Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ερωτήσεις και απαντήσεις για τα Wall Box.

Διαβάστηκε από 35061 αναγνώστες - 7/10/2020

Ποιο wall box είναι το σωστό;
Ανάλογα με το όχημα και την ικανότητα φόρτισης του wall box, η διάρκεια μιας διαδικασίας φόρτισης μπορεί να είναι πολύ διαφορετική. Η ADAC (η γερμανική ΕΛΠΑ, δηλαδή) δίνει το ακόλουθο παράδειγμα: όποιος φορτίζει μια μπαταρία 30 kWh σε ένα wall box 3,7 kW (230 V, μονοφασικό, 16 A) πρέπει να περιμένει περίπου 10 ώρες έως ότου αυτή φορτιστεί πλήρως. Με ένα wall box 11 kW (400 V, τριφασικό, 16 A) ο παραπάνω χρόνος μειώνεται στις 3 ώρες, ενώ σε μια πρίζα 22 kW (400 V, τριφασική, 32 A) διαρκεί μόνο 90 λεπτά. Δεν υπάρχει, λοιπόν, αμφιβολία ότι το wall box των 22 kW λειτουργεί πιο… δυναμικά σε σχέση με τα άλλα. Ωστόσο, πρέπει και το αυτοκίνητο να είναι σχεδιασμένο για αυτό, προκειμένου η αγορά του wall box να αξίζει τα έξοδά της. Γιατί, αν οι δυνατότητες φόρτισης του αυτοκινήτου είναι πολύ περιορισμένες, ακόμα και το πλέον ισχυρό wall box δεν είναι χρήσιμο.



Πολλοί κατασκευαστές απαιτούν μια επιπλέον χρέωση για γρήγορη φόρτιση με 11 ή 22 kW. Από την άλλη, σε ορισμένα οχήματα (π.χ. plug-in υβριδικά), η γρήγορη φόρτιση δεν είναι καθόλου δυνατή. Επίσης, κατά την επιλογή του wall box πρέπει να λαμβάνεται υπόψη το κόστος: σε αυτό της κτήσης, αλλά και εκείνο της εγκατάστασης υπάρχουν μόνο μικρές διαφορές, αλλά ο φορέας εκμετάλλευσης του δικτύου καλείται να κάνει τεχνολογικές αλλαγές σε ορισμένες περιπτώσεις για ένα wall box 22 kW. Μπορεί να υποχρεωθείτε να… συμμετάσχετε στο κόστος κατασκευής, το οποίο ενδέχεται εύκολα να ανέλθει σε αρκετές χιλιάδες ευρώ. Η ADAC συνιστά κατά την εγκατάσταση ενός wall box τη χρήση ενός μοντέλου 11 kW, αυτό επιτρέπει μονοφασική φόρτιση με 3,7 kW, διφασική με 7,4 kW και τριφασική με 11 kW. Σημαντικό: Σε κάθε wall box απαιτείται διακόπτης κυκλώματος και διακόπτης προστασίας από λανθασμένο τύπο ρεύματος. Σε μοντέλα με υψηλές τιμές, οι διακόπτες είναι συχνά ήδη ενσωματωμένοι, ενώ σε φθηνότερα μοντέλα πρέπει να τους αγοράσετε.

Χωρητικότητα φόρτισης wall box - ποια σύνδεση τροφοδοσίας χρειάζεστε;
Η πρέπουσα σύνδεση τροφοδοσίας εξαρτάται κυρίως από την απαιτούμενη ισχύ φόρτισης του wall box. Αν θέλετε υψηλή ισχύ φόρτισης 11 ή 22 kW, συνήθως χρειάζεστε τριφασική σύνδεση με 400 Volt. Ανάλογα με το αν είναι συνδεδεμένο ένα wall box 11 ή 22 kW, απαιτείται ρεύμα 16 ή 32 Ampere. Κάθε wall box πρέπει πρώτα να εγγραφεί στο διαχειριστή του δικτύου. Με ένα wall box 22 kW απαιτείται πάντοτε η έγκριση από το διαχειριστή του δικτύου. Τα wall box με χαμηλότερη ισχύ (3,7 και 7,4 kW) μπορούν να λειτουργήσουν με μονοφασικό ηλεκτρικό ρεύμα και τάση 230 Volt. Ωστόσο, πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη εδώ η τρέχουσα ισχύς των 16 ή 32 Ampere.



