Θα τσακώνονται για μια θέση σε φορτιστή, όπως κάνουν για το parking;
Ήδη τσακώνονται στο εξωτερικό για μια θέση σε φορτιστή.
Ορισμένοι φορτιστές δεν λειτουργούν, άλλοι είναι «καβατζωμένοι» για ώρες από 1 αυτοκίνητο.
Το άγχος της φόρτισης αυξάνει τον εκνευρισμό των οδηγών.
Από την άλλη, οι δημόσιοι φορτιστές είναι αναγκαίο κακό, δεν έχουμε όλοι parking με wallbox.
Ήδη τσακώνονται στο εξωτερικό για μια θέση σε φορτιστή
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ως θετικό το χαμηλότερο κόστος χρήσης, μιας και αφενός η φόρτιση της μπαταρίας κοστίζει λιγότερο από το γέμισμα με βενζίνη και αφετέρου ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρειάζεται την τακτική συντήρηση των θερμικών μοτέρ, όμως η διαδικασία φόρτισης παίρνει σημαντικά παραπάνω χρόνο και επιπλέον οι διαθέσιμοι φορτιστές είναι συντριπτικά λιγότεροι από τα πρατήρια υγρών καυσίμων.
Αυτό έχει ήδη ξεκινήσει να δημιουργεί προβλήματα μεταξύ των οδηγών ηλεκτρικών, με έναν νέο όρο να κάνει την εμφάνισή του: Το «charge rage», ή αλλιώς την «οργή της φόρτισης».
Στο εξωτερικό έχουν ήδη από πέρσι ξεκινήσει να δημιουργούνται προβλήματα στους δημόσιους φορτιστές, δωρεάν ή επί πληρωμή, με οδηγούς να τσακώνονται για το ποιος έφτασε πρώτος ή να πιέζουν όσους έχουν ξεπεράσει το 80% της φόρτισης να φύγουν για να αφήσουν το φορτιστή και για κάποιον άλλο που το έχει μεγαλύτερη ανάγκη.
Ορισμένοι φορτιστές δεν λειτουργούν, άλλοι είναι «καβατζωμένοι» για ώρες από 1 αυτοκίνητο
Μπορεί οι υποδομές φόρτισης (στην Ελλάδα και στο εξωτερικό) να αυξάνονται, όμως υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου φορτιστές σε συγκεκριμένα σημεία είναι εκτός λειτουργίας. Αρκετές φορές μάλιστα αυτό δεν φαίνεται στην εφαρμογή, με τους οδηγούς να το ανακαλύπτουν όταν φτάσουν στον εν λόγω προβληματικό φορτιστή, και να αναγκάζονται να διανύσουν επιπλέον χιλιόμετρα μέχρι το επόμενο σημείο.
Επιπλέον, πολλοί κάτοχοι ηλεκτρικών αφήνουν το αυτοκίνητό τους στη φόρτιση και απλά φεύγουν, παρατώντας το ακόμα και όταν έχει γεμίσει η μπαταρία του, στερώντας τη δυνατότητα από τους υπόλοιπους οδηγούς να φορτίσουν το όχημά τους.
Αυτό είναι σύνηθες σε θέσεις φόρτισης super markets, οι οποίες θεωρητικά υπάρχουν για να εξυπηρετείται ο κόσμος όσο κάνει τα ψώνια του και μετά να φεύγει.
Το άγχος της φόρτισης αυξάνει τον εκνευρισμό των οδηγών
Φυσικά, η ψυχολογική κατάσταση που βρίσκεται κάποιος τον κάνει περισσότερο ή λιγότερο ανεκτικό σε τέτοιες «αναποδιές». Όταν το επίπεδο της μπαταρίας είναι χαμηλό και ψάχνεις αγχωμένος να βρεις ένα φορτιστή για να «πριζώσεις» λίγο το αυτοκίνητό σου και να συνεχίσεις την πορεία σου, είναι αναμενόμενο τέτοια φαινόμενα να σου χαλάσουν παραπάνω τη διάθεση, να σε εκνευρίσουν, ακόμα και να σε εξοργίσουν.
Από την άλλη, οι δημόσιοι φορτιστές είναι αναγκαίο κακό, δεν έχουμε όλοι parking με wallbox
Ας μην ξεχνάμε ωστόσο πως ενώ η ηλεκτροκίνηση προχωρά, δεν έχουμε όλοι ιδιωτικό χώρο στάθμευσης με φορτιστή, επομένως ένα σημαντικό μερίδιο των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πρέπει να βασίζονται στους δημόσιους φορτιστές.
Επιπλέον, ας μην ξεχνάμε πως η ηλεκτροκίνηση τώρα ξεκινά να διαδίδεται περισσότερο, με πολλούς να έχουν κάνει πρόσφατα τη μετάβαση από τα βενζινοκίνητα στα ηλεκτρικά και να έχουν αυξημένο άγχος για την αυτονομία και το χρόνο φόρτισης, αφού όπως και να το κάνουμε, τίποτα δεν συγκρίνεται με την ταχύτητα του να σταματήσεις στο βενζινάδικο, να φουλάρεις, να πληρώσεις και να φύγεις.
Ίσως με τον καιρό μειωθεί ο «ωχαδερφισμός» όσων φορτίζουν με τις ώρες, και αντίστοιχα ελαττωθεί το άγχος για την εμβέλεια των ηλεκτρικών.
Εσείς τι πιστεύετε πως θα γίνει; Σας έχουν τύχει αντίστοιχα περιστατικά με τσακωμούς για μια θέση φόρτισης;