Το φυσικό αέριο αποτελεί λύση και για ελεύθερους επαγγελματικές και επιχειρήσεις οι οποίες ήδη έχουν επενδύσει για την αγορά επαγγελματικού στόλου οχημάτων που κινούνται με συμβατικά καύσιμα (πετρέλαιο, βενζίνη). Φορτηγά και ΙΧ μπορούν να μετατραπούν σε διπλού καυσίμου (πετρέλαιο και φυσικό αέριο ή βενζίνη και φυσικό αέριο).
Τα οχήματα που κινούνται με CNG παράγουν 25% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα σε σχέση με τη βενζίνη και 35% λιγότερο σε σχέση με αυτά που κινούνται με πετρέλαιο. Παράλληλα, επιτυγχάνεται 95% μείωση στις εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα, 80% μείωση στις εκπομπές υδρογονανθράκων και 30% μείωση στα οξείδια του αζώτου.
Δύο είναι οι επιλογές για να κινηθεί κάποιος με φυσικό αέριο: είτε να αγοράσει ένα εργοστασιακά κατασκευασμένο όχημα φυσικού αερίου είτε να μετατρέψει το συμβατικό του όχημα σε διπλής καύσης.
Αγορά καινούριου οχήματος φυσικού αερίου
Στην ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά κυκλοφορούν ΙΧ και επαγγελματικά CNG μοντέλα διπλού καυσίμου (βενζίνη/φυσικό αέριο) από όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Τα πιο γνωστά μοντέλα κυκλοφορούν και σε CNG εκδόσεις ενώ η γκάμα τους διευρύνεται συνεχώς με νέα μοντέλα να κάνουν την εμφάνισή τους στη διεθνή και την ελληνική αγορά.
Ήδη στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν CNG οχήματα γνωστών αντιπροσωπειών όπως είναι η Fiat (Fiat 500L Natural Power, Fiat Qubo 1.4 70 PS, Fiat Punto 1.4 70 PS, Fiat Panda, Fiat Doblo 1.4 T-Jet 120 PS), η Audi (Audi A3 Sportback g-tron), η Mercedes Benz (B Class 200, E 200 NTG, Benz Sprinter NGT), η Lancia (LanciaYpsilon 0.9 TwinAir), η Piaggio,η Iveco (Iveco Daily), η Volskwagen (VW Golf 1.4 TGi, Passat 1.4 TSI 150 PS EcoFuel, Eco Up, Caddy Vann Ecofuel), η Seat (Seat Leon 1.4 TGI 110 PS, Mii Ecofuel), η Skoda (Octavia G-TEC, Citigo), η Opel (Opel ZafiraTourer 1.6 CNG Turbo, Opel Combo 1.4 T-Jet 120 PS) και η Honda (Civic Natural Gas).