Σύμφωνα με τον Οργανισμό Forbes, η ζήτηση για φυσικό αέριο στην κίνηση οχημάτων αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι το 2020. Η εκτίμηση αυτή είναι ενδεικτική της μεγάλης διείσδυσης που έχει το πράσινο καύσιμο στην αεριοκίνηση ενώ σύμφωνα με την ίδια μελέτη ήδη κατά το έτος 2011 το 40% των φορτηγών που πωλήθηκαν στην Αμερική ήταν οχήματα NGV.
Η χρήση του φυσικού αερίου στις μεταφορές μειώνει τη ρύπανση (περιβαλλοντική και ηχορύπανση).
Η καύση του φυσικού αερίου είναι πιο αθόρυβη σε σχέση με τους κινητήρες βενζίνης και κατά πολύ πιο αθόρυβη από τους κινητήρες πετρελαίου. Ακόμη, είναι το πιο καθαρό εναλλακτικό καύσιμο, εκπέμποντας ως 30% λιγότερα αέρια του θερμοκηπίου σε σχέση με τα οχήματα βενζίνης και πετρελαίου.
Σύμφωνα με το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΚΑΠΕ), τα οχήματα φυσικού αερίου είναι πολύ φιλικά προς το περιβάλλον αναφορικά με τις εκπομπές αερίων ρύπων, δηλαδή τις εκπομπές που επιβαρύνουν την ανθρώπινη υγεία όπως τα ιπτάμενα σωματίδια (PM), το μονοξείδιο του άνθρακα (CO), τα οξείδια του αζώτου (NOx) και των καρκινογόνων υδρογονανθράκων (HC). Τα οχήματα φυσικού αερίου έχουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές σωματιδίων γεγονός που τους δίνει μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των πετρελαιοκίνητων και αποτελεί έναν από τους βασικούς λόγους αντικατάστασης βαρέων οχημάτων diesel με αντίστοιχα φυσικού αερίου.
Παραμένει το πιο φθηνό καύσιμο
Παρά τις αυξήσεις που ανακοινώθηκαν πρόσφατα στους ειδικούς φόρους κατανάλωσης στα καύσιμα, το φυσικό αέριο παραμένει το πιο φθηνό καύσιμο. Με βάσει τις τρέχουσες τιμές, η τιμή του φυσικού αερίου είναι περίπου 60% χαμηλότερη σε σύγκριση με τη βενζίνη, 25%-30% χαμηλότερη σε σύγκριση με το πετρέλαιο και περίπου 40% χαμηλότερη σε σύγκριση με το LPG. Σε όρους απόδοσης, ένα κιλό φυσικό αέριο κίνησης περιέχει πολύ περισσότερη ενέργεια σε σχέση με ένα λίτρο από όλα τα άλλα υγρά καύσιμα. Ενεργειακά ισοδυναμεί με 1,6 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης, 1,3 λίτρα πετρελαίου και 2 λίτρα υγραερίου.