Δεν κάναμε κανένα λάθος. Κι όμως, σε συνεργείο στην Μελβούρνη της Αυστραλίας, χρέωσαν αλλαγή λαδιών τον ιδιοκτήτη του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Αυτός αρχικά δεν κατάλαβε κάτι, και πλήρωσε κανονικά.
Τον χρέωσαν και με 450 ευρώ για αλλαγή φίλτρου αέρα και λαδιών
Ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έριξε μια ματιά να δει τι ακριβώς περιλαμβάνει το περιοδικό service στα EV, και δεν πίστευε τα μάτια του. Με μεγάλη απογοήτευση, είδε πως είχαν χρεώσει αλλαγή λαδιών, αλλά και φίλτρου αέρα, με κόστος 450 ευρώ, κάτι που δεν θα μπορούσε να έχει συμβεί...
Αθώο λάθος δηλώνουν οι υπεύθυνοι του συνεργείου
Ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου θεώρησε πως τον κλέβουν και αμέσως μίλησε μαζί τους. Μετά από μερικές έντονες κουβέντες, οι υπεύθυνοι του ζήτησαν συγγνώμη και δικαιολογήθηκαν πως ήταν λάθος του υπαλλήλου που πάτησε τους κωδικούς στο σύστημα χρέωσης.
Του πρόσφεραν πίσω τα χρήματα του
Οι υπεύθυνοι του συνεργείου, έδωσαν πίσω τα χρήματα στον ιδιοκτήτη του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, μαζί με την νέα απόδειξη. Ο ιδιοκτήτης δεν έδειξε να πιστεύει και πολύ τις δικαιολογίες των υπευθύνων, πήρε όμως τα χρήματα του και το θέμα θεωρήθηκε λήξαν. Το θέμα είναι όμως, πως ήταν λάθος ή απλά τους πήραν χαμπάρι;
Απάτη ή λάθος;
Τον χρέωσαν αλλαγή λαδιών και φίλτρου αέρα...
Μόνο αυτές οι 2 εργασίες κόστισαν 450 ευρώ!
Οι υπεύθυνοι ζήτησαν συγγνώμη και είπαν πως έγινε λάθος.
Εσύ πιστεύεις πως έγινε λάθος βιασύνης ή πήγαν να τον «δαγκώσουν»;