Αξίζει να έχετε ξεχωριστό τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας για το ηλεκτρικό αυτοκίνητό σας;
Ερευνητές αγοράς, μεταξύ άλλων, έχουν διερευνήσει αυτό το ζήτημα. Η απάντηση: Η επιλογή ενός ειδικού τιμολογίου για το wall box εξοικονομεί περισσότερα από 500 ευρώ σε ετήσια βάση και σε σύγκριση με το μέσο κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος των νοικοκυριών. Σύμφωνα με τη μελέτη, επί του παρόντος υπάρχουν στη Γερμανία 140 τιμολόγια από περίπου 100 παρόχους. Επίσης, γίνεται διάκριση μεταξύ καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας αυτοκινήτου και συνδυαστικών τιμολογίων. Τα πρώτα αγοράζονται ανεξάρτητα από την ηλεκτρική ενέργεια των νοικοκυριών, ενώ τα τελευταία χρεώνονται με την κανονική τιμή και είναι σαφώς κατάλληλα για όσους οδηγούν λιγότερο συχνά. Δυστυχώς, δεν υπάρχει ζήτημα ελεύθερης επιλογής, καθώς τα τιμολόγια συνδέονται συχνά με έναν τοπικό προμηθευτή.

Εγκατάσταση ενός wall box: Πώς συνδέεται το wall box με το ρεύμα;
Οι σταθμοί φόρτισης 11 ή 22 kW για ηλεκτρικά αυτοκίνητα απαιτούν τριφασικό, εναλλασσόμενο ρεύμα. Τα αντίστοιχα καλώδια με τάση 400 Volt θα πρέπει ιδανικά να τοποθετούνται μόνο από εξειδικευμένες στο αντικείμενο εταιρείες. Συνιστούμε ανεπιφύλακτα να αποφύγετε οποιαδήποτε δική σας παρέμβαση ή ενός ιδιώτη. Είναι μία υπόθεση απειλητική για τη ζωή και σε περίπτωση πρόκλησης βλάβης διακινδυνεύετε περιπέτειες με την ασφάλειά σας! Η εγκατάσταση ενός wall box πρέπει να πραγματοποιείται μόνο από πιστοποιημένο ηλεκτρολόγο. Ακόμα και «μικρότερα» wall box με 3,7 ή 7,4 kW πρέπει να συνδέονται μόνο από επαγγελματίες, επειδή αυτοί ελέγχουν εκ των προτέρων αν οι γραμμές έχουν σχεδιαστεί για τη λειτουργία ενός wall box. Επιπλέον, η γραμμή πρέπει να είναι ασφαλισμένη και ταυτόχρονα οφείλει να έχει εγκατασταθεί ένας διακόπτης προστασίας από σφάλματα (π.χ. εσφαλμένου τύπου ρεύματος). Σημαντικό είναι, επίσης, να δηλώσετε το wall box στον πάροχο του ρεύματος πριν από την εγκατάσταση. Οι πάροχοι hardware και οι προμηθευτές ενέργειας βοηθούν στην εύρεση της ιδανικής λύσης για εσάς. Τα wall box των 22 kW απαιτούν μία εκ των προτέρων έγκριση από το χειριστή του δικτύου.



Τα έξοδα ενός wall box: Πόσο κοστίζει η εγκατάστασή του;
Τα βασικά «μοντέλα» ξεκινούν (στη Γερμανία) από τα περίπου 500 ευρώ. Ανάλογα με την «έκδοση», μπορεί το κόστος να φτάσει ακόμα και κάποιες αρκετές χιλιάδες ευρώ. Σε αυτό προστίθεται το κόστος συναρμολόγησης, που (στη Γερμανία) κυμαίνεται μεταξύ 100 και 2.000 ευρώ, ανάλογα με τον πάροχο και τις προϋποθέσεις. Ανάλογα με την απόσταση από το κουτί με τις ασφάλειες, το πρόσθετο κόστος θα ποικίλει, αφενός, ανάλογα με τον απαιτούμενο αριθμό ανοιγμάτων στους τοίχους και στην οροφή και, αφετέρου, από την επιλογή του σωστού καλωδίου (σε ό,τι αφορά το μήκος και τη διάμετρό του). Κατά κανόνα, όλοι οι πάροχοι διαθέτουν υπηρεσίες εγκατάστασης και συντήρησης. Επιπρόσθετα, οι (Γερμανοί) ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν υποχρεούνται να φέρουν το κόστος απαραίτητα μόνοι τους.



