει τη διπλή ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions με συνεχή ηλεκτρονικό έλεγχο αμορτισέρ, παρέχοντας ακόμα μεγαλύτερη άνεση κατά τη διάρκεια των διαδρομών.
Στη βάση της γκάμας των PHEV εκδόσεων!
Με 180 ίππους και 360 Nm ροπής.
62 χιλιόμετρα η ηλεκτρική αυτονομία.
Παρούσα η βελτιωμένη σουίτα συστημάτων Highway Driver Assist 2.0.
Διαθέσιμη η ανάρτηση Advanced Comfort Active.
Θα αγόραζες Plug-in υβριδικό μοντέλο ή θα πήγαινες σε σκέτη βενζίνη;