Tα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά μην πυροβολείτε τους κινητήρες!
9/5/2023
Όσες και να είναι οι φωνές εναντίωσης, η ηλεκτροκίνηση στο τέλος θα επικρατήσει! Το θέμα είναι ότι οι αυστηροί κανονισμοί που έρχονται στραγγαλίζουν τους θερμικούς κινητήρες, με αποτέλεσμα οι στόλοι των οχημάτων να παλιώνουν αντί να ανανεώνονται!
Έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα οι αυστηροί κανονισμοί της E.E.
Οι παρουσιάσεις αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων πολλαπλασιάζονται με γεωμετρική πρόοδο τα τελευταία χρόνια, ενώ όλο και περισσότερες εταιρείες ανακοινώνουν τα σχέδια τους για επέκταση της γκάμα τους στην ηλεκτροκίνηση. Τελευταία ήταν η Skoda που την προηγούμενη εβδομάδα, σε μια ειδική εκδήλωση έκανε γνωστό ότι θα βγάλει στην αγορά 6 νέα ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2026 και θέλει μέχρι το 2030 τα επτά από τα 10 οχήματα που πουλάει στην Ευρώπη να είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
Ένα φιλόδοξο σχέδιο που όμως κρύβει ένα μεγάλο «δράκο». Όχι μόνο για την τσέχικη εταιρεία, αλλά για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και αφορά το άμεσο μέλλον των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η Ευρωπαϊκή Ένωση βλέπει τα θερμικά μοτέρ σαν τον κακό του παραμυθιού και τα στραγγαλίζει με αυστηρούς κανονισμούς στο τομέα των εκπομπών ρύπων, ενώ έχει αποφασιστεί τον «θάνατο» τους το 2035. Βέβαια αυτό παίζεται ακόμα, αφού ήδη Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία και Ουγγαρία έχουν σηκώσει την σημαία της επανάστασης, βλέποντας ότι μια τέτοια κίνηση θα δώσει τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις σε κινέζικες εταιρίες. Γιατί όμως μας αφοράνε τώρα οι περιορισμοί;
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακριβές τεχνολογίες για τους ρύπους, ακριβά αυτοκίνητα
Οι αυστηροί κανονισμοί στις εκπομπές ρύπων των κινητήρων εσωτερικής καύσης αναγκάζει τις εταιρείες να επενδύσουν σε ακριβές τεχνολογίες και σε σπάνια μέταλλα, με το κόστος να μεταπηδάει στη τελική τιμή του αυτοκινήτου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, αυτή τη στιγμή το πιο φθηνό μικρομεσαίο που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μια οικογένειας να ξεκινάει από τις 20.000 ευρώ κι ακόμα δεν έχει εξαντληθεί η «αυστηρότητα» της Ε.Ε.
Οι καταναλωτές προτιμούν να μείνουν με τα παλιά τους οχήματα
Τι σημαίνει αυτό; Ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα επιλέξουν να μην πάνε στην αγορά ενός πιο καθαρού βενζινοκίνητου και θα κρατήσουν το παλιό τους όχημα που σίγουρα βγάζει περισσότερους ρύπους από τα σύγχρονα μοντέλα. ¶ρα ποιο το νόημα να δημιουργηθεί ένα σύνολο κανόνων τόσο αυστηρών και δαπανηρών για την τήρηση τους, ώστε κανείς να μην μπορεί να φτιάξει ένα προσιτό αυτοκίνητο που να συμμορφωθώνεται με αυτούς; Είναι πραγματικά γελοίο να κάνει κάποιος μη προσιτό ένα καθαρότερο βενζινοκίνητο με τους περιορισμούς που βάζει και μετά να φωνάζει για τη βελτίωση της περιβαλλοντικής κατάστασης.
Η ηλεκτροκίνηση ακόμα είναι για λίγους
Το κόστος και οι ειδικές συνθήκες που απαιτούνται αυτή τη στιγμή για να έχει κάποιος στην κατοχή του ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα δεν μπορούν να καλυφθούν από ένα μεγάλο ποσοστό Ευρωπαίων. Σίγουρα θα χρειαστεί μια μεταβατική περίοδος μέχρι να φτάσουμε στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, που αν η Ε.Ε δεν χαλαρώσει τα λουριά, προβλέπεται να γίνεται με αυτοκίνητα Euro 4 και Εuro 5.
Aς ελπίσουμε αυτές οι ανησυχίες να φτάσουν και στα κατάλληλα αυτιά.
H Ε.Ε στραγγαλίζει τα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες!
Αναγκάζει τις εταιρείες να επενδύουν σε ακριβές τεχνολογίες, ανεβάζοντας το κόστος του αυτοκίνητου
Αποτέλεσμα οι καταναλωτές μένουν με τα παλιά και πιο ρυπογόνα μοντέλα!
Η μεταβατική περίοδος προς την ηλεκτροκίνηση χρειάζεται φθηνά βενζινοκίνητα μοντέλα!
Εσύ τι πιστεύεις; Πρέπει να χαλαρώσει τους περιορισμούς η E.E ή καλά κάνει;