Χρηματοδότηση wall box: Τι επιχορηγήσεις υπάρχουν;
Το Νοέμβριο του 2019, το ομοσπονδιακό υπουργικό συμβούλιο της Γερμανίας αποφάσισε τη δημιουργία του "Master Plan Charging Infrastructure" (του «γενικού σχεδίου υποδομής φόρτισης»), κατά τη διάρκεια της εφαρμογής του οποίου θα διατεθούν, μεταξύ άλλων, 50 εκατομμύρια ευρώ για ιδιωτικές εγκαταστάσεις φόρτισης. Η εν λόγω εφαρμογή θα ξεκινήσει μέσα στο 2020. Μέχρι την υλοποίησή της, πάντως, υπάρχουν ήδη επιδοτήσεις για τα wall box σε πολλά μέρη της χώρας. Ωστόσο, αυτά τα bonus συνδέονται συχνά με την αγορά ηλεκτρικού ρεύματος από ορισμένους προμηθευτές ενέργειας και συνήθως περιορίζονται σε τοπικό επίπεδο. Επομένως, προτού αφήσετε τον εαυτό σας να μπει στον πειρασμό εξαιτίας μιας επιδότησης, είναι καλύτερο να υπολογίσετε με προσοχή και ακρίβεια, αν είναι απαραίτητο να μεταβείτε σε ένα πολύ πιο ακριβό τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας.

Αυτές οι επιχορηγήσεις είναι διαθέσιμες στη Γερμανία για τα wall box: Η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων υποστηρίζεται από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση της χώρας και τους κατασκευαστές με το επίδομα περιβάλλοντος ήδη από το 2016. Τα κρατίδια, οι πόλεις και οι σταθμοί παραγωγής ενέργειας ακολούθησαν πολύ αργά τις επιδοτήσεις για το σχεδιασμό και την εγκατάσταση ιδιωτικών σταθμών φόρτισης. Ωστόσο, αυτές οι επιχορηγήσεις συνδέονται συχνά με προϋποθέσεις. Συχνά, υπάρχουν μόνο επιδοτήσεις για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά όχι για το ίδιο το wall box. Επομένως, πρέπει κανείς να διαβάσει προσεκτικά τα πάντα εκ των προτέρων. Η συμβουλή μας: Οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι επιχειρηματίες μπορούν επίσης να επωφεληθούν από προγράμματα χρηματοδότησης.



Wall box σε test της ADAC (2019)
Η ADAC δοκίμασε πριν από ένα χρόνο wall box, για την ακρίβεια έξι συσκευές, καθεμία με ισχύ φόρτισης 11 kW. Αξιολογήθηκε η ασφάλειά τους, η αξιοπιστία τους κατά τη διαδικασία της φόρτισης και η ευκολία της χρήσης τους. Συνολικά, όλα τα προϊόντα ήταν πειστικά. Ο νικητής του test ήταν το "Heidelberg Wallbox Home Eco" (με «άριστα» 1,0). Ακολούθησαν το "Webasto Pure" (βαθμός 1,2) και το "ESL Walli Light pro" (βαθμός 1,4), τα οποία σημείωσαν επίσης πολύ καλά αποτελέσματα («πολύ καλά»). Το "Mennekes Amtron Start C2" (βαθμός 1,6) και το "Wallbox Chargers Pulsar" (βαθμός 1,9) αξιολογήθηκαν με βαθμούς, που «μεταφράζονται» σε «καλά». Μόνο το "Perdok Ecoload" (με βαθμό 2,8) κρίθηκε «απλώς ικανοποιητικό». Οι δοκιμαστές απέδωσαν τη βαθμολογία τους στις ανεπαρκείς οδηγίες του σχετικά με την ασφάλεια, οι οποίες στη χειρότερη περίπτωση μπορεί να οδηγήσουν σε βλάβες της εγκατάστασης.

Το Νοέμβριο του 2018, η ADAC είχε δοκιμάσει συνολικά δώδεκα wall box. Αυτή η δοκιμή περιελάμβανε επίσης προϊόντα με χωρητικότητα φόρτισης 3,7 και 22 kW. Το αποτέλεσμα αποκάλυψε σοβαρές διαφορές μεταξύ των συσκευών, αφού οι μισές από αυτές κρίθηκαν «μη συνιστώμενες». Τα υπό δοκιμή wall box χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες ανάλογα με τη χωρητικότητα φόρτισης, που διαθέτουν: Wall box με 3,7 έως 4,6 kW, με 11 και με 22 kW. Το καλύτερο στην κατηγορία ισχύος 3,7 έως 4,6 kW ήταν το "Keba KeContact P30" (βαθμός 1,3). Το "Wallbe Eco 2.0" (βαθμός 1,7) ακολούθησε σε απόσταση αναπνοής. Τα μοντέλα "EV Onestop WallPod" και "Vestel EVC02-AC3" (και τα δύο με βαθμό 4,5) υπέστησαν μεγάλη… υποβάθμιση εξαιτίας των αδυναμιών τους στον τομέα της ασφάλειας και ως εκ τούτου αξιολογήθηκαν ως «μη προτεινόμενα» από την ADAC.

