Η Porsche έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο επίσημο σκίτσο της αμιγώς ηλεκτρικής Macan, ενώ σημείωσε πως το ηλεκτρικό σύστημα του μοντέλου θα εξοπλίσει και ένα σκάφος!
Μία συνεργασία για τη δημιουργία ενός αμιγώς ηλεκτρικού σκάφους 8,5 μέτρων που θα χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με την επερχόμενη ηλεκτρική Macan, ανακοίνωσαν η Porsche και το αυστριακό ναυπηγείο Frauscher. Στο πλαίσιο αυτό η νέα αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan εμφανίστηκε στο πρώτο επίσημο σκίτσο που δημοσιεύτηκε από τη γερμανική μάρκα.
Με προφίλ α λα Panamera
Το σκίτσο δείχνει το προφίλ του μοντέλου όπου παρατηρείται πως το πίσω μέρος φέρει μία πιο κουπέ σχεδίαση. Σε γενικές γραμμές το προφίλ της ηλεκτρικής Macan μοιάζει με αυτό των Panamera και Taycan, ενώ τα πίσω φώτα φαίνονται παρόμοια με αυτά της Taycan, έχοντας τη μορφή μίας ενιαίας LED μπάρας που «τρέχει» από το ένα άκρο στο άλλο.
Με 603 ίππους και δύο ηλεκτρικά μοτέρ
Από κει και πέρα, όπως γνωρίζουμε από το παρελθόν, η Macan θα βασιστεί στη νέα πλατφόρμα Premium Platform Electric. Η πιο ισχυρή έκδοση του μοντέλου θα έχει 603 ίππους και περισσότερα από 1.000 Nm ροπής, όντας εξοπλισμένη με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και τετρακίνηση. Αξίζει να σημειωθεί πως στην ίδια πλατφόρμα PPE θα κατασκευαστούν επίσης και πισωκίνητες εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Το ζεύγος ηλεκτρικών κινητήρων θα αντλήσει ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με μεικτή χωρητικότητα 100 kWh. Χάρη στην αρχιτεκτονική των 800 V, οι ιδιοκτήτες της Macan EV θα μπορούν να φορτίσουν την μπαταρία σε ισχύ άνω των 270 kW. Η αυτονομία δεν έχει γίνει γνωστή, αλλά η Porsche είπε ότι η φόρτιση από το 5 έως το 80 τοις εκατό θα διαρκεί 25 λεπτά.
Τετραδιεύθυνση έως 80 χλμ./ώρα
Από κει και πέρα, στο πίσω μέρος θα διαθέτει ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό, ενώ θα είναι πιο ευέλικτη στο δρόμο χάρη στην αυξημένη κατά 15% γωνία που θα έχει το σύστημα διεύθυνσης. Για τον ίδιο λόγο θα υπάρχει και σύστημα τετραδιεύθυνσης, με τους πίσω τροχούς να στρίβουν έως και πέντε μοίρες σε ταχύτητες κάτω από 80 χλμ./ώρα. Να σημειωθεί πως για κάποιο διάστημα η Macan με μοτέρ εσωτερικής καύσης θα συνυπάρχει με την ηλεκτρική για κάποια χρόνια, ενώ στη συνέχεια η πρώτη θα σταματήσει να παράγεται.
Σε περιορισμένη παραγωγή το σκάφος
Τέλος, αναφορικά με το σκάφος Frauscher x Porsche 850 Fantom Air, το οποίο θα εξοπλιστεί με ολόκληρο το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της επερχόμενη ηλεκτρικής Macan, θα κάνει το ντεμπούτο του το 2024 και θα κατασκευαστεί σε 25 μονάδες στο Ohlsdorf της Αυστρίας.