Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Πραγματικά σε αυτή την έκδοση του CR-V δεν μπορείς να ζητήσεις τίποτα παραπάνω...

Στο ποιοτικό, ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό ξεχωρίζει ο επιλογέας του αυτόματου κιβώτιου και η οθόνη αφής 7ΆΆ του Honda Connect στο κέντρο της κονσόλας.

Οδηγούμε: Ηonda CR-V 1,6 i-DTEC

Διαβάστηκε από 5394 αναγνώστες - 21/2/2017

Το πολύ καλό Honda CR-V εξοπλίζεται με τετρακίνηση και το νέο, σοφιστικέ, αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, για κορυφαία ευκολία και άνεση.

Το Honda CR-V δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Με κορυφαία αξιοπιστία,  πρακτικότητα και τον εξαιρετικό 1,6 biturbo i-DTEC πετρελαιοκινητήρα των 160 ίππων, αποτελεί μια ξεχωριστή και ενδιαφέρουσα πρόταση. Η έκδοση της δοκιμής μας, με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση και το εξελιγμένο 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο, δίνει ώθηση στο ιαπωνικό τετρακίνητο crossover για να σκοράρει σε τομείς, όπως η άνεση και η ευκολία οδήγησης σε όλες τις συνθήκες. 
 
Κινητήρας 
Ο 1,6 biturbo i-DTEC πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 160 ίππους και 350 Nm ροπής και κινεί αρκετά σβέλτα το CR-V. Πιο ευχάριστο όμως νέο είναι ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου, που μπορεί σε σπορτίφ ρυθμούς οδήγησης να μην κάνει αστραπιαία κατεβάσματα, ωστόσο  σε κανονικές συνθήκες λειτουργεί ιδανικά τονίζοντας την άνεση με μεταξένιες αλλαγές και κρατώντας χαμηλά τις στροφές στο ταξίδι. Τα 7,1 λτ./100 χλμ. της μέσης κατανάλωσης της οδηγικής μας γνωριμίας, είναι μια καλή τιμή για ένα αυτόματο, τετρακίνητο 4Χ4. Ακόμη και με το γκάζι στο πάτωμα, το αυτόματο CR-V δεν ξεπέρασε τα 10 λτ./100 χλμ. Το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων του Honda CR-V προέρχεται από την ZF και σε σχέση με το προηγούμενο αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων είναι πολύ πιο compact σε διαστάσεις και ελαφρύτερο (-35 κιλά) χάρη στην «έξυπνη» διάταξη των εσωτερικών του εξαρτημάτων και την σοφιστικέ μηχανολογική του μελέτη. Διαθέτει μια πολύ κοντή πρώτη σχέση για γρήγορη και δυναμική εκκίνηση, ενώ οι μακριές 6-9 σχέσεις έχουν σαν αποτέλεσμα μειωμένες στροφές του κινητήρα και κατΆ επέκταση μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και θορύβων σε ταχύτητες ταξιδιού.  
 
Οδηγώντας
Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης του CR-V αποθεώνεται στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο. Οι στροφές του κινητήρας διατηρούνται χαμηλά, ειδικά στο ταξίδι, όπως και ο θόρυβος, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η παρεχόμενη άνεση των επιβατών. Σε δρόμο με στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες, το τιμόνι ακριβές και τα φρένα αποτελεσματικά. Το σύστημα τετρακίνησης Honda Real Time AWD, στέλνει σε «κανονικές» συνθήκες το 100% της ροπής εμπρός, ενώ μπορεί να στείλει μέχρι και το 35% της ροπής πίσω, αυξάνει την πρόσφυση του CR-V τόσο στις στροφές, όσο και σε συνθήκες οδήγησης με μειωμένη πρόσφυση, όπως η βροχή και το χιόνι.  

Συμπέρασμα
Το τετρακίνητο Honda CR-V 1.6 i-DTEC με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο προσφέρεται στην πλούσια εξοπλιστική έκδοση Elegance σε νέα (μειωμένη) τιμή 37.600 ευρώ και συνοδεύεται από 5χρόνια εγγύηση, 5 χρόνια δωρεάν service και 5 χρόνια οδική βοήθεια.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις