Σχεδόν στο 5% η ετήσια αύξηση ταξινομήσεων των υβριδικών στην Ευρώπη
Περισσότερες ετήσιες πωλήσεις κατά σχεδόν 10.000 αυτοκίνητα
Αύξησε κατά 4,9% στις ταξινομήσεις της η Ισπανία
Πάνω από το 20% η μείωση των ταξινομήσεων plug-in υβριδικών σε Γαλλία και Ιταλία
H Γερμανία «επιμένει θερμικά», αυξάνοντας τις πωλήσεις τους κατά 3,7%
Περισσότερες ετήσιες πωλήσεις κατά σχεδόν 10.000 αυτοκίνητα
Ανοδικά μας «αποχαιρέτησε» ο Οκτώβρης σε ό,τι αφορά τα νούμερα των ταξινομήσεων για τα νέα μοντέλα στην Ευρώπη, όπως παρουσιάζουν τα στοιχεία της ACEA (Ένωση Ευρωπαΐων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου). Αν και μικρή, η αθροιστική (σε ό,τι αφορά τις επιλογές κινητήριων συνόλων) ετήσια αύξηση έφτασε το 1,1% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2023, καταγράφοντας ταξινομήσεις κατά σχεδόν 10.000 περισσότερων μοντέλων (856.762 πέρυσι έναντι 866.397 φέτος).
Αύξησε κατά 4,9% στις ταξινομήσεις της η Ισπανία
Έχοντας ήδη διανύσει 10 μήνες εντός του 2024, το διάστημα αυτό βρίσκει την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου λίγο καλύτερα σε σχέση με το πρώτο δεκάμηνο του 2023 και συγκεκριμένα κατά 0,7% περισσότερες αυξήσεις, σε σύνολο 8,9 εκατομμύρια πωλήσεων. Μεταξύ άλλων, ξεχωρίζουν οι αγορές των Ισπανίας (φανέρωσε αύξηση 4,9%) και της Ιταλίας (0,9%). Από την άλλη πλευρά, πτωτικές είναι οι έως τώρα πορείες στο έτος των -μεγάλων- αγορών σε Γαλλία (έπεσε κατά 2,7%) και Γερμανία(πτώση στο 0,4%).
Πάνω από το 20% η μείωση των ταξινομήσεων plug-in υβριδικών σε Γαλλία και Ιταλία
Οι ταξινομήσεις των ηλεκτρικών με μπαταρία μπορεί μεν να σημείωσε αύξηση κατά 2,4% για τον μήνα Οκτώβρη, όμως τα νούμερα δεκαμήνου βρίσκονται κατά 4,9% χαμηλότερα σε σχέση με πέρυσι. Γι αυτό φαίνεται να οφείλεται η ραγδαία πτώση της δημοφιλίας τους σε αγορές όπως της Γερμανίας (-26,6% στις ταξινομήσεις).
Ακόμη, τα plug-in υβριδικά σημείωσαν μείωση κατά 7,2% στις ταξινομήσεις τους, οι οποίες «αποτυπώνονται» στις αγορές της Ιταλίας (πτώση 24,9%) και της Γαλλίας (μείωση κατά 26,9%). Τα υβριδικά συνεχίζουν να προηγούνται στις ταξινομήσεις, αυξάνοντας μάλιστα τα ποσοστά τους κατά 17,5% τον περασμένο μήνα, φτάνοντας το μερίδιό τους στο 33,3%, σχεδόν 5% μεγαλύτερο από το 28,6% του περυσινού Οκτώβρη.
H Γερμανία «επιμένει θερμικά», αυξάνοντας τις πωλήσεις τους κατά 3,7%
Ας δούμε όμως τι γίνεται και με τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Εν αρχή τα βενζινοκίνητα, των οποίων οι πωλήσεις έπεσαν κατά 6,8% πανευρωπαϊκά. Η Γαλλία κατέγραψε τη μεγαλύτερη, με τη μείωση πωλήσεων να φτάνει το 32,7%. Η μόνη «μεγάλη αγορά» στην Ευρώπη η οποία σημείωσε μια άνοδο, ήταν αυτή της Γερμανίας, με ποσοστό 3,7%. Σε ό,τι αφορά τα πετρελαιοκίνητα, οι καταχωρήσεις τους διατηρούν το 10,9% του μεριδίου της αγοράς της «Γηραιάς Ηπείρου», ποσοστό χαμηλότερο κατά 1,1% σε σχέση με τον Οκτώβρη του περασμένου έτους.
Σχολιάστε |