autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
To full υβριδικό Ford Kuga έχει αυτονομία 900 χλμ.: Πώς τα καταφέρνει;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To full υβριδικό Ford Kuga έχει αυτονομία 900 χλμ.: Πώς τα καταφέρνει;

4/6/2024

Διαθέσιμη για πρώτη φορά στην γκάμα του μοντέλου, η αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του Ford Kuga υπόσχεται αυτονομία 900 χλμ.! Πώς προκύπτει αυτό το νούμερο;

Με αρχική τιμή τα 33.799 ευρώ

Το ανανεωμένο Ford Kuga έχει τιμή εκκίνησης τα 33.799 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση των 150 ίππων, με την εμπορική του διάθεση να έχει ήδη ξεκινήσει στην ελληνική αγορά. Αρκετά αλλαγμένο σχεδιαστικά (π.χ. βλέπουμε και έκδοση Active), το ανανεωμένο οικογενειακό SUV της Ford έρχεται πολύ διαφορετικό σε επίπεδο κινητήριων συνόλων. Διότι εκτός της κλασικής βενζινοκίνητης έκδοσης (150 PS) και της Plug-in hybrid επιλογής (με περισσότερα άλογα, πλέον στα 243 PS), για πρώτη φορά βλέπουμε στην γκάμα της Ford και full hybrid μοντέλα. Για να είμαστε σωστοί, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, διότι στο εξωτερικό προσφερόταν FHEV Ford Kuga με 190 άλογα (το πρώτο ever στην γκάμα της Ford).
 
Μάλιστα, μαζί με τη full υβριδική τεχνολογία επιστρέφει, μετά από αρκετά χρόνια, και η 4κίνηση στην σειρά του Kuga. Κάπως έτσι, θα έχουμε δύο full hybrid επιλογές:

  • Ford Kuga Titanium 2,5L Duratec FHEV 180 PS από 37.837 ευρώ
  • Ford Kuga ST-Line X 2,5L Duratec FHEV AWD 183 PS από 47.608 ευρώ

Έχει τον ίδιο 2,5λιτρο ατμοσφαιρικό Duratec που υπάρχει και στο Plug-in υβριδικό

Στο παρελθόν έχουμε αναφερθεί στο Plug-in hybrid Ford Kuga, το μοναδικό (μαζί το RAV4) PHEV μοντέλο που έχει μη turbo κινητήρα. Πρόκειται έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα Duratec 2,5 λίτρων, ο οποίος λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο καύσης Atkinson για βέλτιστη απόδοση. Το συγκεκριμένο θερμικό μοτέρ εδρεύει κάτω από το καπό και των αυτοφορτιζόμενων hybrid εκδόσεων του Ford Kuga.
 
Επιπλέον, υπάρχουν ένας ηλεκτροκινητήρας, μία γεννήτρια και μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Αρκετά ισχυρό σε απόδοση θα χαρακτηρίζαμε το ηλεκτρικό μοτέρ, διότι «βγάζει» 125 ίππους και 230 Nm ροπής. Όσον αφορά την μπαταρία, έχει χωρητικότητα 1,1 kWh και ψύχεται από ξεχωριστό σύστημα ψύξης. Δεν χρειάζεται εξωτερική φόρτιση, παρά γεμίζει με ενέργεια μέσω αναγεννητικής πέδησης (φρενάρισμα).
 
Το παραπάνω σύνολο, αποδίδει συνδυαστικά 180 ίππους στην 2κίνητη έκδοση και 183 ίππους στην 4κίνητη έκδοση. Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση μεταδίδεται στους τροχούς με ένα αυτόματο κιβώτιο CVT συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, με το 4κίνητο Kuga να έχει ενσωματωμένο το σύστημα Ford Intelligent All-Wheel Drive.

Κατανάλωση κάτω από τα 6 λίτρα, συνολική αυτονομία στα 900 χλμ.

Και πόσο οικονομικό είναι το full υβριδικό Ford Kuga. Προφανώς, ένα μοντέλο με ισχυρό ηλεκτροκινητήρα κινείται και για περισσότερη ώρα αμιγώς ηλεκτρικά, άρα πηγαίνει με μηδενικό κόστος καυσίμου για κάμποση ώρα στο δρόμο. Όχι για πολλά χιλιόμετρα όπως τα PHEV που έχουν και μεγαλύτερη μπαταρία, αλλά και πάλι, ένας τέτοιος ηλεκτροκινητήρας μπορεί να δίνει κίνηση στο αυτοκίνητο στο μεγαλύτερο διάστημα των εντός πόλης μετακινήσεων, με τα συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα (parking, φανάρια κ.λπ.).
 
Στην περίπτωση του full hybrid Kuga η Ford ανακοινώνει πως το 64% της οδήγησης στην πόλη μπορεί να πραγματοποιείται αμιγώς ηλεκτρικά. Κάπως έτσι, φαντάζει λογική μία μέση κατανάλωση από 5,3 λτ./100 χλμ. ως για το 2κίνητο μοντέλο των 180 ίππων. Ακόμη πιο εντυπωσιακό, φυσικά, είναι το εύρος χιλιομέτρων που μπορεί συνολικά να καλύψει το Ford Kuga. Χάρη στο τεράστιο ρεζερβουάρ (54 λτ.) και την καλή συνδυαστική λειτουργία θερμικού και ηλεκτρικού μοτέρ, το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Ford Kuga έχει συνολική αυτονομία που φτάνει τα 900 χιλιόμετρα. Τέλος, όπως κάθε μοντέλο υβριδικής τεχνολογίας έτσι και το full hybrid Ford Kuga δεν έχει περιορισμούς κίνησης στο «πράσινο» Δακτύλιο, ενώ η «βασική» Titanium απαλλάσσεται και από τέλη κυκλοφορίας (122 γρ. CO2/χλμ.).

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις