Τα ανεπίσημα σχέδια του Mitsubishi Lancer Evo που βλέπετε ανήκουν στον Hycade και δεν έχουν σχέση με την Mitsubishi.
Το Mitsubishi Lancer Evo 11η γενιάς θα είναι κάπως έτσι!
Ανεξάρτητος σχεδιαστής οραματίστηκε το νέο Lancer Evo.
Δεν κάνει τέτοιες σκέψεις η Mitsubishi, που έχει στραφεί στον ηλεκτρισμό.
Το 2016 ολοκληρώθηκε η παραγωγή του τελευταίου Evo.
Θα έλεγες όχι σε ένα νέο Mitsubishi Lancer Evo;
Η Mitsubishi δεν φαίνεται να έχει στο πλάνο της τη δημιουργία του Lancer Evo της 11ης γενιάς. Ωστόσο ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής αποφάσισε και το δημιούργησε εκείνος! Η σχεδίαση του αυτοκινήτου έχει πολλές ομοιότητες με το Evo X της 10ης γενιάς, αλλά οι αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί το καθιστούν πιο σκληροπυρηνικό.
Ανεξάρτητος σχεδιαστής οραματίστηκε το νέο Lancer Evo
Τα ανεπίσημα σχέδια του Mitsubishi Lancer Evo έρχονται από τον σχεδιαστή Hycade. Παρατηρούμε πως στο μπροστινό μέρος έχει εγκαταστήσει μία φαρδιά μαύρη μάσκα που συμπληρώνεται από εισαγωγές αέρα στις δύο άκρες και ο προφυλακτήρας ενσωματώνει ένα μεγάλο αεροδυναμικό σπλίτερ. Ένα ζευγάρι από λεπτούς προβολείς LED και οι δύο μεγάλοι αεραγωγοί που ενσωματώνονται στο καπό, είναι επίσης δύο από τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά. Στο πλαϊνό μέρος ξεχωρίζουν οι φουσκωτοί θόλοι, μπροστά και πίσω, ενώ υπάρχουν και οι εκτεταμένες πλευρικές ποδιές και οι μαύροι τροχοί. Μία τεράστια αεροτομή, μαζί με έναν εξίσου μεγάλο διαχύτη, ολοκληρώνουν την σπορ σχεδίαση του Evo, αποτελώντας ταυτόχρονα τα δύο highlights του πίσω μέρους.
Δεν κάνει τέτοιες σκέψεις η Mitsubishi, που έχει στραφεί στον ηλεκτρισμό
Μπορεί τα σχέδια να είναι εντυπωσιακά, αλλά είναι απίθανο το Lancer Evo να αναβιώσει. Η Mitsubishi επί του παρόντος επικεντρώνεται στον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της και δεν έχει δείξει ενδιαφέρον για την παραγωγή κάποιου μοντέλου επιδόσεων. Βέβαια, ποτέ δεν ξέρει κανείς τι επιφυλάσσει το μέλλον.
Το 2016 ολοκληρώθηκε η παραγωγή του τελευταίου Evo
Κλείνοντας να αναφέρουμε ότι το τελευταίο Lancer Evo που κατασκεύασε η Mitsubishi ήταν η 10η γενιά του, γνωστό και ως Evo X. Το εν λόγω μοντέλο εξοπλίζονταν από ένα 2λιτρο τούρμπο μοτέρ που του πρόσφερε 295 ίππους και 407 Nm ροπής. Η Ιαπωνική μάρκα τερμάτισε την παραγωγή του οριστικά το 2016.