autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Πώς να αναγνωρίσουμε την ποιότητα ενός συστήματος LPG σε έξι βήματα:

    Διαβάστηκε από 32671 αναγνώστες - 9/6/2016

    1. Τα υλικά από τα οποία κατασκευάστηκε είναι υψηλής ποιότητας. Βασικό μέλημα των οίκων υγραεριοκίνησης που επιθυμούν να είναι στην κορυφή, αποτελεί η χρήση υλικών που αντέχουν στο χρόνο και γενικά σε παράγοντες που προκαλούν σταδιακά φθορές. 
    2. Το λογισμικό του δεν αποτελεί αντιγραφή άλλου συστήματος υγραερίου. Πολλές φορές συναντάται το φαινόμενο να προωθούνται κιτ υγραερίου δήθεν αναγνωρίσιμων εργοστασίων παραγωγής. Τα λογισμικά που συνοδεύουν τα κιτ αυτά είναι αντίγραφα άλλων ήδη πετυχημένων συστημάτων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την κακή λειτουργία του οχήματος μετά την διασκευή του σε υγραεριοκίνητο. Ως εκ τούτου δυσφημίζεται γενικότερα ο κλάδος της υγραεριοκίνησης.  
    3. Σε αυτό έχουν πραγματοποιηθεί δοκιμές από το εργοστάσιο παραγωγής του. Προτού βγει στην αγορά ένα σύστημα υγραερίου θα πρέπει τοποθετηθεί σε αρκετά οχήματα διαφορετικών «απαιτήσεων» ώστε να καταγραφούν τυχόν αστοχίες. Στόχος των δοκιμών αυτών είναι η μέγιστη δυνατή βελτίωση των κιτ υγραερίου ώστε να προωθηθούν στο ευρύ καταναλωτικό κοινό.
    4. Η προσαρμογή του αφορά σε αυτοκίνητα που δεν είναι προς εξέλιξη. Τα τελευταίας τεχνολογίας οχήματα είναι σε μία διαδικασία βελτίωσης με στόχο την τελειοποίησή τους. Οι νέοι αυτοματισμοί και τα ηλεκτρονικά σημεία τους βρίσκονται κάτω από συνθήκες έρευνας και μελέτης. Συνεπώς ένα σύστημα υγραερίου για ένα αυτοκίνητο που δεν έχει ακόμα τελειοποιηθεί δεν θα αποτελούσε μία ασφαλή επιλογή επένδυσης στην υγραεριοκίνηση.
    5. Οι προδιαγραφές κατασκευής του πληρούν τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Η ευρωπαϊκή νομοθεσία έχει προβεί στη θέσπιση κανόνων τόσο για την αυτοκίνηση γενικότερα όσο και για την υγραεριοκίνηση ειδικότερα. Σκοπός των προτύπων αυτών είναι να προστατεύσει το καταναλωτικό κοινό, τις περιβαλλοντικές συνθήκες αλλά και την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς.
    6. Τοποθετηθεί στον κατάλληλο τύπο οχήματος. Τα κιτ υγραερίου ως εξαρτήματα προσαρμογής σε οχήματα, σχεδιάστηκαν με στόχο να ανταποκρίνονται στις εκάστοτε απαιτήσεις των αυτοκινήτων. Αυτό σημαίνει ότι σε ένα αυτοκίνητο 20ετίας δεν θα μπορούσαμε να τοποθετήσουμε ένα κιτ υγραερίου τελευταίας γενιάς. Συνεπώς δεν υπάρχει καλό και κακό σύστημα βάσει «γενιάς».

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