autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Θα είναι και πληροφορικάριοι οι μελλοντικοί συνεργειάδες;

Θα είναι και πληροφορικάριοι οι μελλοντικοί συνεργειάδες;

21/10/2024

Όλο και πιο τεχνολογικά πολύπλοκα τα σύγχρονα οχήματα.
Όλο και πιο εκτεθειμένα τα προσωπικά δεδομένα των επιβατών.
Ο καινούργιος εξοπλισμός μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ στα συνεργεία.
Η εκπαίδευση των υπαλλήλων στις νέες τεχνολογίες κοστίζει εξίσου.

Όλο και πιο τεχνολογικά πολύπλοκα τα σύγχρονα οχήματα

Κατά την τελευταία δεκαετία, τα αυτοκίνητα έχουν γίνει πιο πολύπλοκα και τεχνολογικά αυτοματοποιημένα. Κάθε όχημα είναι πλέον γεμάτο με αισθητήρες, με εκατοντάδες ή χιλιάδες τσιπ υπολογιστών, ενώ πολλές λειτουργίες ελέγχονται από το εγκατεστημένο λογισμικό. Ίσως οι περισσότερες μάρκες θεωρούν ότι είναι πολλά τα οφέλη του «software-defined vehicle» στον τομέα της ασφάλειας, ωστόσο πέρα από αυτά έχει διατυπωθεί και ισχυρός αντίλογος.
 

Όλο και πιο εκτεθειμένα τα προσωπικά δεδομένα των επιβατών

Όταν οδηγείτε με το αυτοκίνητό σας, βρίσκεστε σε δημόσιο ή ιδιωτικό χώρο; Καθώς αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες αγωνίζονται να μετατρέψουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε smartphones με ρόδες, τα όρια έχουν αρχίσει να θολώνουν. «Έξυπνα» αυτοκίνητα συνδεδεμένα στο διαδίκτυο κυκλοφορούν στους δρόμους πολλών χωρών, με την απομακρυσμένη πρόσβαση στο αυτοκίνητο να αποτελεί ένα ολοένα και πιο συνηθισμένο χαρακτηριστικό. Σε ορισμένες πόλεις της Κίνας, τα ταξί χωρίς οδηγό είναι ήδη διαθέσιμα. Όμως, μαζί με την ευκολία ακολουθούν και οι ανησυχίες σχετικά με το ποιος έχει πρόσβαση στα δεδομένα οδήγησής μας - και τελικά στα αυτοκίνητά μας.
 

Ο καινούργιος εξοπλισμός μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ στα συνεργεία

Λιγότερο συζητιούνται και οι συνέπειες των ολοένα και πιο προηγμένων τεχνολογικά αυτοκινήτων στα συνεργεία. Η επιδιόρθωση πολύπλοκων οχημάτων απαιτεί όλο και πιο εξειδικευμένες γνώσεις.

Συνολικά, μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ η απόκτηση νέων εξειδικευμένων εργαλείων και οι προσαρμογές του συνεργείου για την επισκευή μερικών μόνο αυτοκινήτων. Και αυτό χωρίς το κόστος της εκπαίδευσης των εργαζομένων για τη χρήση αυτών των εργαλείων, με αρκετά συνεργεία στο εξωτερικό να πληρώνουν χιλιάδες ευρώ κάθε χρόνο για να διατηρούν το προσωπικό τους πιστοποιημένο για την επισκευή συγκεκριμένων αυτοκινήτων. Η επένδυση για το μέλλον, λοιπόν, μπορεί να στοιχίσει πολλές χιλιάδες ευρώ στους ιδιοκτήτες συνεργείων.
 

Η εκπαίδευση των υπαλλήλων στις νέες τεχνολογίες κοστίζει εξίσου

Όσα συνεργεία αυτοκινήτων επιβιώσουν και αποφασίσουν να επενδύσουν τα παραπάνω χρήματα, πιθανότατα θα έχουν εξασφαλισμένη πελατεία αλλά και διαφορετική εμφάνιση από εκείνα που γνωρίζουμε σήμερα. Και ίσως αρκετά από αυτά τα συνεργεία, έπειτα από μια δεκαετή έλλειψη τεχνικών αυτοκινήτων και την αναδουλειά που προέκυψε κατά την περίοδο έξαρσης της πανδημίας, ίσως θελήσουν να προσελκύσουν μια νέα γενιά εργαζομένων που θα ενθουσιαστούν με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή την τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε