Τα μικρομεσαία
σεντάν έχουν το κοινό τους, που παραμένει πιστό στην φιλοσοφία της «κούρσας».
Το Opel Astra sedan,
που είναι από τους βασικούς παίκτες της κατηγορίας, εξοπλίζεται με τον νέο «whisper
diesel» 1.600άρη κινητήρα των 136 ίππων της Opel
και αναβαθμίζεται από πλευράς επιδόσεων και οικονομίας.
Σχεδίαση
Η προσθήκη του
τρίτου όγκου στο αμάξωμα του Astra κρίνεται
άκρως επιτυχημένη, με το συνολικό αποτέλεσμα να είναι όμορφο και αρμονικό,
χωρίς να αλλοιώνεται η ταυτότητα του μοντέλου. Εδώ, μέτρησε και η εμπειρία της
εταιρείας από την σχεδίαση του μεγαλύτερου Insignia.
Εσωτερικό-Χώροι
Τα σεντάν
απευθύνονται σε όσους επιζητούν άνεση και ευρυχωρία, και το Opel
Astra σεντάν δεν αποτελεί εξαίρεση. Ο χώρος
αποσκευών έχει 460 λίτρα χωρητικότητα (1.010 λτ. με τα πίσω καθίσματα ριγμένα),
το άνοιγμα του πορτ-μπαγκάζ είναι μεγάλο και το σχήμα του τετραγωνισμένο, ενώ
στο εσωτερικό θα χωρέσουν με άνεση τέσσερις ενήλικες. Πιο συγκεκριμένα, τώρα
στο πίσω κάθισμα ο χώρος για τα πόδια είναι αρκετά καλός, στο πλάτος ένας τρίτος
θα στριμωχθεί, ενώ ο αέρας για το κεφάλι ικανοποιητικός και για τα μεσαία
αναστήματα. .
Κινητήρας
Το μεγάλο ατού
του Astra της δοκιμής μας είναι ο νέος 1,6 CDTI
κινητήρας των 136 ίππων της Opel, προδιαγραφών
EURO6, που εντυπωσιάζει με τον πολιτισμένο
τρόπο λειτουργίας του και την ησυχία του. Έχει μεγάλο εύρος λειτουργίας κάτι
που σε συνδυασμό με τους 136 ίππους και τα 320 Nm ροπής
τον καθιστούν ευχάριστο και οδηγικά. ¶λλωστε είναι ο ισχυρότερος στην κατηγορία
του. Η κατανάλωση σύμφωνα με την Opel είναι
3,9 λτ./100χλμ. και στην πραγματικότητα δεν ξεπέρασε τα 5,6 λτ./100 χλμ. κατά
την διάρκεια της δοκιμής μας.
Οδηγώντας
Το Opel
Astra sedan είναι
εστιασμένο στην άνεση των επιβατών του και προσφέρει ασφαλή οδική συμπεριφορά.
Έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, είναι ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο και έχει πολύ
καλές επιδόσεις. Η ανάρτηση φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να
κουράζει τους επιβάτες του. Σε δρόμο με στροφές και παρά την μαλακή ρύθμιση της
ανάρτησης, το Astra sedan παραμένει
ουδέτερο, χάρη στο ESP, που
εξουδετερώνει τυχόν φαινόμενα υποστροφής που θα εμφανιστούν.
Συμπέρασμα
Το
Opel Astra sedan
αναβαθμίζεται με τον νέο κινητήρα που είναι δυνατός και
οικονομικός., ενώ αποδεικνύεται εξαιρετική πρόταση για οικογενειακό αυτοκίνητο
και όχι μόνο. Προσφέρεται σε μια μόνο εξοπλιστική έκδοση, την Dream,
που είναι σχεδόν πλήρης και κοστίζει 20.400 ευρώ, με έκπτωση και απόσυρση.
Opel Astra 4d 1,6 CDTI 136 PS | |
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) | 1.598/4 |
Καύσιμο | diesel |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* | 136/3.500-4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* | 320/2.000 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/χειροκίνητο/μπροστά |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)* | 10.1 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* | 205 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* | 3.9 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* | 104 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 460 |
Εξοπλισμός (Dream) | ESP, 6 αερόσακοι, Ηλ. παράθυρα Ε/Π, Κεντρικό κλείδωμα, Ηλ. Καθρέπτες, clima, Ηχοσύστημα, Cruise control, Ζάντες αλουμινίου, Προβολείς ομίχλης, Φώτα ημέρας |
Τέλη κυκλοφορίας (¤) | 93.6 |
Τιμή (ευρώ)/ με απόσυρση | 22.400/20.400 |
*Εργοστασιακή μέτρηση |
Copyright © 2024 - autoagora.gr