autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Στο τελικό στάδιο των δοκιμών η Mercedes-AMG PureSpeed
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο τελικό στάδιο των δοκιμών η Mercedes-AMG PureSpeed

29/8/2024

Σχεδίαση που εντυπωσιάζει, χωρίς οροφή και παρμπρίζ αλλά με Ηalo.
Καμπίνα παρόμοια με την SL αλλά και μοναδικές «πινελιές».
250 αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν.
Σε δοκιμές στους δρόμους της Ιταλίας.

250 αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν

Εικόνες της PureSpeed από το τελικό στάδιο των δοκιμών έδωσε στη δημοσιότητα η Mercedes-AMG. Το μοντέλο παραγωγής του γερμανικού roadster βασίζεται στην SL και είναι το πρώτο μέλος της περιορισμένης σε παραγωγή οικογένειας Mythos. Θυμίζουμε πως η γερμανική luxury μάρκα έχει ανακοινώσει πως θα κατασκευάσει μόλις 250 μονάδες. Η επίσημη αποκάλυψη έχει προγραμματιστεί για το 2025.

Σχεδίαση που εντυπωσιάζει, χωρίς οροφή και παρμπρίζ αλλά με Ηalo

Τα καμουφλαρισμένα δοκιμαστικά μοντέλα φαίνονται σχεδόν πανομοιότυπα με το πρωτότυπο. Έτσι, παραμένουν χωρίς οροφή και παρμπρίζ. Όπως γνωρίζουμε, η μοναδική σχεδίαση του αυτοκινήτου είναι εμπνευσμένη από τους αγώνες και αυτό αποτυπώνεται ακόμα πιο έντονα στο Halo που διαθέτει το αυτοκίνητο, κάτι που βλέπουμε στα μονοθέσια της F1. Έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τους επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος, ενώ για επιπλέον ασφάλεια η Mercedes σημείωσε ότι το μοντέλο έρχεται με δύο αεροδυναμικά βελτιστοποιημένα κράνη.

Καμπίνα παρόμοια με την SL αλλά και μοναδικές «πινελιές»

«Καθαρή» εικόνα από το εσωτερικό της Mercedes-AMG PureSpeed δεν έχουμε επί του παρόντος. Αυτό που μπορούμε να κατανοήσουμε είναι πως διατηρεί πολλά χαρακτηριστικά της SL. Ως εκ τούτου μπορούμε να περιμένουμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών καθώς και ένα σύστημα infotainment με οθόνη 11,9 ιντσών. Η PureSpeed θα έχει όμως και ξεχωριστές πινελιές, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνεται και ένα ρολόι τοποθετημένο στο ταμπλό προερχόμενο από την ελβετική εταιρεία, IWC Schaffhausen.

Σε δοκιμές στους δρόμους της Ιταλίας

Όπως γνωστοποίησε η Mercedes, επί του παρόντος το μοντέλο βρίσκεται στη βόρεια Ιταλία για δοκιμές. Τα δοκιμαστικά μοντέλα θα διανύσουν πάνω από 3.000 χιλιόμετρα, προκειμένου η ομάδα των μηχανικών να ρυθμίσει το σύστημα διεύθυνσης.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις