Οι μεταβιβάσεις αυξήθηκαν κατά 23%
Αύξηση της τάξης του 23%
Μέσο επιτόκιο του 7,24% για τα νέα μοντέλα και 7,49% για τα μεταχειρισμένα.
Ανησυχητικά τα επίπεδα αυξήσεων
Προβλέπεται η με σταθεροποίηση των μεταβιβάσεων ως το 2025
Αύξηση της τάξης του 23%
Νέες μελέτες που έρχονται στο «φως» δείχνουν ότι ο ρυθμός μεταβίβασης των αυτοκινήτων στο πρώτο εξάμηνο του 2024 ήταν αρκετά υψηλός, ξεπερνώντας ακόμη και τα προ πανδημίας επίπεδα. Οι τιμές των ΙΧ συνεχίζουν να ανεβαίνουν, καθιστώντας αδύνατη την οικονομική ανταπόκριση του κόσμου για την συντήριση αυτών, όπως αποδικνύεται από μελέτες. Στοιχεία από την Cox Automotive δείχνουν ότι το ποσοστό μεταβιβάσεων έχει αυξηθεί κατά 23% σε σχέση με το 2023, ένα «άλμα» το οποίο είναι πρωτοφανές.
Μέσο επιτόκιο του 7,24% για τα νέα μοντέλα και 7,49% για τα μεταχειρισμένα.
Όπως αναφέρει η Cox Automotive, η μέση τιμή πώλησης ενός νέου οχήματος τον Ιούνιο του 2024 ήταν 48.644 δολάρια. Η συγκεκριμένη τιμή αποτελεί χαμηλότερη από το μέγιστο των περίπου 50.000 δολαρίων του 2022, όμως μετά από μια περίοδο πτώσης πέρυσι, οι τιμές βρίσκονται ξανά σε σταθερή άνοδο. Σε ό,τι έχει να κάνει με την χρηματοδότηση, το US News & World Report, παρουσιάζει ένα μέσο επιτόκιο του 7,24% για τα νέα μοντέλα και 7,49% για τα μεταχειρισμένα.
Ανησυχητικά τα επίπεδα αυξήσεων
Η αύξηση του ρυθμού των μεταβιβάσεων ξεκίνησε πέρυσι, όταν και οι πολιτικές και τα προγράμματα που είχαν σχεδιαστεί για να υποστηρίξουν όσους πάλευαν με τα όσα άφησε η πανδημία, τελείωσε. Η αύξηση όμως κατά 23% είναι ανησυχητική, καθώς θα μπορούσε να αποτελέσει προάγγελο μιας νέας οικονομικής ύφεσης, όπως κι έγινε κατά τα τέλη της δεκαετίας του 2000, όταν ξεκίνησε με τις καθυστερήσεις στα δάνεια για ΙΧ.
Προβλέπεται η με σταθεροποίηση των μεταβιβάσεων ως το 2025
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν έμεινε «αγραντσούνιστη» τότε, καθώς General Motors και Fiat-Chrysler Automobiles είχαν κηρύξει πτώχευση, ενώ η Ford χρειάστηκε μεγάδα δάνεια για να επιβιώσει. Η Cox Automotive κλείνει τις προβλέψεις της με σταθεροποίηση των μεταβιβάσεων ως το 2025.
Σχολιάστε |