Η Ford θέλει να έχει στο «οπλοστάσιό» της, το ισχυρότερο και γρηγορότερο hatchback του πλανήτη. Για αυτό, θα παρουσιάσει το 2017 το Focus RS500 των 400 ίππων. Δείτε πόσο πιο «καυτό» θα είναι από το «απλό» Focus RS…
Δεν πάει πολύς καιρός που μια ακόμα πιο «καυτή» έκδοση του Focus RS, «συνελήφθη» να δοκιμάζεται στο Nurburgring. Λόγος γίνεται για το Focus RS500, την προσπάθεια δηλαδή της Ford να κατασκευάσει το γρηγορότερο hot hatch του κόσμου.
Αν και το μοντέλο δεν έχει πάρει ακόμα το πράσινο φως για την παραγωγής, οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν την Ford να το λανσάρει μέσα στην επόμενη χρονιά, ίσως στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο. Μάλιστα, οι ίδιες πηγές κάνουν λόγο για απόδοση περίπου 400 ίππων, αλλά και για περιορισμένη παραγωγή 500 μονάδων.
Κάτω από το καπό θα παραμείνει ο 2.3 EcoBoost κινητήρας, η απόδοσή του όμως θα ανέβει από τους 350 ίππους του «απλού» Focus RS, περίπου στους 400. Στόχος των μηχανικών της Ford είναι να κερδίσουν ξεκάθαρα τα Audi RS3 και Mercedes-AMG A 45, αλλά και να πέσουν από τα 4,7 δλ. που χρειάζεται το RS για το 0-100 χλμ./ώρα.
Η ροπή, πάλι, δεν αναμένεται να ανέβει πολύ, προκειμένου να μην υπάρξουν δραστικές αλλαγές στο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Ωστόσο, υπάρχουν φήμες πως η κίνηση θα μεταδίδεται στους 4 τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Σε ό,τι αφορά στην εμφάνιση, το body kit του RS500 θα είναι ακόμα πιο «άγριο». Η μεγαλύτερη ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, οι ευρύτεροι αεραγωγοί, το carbon καπό και τα φουσκωμένα φτερά, είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που θα «φωνάζουν» την ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου Focus.
Ενισχύοντας περαιτέρω την σκληροπυρηνική εικόνα, θα αφαιρεθούν πολλές από τις ανέσεις, προκειμένου να μειωθεί το βάρος του οχήματος. Λιγότερη ηχομόνωση, πλαστικά παράθυρα και περισσότερα ανθρακονήματα, αναμένεται να συμβάλουν στη «δίαιτα» των 100 κιλών, σε σχέση πάντα με το «απλό» RS.
Προκειμένου να αναβαθμιστούν ακόμα περισσότερα τα αδηγικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, λέγεται πως θα τοποθετηθεί σκληρότερη αλουμινένια ανάρτηση, ισχυρότερα carbon-κεραμικά φρένα, αλλά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπλοκέ διαφορικά.