autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Οι ρύποι αναγκάζουν την Stellantis να μειώσει την παραγωγή θερμικών μοντέλων

Οι ρύποι αναγκάζουν την Stellantis να μειώσει την παραγωγή θερμικών μοντέλων

22/10/2024

Η νομοθεσία της Ε.Ε. περί τους ρύπους αλάζει τα δεδομένα της αυτοκίνησης
Οι μάρκες φοβούνται την επιβολή μεγάλων προστίμων
Η Stellantis θα κυνηγήσει την ηλεκτροκίνηση

Η νομοθεσία της Ε.Ε. περί τους ρύπους αλάζει τα δεδομένα της αυτοκίνησης

Η Ε.Ε. θα αλλάξει τα δεδομένα της παγκΌσμιας αυτοκίνησης, αφού με βάση τη νέα νομοθεσία της σκοπεύει να ελαχιστοποιήση τους ρύπους των στόλων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στα 27 κράτη-μέλη. Ήδη πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες ανά τον κόσμο, σχεδιάζουν να μειώσουν την παραγωγή των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, έτσι ώστε να αποφύγουν μεγάλα πρόστιμα. Σύμφωνα μάλιστα με πολλές μάρκες συμπεριλαμβανομένης της Stellantis, αυτό πρέπει να γίνει πριν την 1η Ιανουαρίου του 2025, όταν και οι κανονισμοί θα γίνουν ακόμα πιο αυστηροί.

Οι μάρκες φοβούνται την επιβολή μεγάλων προστίμων

Μέχρι στιγμής, το όριο μέσου όρου ρύπων ανά στόλο αυτοκινήτων είναι 115.1 g/km (WLTP), με την Ε.Ε. να στοχεύει το 2025 να το μειώσει κατά 19% στα 93.6 g/km και το 2030 ακόμα περισσότερο στα 49.5 g/km. Βέβαια, η Ε.Ε. δεν θα σταματήσει εκεί, αφού στοχεύει σε μια αυτοκίνηση με μηδενικούς ρύπους. Σε όποιον δεν συμορφώνεται θα επιβάλλεται πρόστιμο, με αυτό να κυμαίνεται στα 95 ευρώ ανα επιπλέον γραμμάριο σε κάθε όχημα, με τα πρόστιμα στις μάρκες να αναμένεται να φτάσουν και τα 15 δισεκατομμύρια.

Η Stellantis θα κυνηγήσει την ηλεκτροκίνηση

Πολλοί κατασκευαστές θα κυνηγήσουν την ηλεκτρκίνηση, σε μια προσπάθεια να ρίξουν τους ρύπους των στόλων τους και να αποφύγουν τα μεγάλα πρόστιμα. Μέσα σε αυτές και η Stellantis, η οποία σύμφωνα με φήμες θα δώσει περισσότερη βάση στην εξέλιξη και παραγωγή τους. Θα καταφέρει να επεκταθεί στην ηλεκτροκίνητη αγορά ή έπρεπε να μείνει με τους θερμικούς; Εσείς τί λέτε;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις