Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Στα Taxi 22.500 επιδότηση, στα Ι.Χ. 8.000. Είναι δίκαιο;

Στα Taxi 22.500 επιδότηση, στα Ι.Χ. 8.000. Είναι δίκαιο;

Διαβάστηκε από 2286 αναγνώστες - 3/1/2023

Στις 9 του Φεβρουαρίου θα ανοίξει η υποβολή αιτήσεων για αγορά ηλεκτρικού Taxi. Η επιδότηση ανέρχεται σε ποσοστό 40%, με το μέγιστο ποσό να αγγίζει τις 17.500 ευρώ και μαζί με την υποχρεωτική απόσυρση οχήματος Taxi, να επιβραβεύεται με επιπλέον 5.000 ευρώ. Στην αντίπερα όχθη, οι ιδιώτες μπορούν να πάρουν επιδότηση μέχρι 8.000 ευρώ. Γιατί τέτοια διαφορά;

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδότηση των «Πράσινων Taxi»

Αντίστροφη μέτρηση για τις επιδοτήσεις αντικατάστασης των παλαιών ταξί με ηλεκτρικά, το οποίο περιλαμβάνει ιδιαίτερα γενναιόδωρες επιδοτήσεις. Στις 9 Φεβρουαρίου θα ανοίξει η πλατφόρμα «Πράσινα Taxi» με συνολικό προϋπολογισμό 40 εκατ. ευρώ, και χρηματοδοτείται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, με στόχο την αντικατάσταση περίπου 2.000 παλιών και ρυπογόνων Taxi με νέα αμιγώς ηλεκτρικά.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Στήριξη στους επαγγελματίες από την Κυβέρνηση

Να στηρίξουν τον επαγγελματικό κλάδο των μεταφορών θέλει η Ελληνική Κυβέρνηση, και όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας: Η κυβέρνηση, πιστή στην δέσμευσή της για ουσιαστική προώθηση της πράσινης μετάβασης, προχωρεί σε μια ακόμα πρωτοβουλία θέτοντας σε κίνηση το πρόγραμμα «Πράσινα ΤΑΞΙ» προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ. Με αυτό βοηθούμε 2.000 επαγγελματίες οδηγούς ΤΑΞΙ, ενισχύοντας με 22.500 ευρώ καθέναν από αυτούς, προκειμένου να αντικαταστήσουν το παλαιό τους όχημα με νέο, αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό θα τους βοηθήσει να εξοικονομούν κόστος, να παρέχουν ποιοτικότερες υπηρεσίες στους πελάτες τους και να μειώνουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Έτσι στηρίζουμε έμπρακτα πολλούς επαγγελματίες και παράλληλα, ερχόμαστε ακόμη πιο κοντά στον εθνικό μας στόχο για το 2030, σύμφωνα με τον οποίο ένα στα τρία νέα οχήματα θα είναι ηλεκτρικά.

Στήριξη στους επαγγελματίες αλλά όχι στους ιδιώτες;

Και κάπου εδώ ξεκινά η κουβέντα, αν είναι δίκαιο για τους ιδιώτες να παίρνουν επιδότηση maximum 8.000 ευρώ και οι επαγγελματίες 22.500. Ένας επαγγελματίας θα αγοράσει καινούργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και μέσα σε μικρό σχετικά διάστημα θα έχει πάρει πίσω όλα τα χρήματα της επένδυσης του. Ο κλάδος των μεταφορών αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα που αυξήθηκαν με την ενεργειακή κρίση του πολέμου. Τα έξοδα χρήσης των επαγγελματικών αυτοκινήτων, έχουν ανέβει σε δυσθεώρητα επίπεδα και όλοι στον χώρο, εκφράζουν έντονο προβλήματισμό. Τι από όλα αυτά όμως δεν συμβαίνει και με τους ιδιώτες;

Δεν αντιμετωπίζουν έντονα οικονομικά προβλήματα οι ιδιώτες; Δεν αυξήθηκαν και γι αυτούς τα έξοδα χρήσης των αυτοκινήτων τους; Με ποσό επιδότησης max 8.000 ευρώ, ένας ιδιώτης δεν θα καταφέρει (τουλάχιστον στο ίδιο διάστημα) να κάνει απόσβεση της επένδυσης του. Τα αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης είναι ήδη πιο ακριβά από το παρελθόν, και θα ανέβουν κι άλλο οι τιμές. Οι μισθοί στην χώρα μας, δεν μπορούν να βοηθήσουν, και η διαφορά επιδότησης ανάμεσα σε επαγγελματίες και ιδιώτες, προκαλεί εύλογα ερωτηματικά.


22.500 τα Taxi, 8.000 οι ιδιώτες!
Στήριξη στους επαγγελματίες φωνάζει η Κυβέρνηση.
Σχεδόν στο 1/3 η επιδότηση στους ιδιώτες που (μάλλον) έχουν μικρότερη ανάγκη...
Δεν μοιάζει λίγο αδίκη η επιδότηση στους ιδιώτες; Μόνο οι επαγγελματίες αντιμετωπίζουν οικονομικό πρόβλημα;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε