autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τέλος τα φορτηγά στο κέντρο, τέλος και στην Εθνική Οδό;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τέλος τα φορτηγά στο κέντρο, τέλος και στην Εθνική Οδό;

12/12/2022

Από τις 9 το πρώι μέχρι τις 9 το βράδυ απαγορεύονται οι φορτοεκφορτώσεις στο Δήμο της Αθήνας. Ένα «πείραμα» που αν πετύχει, γιατί να μην επεκταθεί και σε άλλες οδικές αρτηρίες.

Κάθε μέρα «χαλάμε» 1 ώρα στην κίνηση

Είναι ένα από τα βασικά καθημερινά προβλήματα του Έλληνα οδηγού. Όσοι δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από το Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ή απλώς επιλέγουν το αυτοκίνητό τους, περνούν τουλάχιστον μία ώρα της ημέρα εντός του οχήματος, σπαταλώντας 8-10 ευρώ σε καύσιμα. Μερικά μόνο λεπτά να καθυστερήσεις να ξεκινήσεις το πρωί και θα συναντήσεις πολλαπλάσια κίνηση, σε όποια κατεύθυνση και αν κινηθείς.


Μέχρι πρότινος, το ισχύον ωράριο φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων προέβλεπε απαγόρευση τροφοδοσίας από τις 07.00 π.μ. έως τις 10.30 π.μ. για φορτηγά οχήματα ωφέλιμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου, εντός δακτυλίου.

Μέχρι πρότινος, το ισχύον ωράριο φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων προέβλεπε απαγόρευση τροφοδοσίας από τις 07.00 π.μ. έως τις 10.30 π.μ. για φορτηγά οχήματα ωφέλιμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου, εντός δακτυλίου.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ο Δήμος Αθηναίων «τελείωσε» τα φορτηγά τις ώρες αιχμής

Το κέντρο της Αθήνας είναι ένα από τα πιο πολυσύχναστα σημεία επί καθημερινής βάσης. Ναι, έχεις τη δυνατότητα να πάρεις ΜΜΜ (μετρό, ηλεκτρικό, τράμ, ακόμα και λεωφορείο), ωστόσο οι στενοί δρόμοι και ο μεγάλος αριθμός των επισκεπτών δημιουργούν ένα συνεχές κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Θέλοντας να βάλει STOP στην κίνηση στο κέντρο, ο Δήμος Αθηναίων αποφάσισε να προβεί σε αλλαγές. Μέχρι πρότινος, το ισχύον ωράριο φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων προέβλεπε απαγόρευση τροφοδοσίας από τις 07.00 π.μ. έως τις 10.30 π.μ. για φορτηγά οχήματα ωφέλιμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου, εντός δακτυλίου. Πλέον, αποφασίστηκε την απαγόρευση των φορτοεκφορτώσεων στην Αθήνα από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ (21.00 – 09.00), συνεπώς επιχειρήσεις, υπεραγορές και λοιπά καταστήματα θα πρέπει να ρυθμίσουν την εφοδιαστική τους αλυσίδα είτε αργά το πρωί, είτε αργά το βράδυ.

Τα πιθανά προβλήματα και οι πρώτες παρατηρήσεις

Παρόμοιο μέτρο απαγόρευσης φορτοεκφορτώσεων είχαμε και την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, όμως πλέον έχουμε μία διαφορετική πραγματικότητα η οποία πριν καν την εφαρμογή της έχει προκαλέσει συζητήσεις. Αρκετοί, εκφράζουν ανησυχίες πως το διάστημα 6-9 θα υπάρξει κυκλοφοριακό «έμφραγμα» καθώς εκείνες τις ώρες ο κόσμος πηγαίνει στις δουλειές του, άλλοι απορούν για το πώς οι επιχειρήσεις θα κάνουν τις παραλαβές τους, βάζοντας υπαλλήλους να τις αναλαμβάνουν σε διαφορετικά ωράρια.

Ένα πείραμα που μπορεί να «μεταφερθεί» στην Εθνική Οδό
Και αν πετύχει; Η αλήθεια είναι πως, σαν καθετί καινούργιο στη χώρα μας, υπάρχει μία καχυποψία. Εφόσον, ωστόσο, το συγκεκριμένο μέτρο αποδώσει ώστε κάτοικοι, εργαζόμενοι και απλοί πολίτες γλιτώνουν ταλαιπωρία στο κέντρο, γιατί όχι η ρύθμιση να μην επεκταθεί. Θα μπορούσε, για παράδειγμα, να γίνει ένα διαφορετικό ωράριο απαγόρευσης κυκλοφορίες για τα φορτηγά στην Εθνική Οδό τις πρωινές και τις μεσημαριανές ώρες προκειμένου το «ποτάμι» να μην είναι διαρκώς... πηγμένο λόγω των πιο χαμηλών ταχυτήτων κίνησης των φορτηγών. Πάντοτε βέβαια, με σεβασμό και σε συνεννόηση με τον μεγάλο εργασιακό κλάδο των επαγγελματιών του χώρου, των οποίων η εργασία πρέπει να γίνεται με όσο το δυνατόν πιο ανεμπόδιστο τρόπο.


Ένα «πείραμα» που ίσως δώσει λύσει στο πρόβλημα της κίνησης
Χάνουμε τουλάχιστον μία ώρα στις καθημερινές μετακινήσεις
Τέλος τα φορτηγά στο κέντρο της Αθήνας 09:00-21:00
Ποια τα πρώτα παράπονα των Ελλήνων οδηγών
Αν το μέτρο πετύχει, θα μπορούσε να επεκταθεί και στις Εθνικές Οδούς

Εσύ τι λες; Θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα της κίνησης ένα ωράριο μερικής απαγόρευσης κυκλοφορίας φορτηγών στις Εθνικές Οδούς;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε