Νέα θερμαινόμενη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων της ZF αυξάνει την αυτονομία στα ηλεκτρικά κατά 15 τοις εκατό!
Επιπλέον αυτονομία έως 15% λέει η ZF
Η νέα ζώνη έχει τη δυνατότητα να θερμαίνεται, προσφέροντας ζεστασιά στους επιβάτες που τη φορούν. Ωστόσο, προορίζεται κυρίως για ηλεκτρικά οχήματα, αφού παράλληλα θα προσφέρει επιπλέον αυτονομία στις κρύες ημέρες. Η λογική πίσω από αυτό είναι ότι το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί λιγότερη μπαταρία για να ζεστάνει την καμπίνα και έτσι θα μένει ενέργεια για περισσότερα χιλιόμετρα! Η ZF υποστηρίζει πως έχει αναλύσει τους αριθμούς και η αυτονομία ενός ηλεκτρικού σε χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να αυξηθεί έως και 15 τοις εκατό χάρη στη νέα ζώνη!
Έως 40 βαθμούς Κελσίου και εύκολη στο βάλε-βγάλε
Οι αγωγοί θέρμανσης είναι ενσωματωμένοι μέσα στη ζώνη ασφαλείας, που χρησιμοποιώντας περίπου 70 watt ισχύος, μπορεί να θερμανθεί έως και στους 40 βαθμούς Κελσίου. Η ZF λέει ότι τα αυτοκίνητα δεν θα χρειαστούν καμία τροποποίηση για να εξοπλιστούν με τη νέα ζώνη. Μάλιστα επισημαίνει πως το επίπεδο ασφάλειας παραμένει το ίδιο με τις τυπικές ζώνες, την ώρα που το πάχος της αυξάνεται ελάχιστα εξαιτίας της ενσωμάτωσης των αγωγών θέρμανσης.
Ford και Mercedes είχαν νωρίτερα την ιδέα
Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί πως το 2018, η Ford κατέθεσε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που περιγράφει λεπτομερώς τον τρόπο λειτουργίας μίας ίδιας ζώνης, ενώ περίπου ένα χρόνο αργότερα, η Mercedes παρουσίασε το Πειραματικό Όχημα Ασφαλείας (ESF) και είχε επίσης θερμαινόμενες ζώνες ασφαλείας. Δεν είναι ακόμα σαφές εάν οι αυτοκινητοβιομηχανίες σκοπεύουν να εφαρμόσουν αυτήν την τεχνολογία.
Το όνομα αυτής… Heat Belt.
Επιπλέον αυτονομία έως 15% λέει η ZF.
Έως 40 βαθμούς Κελσίου και εύκολη στο βάλε-βγάλε.
Καμία διαφορά σε επίπεδο ασφάλειας από τις υπάρχουσες ζώνες υποστηρίζει η ZF.
Θα εμπιστευόσουν αυτή τη ζώνη;