Στην ομάδα των wall box με 11 kW βρέθηκε ο νικητής του test, το "ABL eMH1" (βαθμός 1,0). Τα "Innogy eBox" (βαθμός 1,6) και "Schneider Electric EVlink" (βαθμός 1,8) κρίθηκαν επίσης «συνιστώμενα» σύμφωνα με την ADAC. Από την άλλη πλευρά, όμως, η γερμανική… ΕΛΠΑ εξέδωσε προειδοποίηση για τις άλλες δύο συσκευές των 11 kW. Τα μοντέλα "Annies-Carparts Simple EVSE" και "Franz Röcker Simply EVSE Bausatz" (και τα δύο με βαθμό 5,5) δεν απενεργοποιήθηκαν, όπως θα έπρεπε, όταν στο αυτοκίνητο εμφανίστηκε ένα μήνυμα σφάλματος. Από το σύνολο των τριών wall box των 22 kW της δοκιμής, μόνο το "Mennekes Amtron Xtra 22 C2" σημείωσε πολύ καλό αποτέλεσμα (βαθμός 1,4). Αντίθετα, τα "Wall Box Chargers Commander" (βαθμός 4,5) και "Alfen Icu Eve Mini" (βαθμός 5,0) κρίθηκαν «μη συνιστώμενα».



Ποιο σύστημα σύνδεσης για το wall box;
Το βύσμα τύπου 2 είναι συνηθισμένο στη Γερμανία για τα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Είναι κατάλληλο για χωρητικότητα φόρτισης έως 43 kW, τιμή, που αποτελεί τη συνήθη απόδοση ισχύος σε δημόσιους ταχυφορτιστές. Τα παλαιότερα μοντέλα, καθώς και πολλά αυτοκίνητα από Ασιάτες ή Αμερικανούς κατασκευαστές, από την άλλη πλευρά, εξοπλίζονται με βύσμα τύπου 1. Το συγκεκριμένο βύσμα δεν έχει σχεδιαστεί για γρήγορη φόρτιση και επιτρέπει χωρητικότητα φόρτισης έως 7,4 kW. Ορισμένα ιαπωνικά μοντέλα έχουν άλλους τύπους βυσμάτων (π.χ. Chademo). Αν θέλετε να είστε ευέλικτοι σε μία τέτοια περίπτωση, είναι καλύτερο να επιλέξετε ένα wall box, που δε διαθέτει μόνιμα εγκατεστημένο καλώδιο, όπως επίσης και μια πρίζα. Αν είναι απαραίτητο, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ένα καλώδιο adaptor, το οποίο συνδέεται με το wall box μέσω βύσματος τύπου 2, ενώ στο αυτοκίνητο συνδέεται με βύσμα τύπου 1 (ή άλλο). Σημαντικό είναι κατά τον προγραμματισμό, να βεβαιωθείτε ότι τα καλώδια είναι αρκετά μακριά.



Ποιοι πάροχοι υπάρχουν;
Υπάρχουν πλέον πολλοί τρόποι για να αγοράσετε ένα wall box: οι ίδιοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων διαθέτουν φορτιστές για το σπίτι, οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας τους πωλούν και μπορούν ακόμα και να αγοραστούν σε δημοφιλείς εταιρείες λιανικής πώλησης ή/και διαδικτυακών πωλήσεων. Σημαντικό είναι σε κάθε περίπτωση το εξής: Το wall box πρέπει να είναι συμβατό με μία από τις δύο διαδεδομένες παραλλαγές σύνδεσης τύπου 1 και τύπου 2. Περισσότερες πληροφορίες θα λάβουν οι ενδιαφερόμενοι απευθείας από τον αντίστοιχο κατασκευαστή αυτοκινήτων ή από τον εκάστοτε πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας.

Πώς λειτουργεί το wall box;
Ανάλογα με το μοντέλο, τα wall box μπορούν να ελεγχθούν ασύρματα μέσω smartphone ή tablet. Με τις εφαρμογές (apps) μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ξεκινήσετε και να σταματήσετε τη διαδικασία της φόρτισης. Επιπλέον, κάποια προγράμματα κινητών τηλεφώνων παρέχουν μια επισκόπηση της κατάστασης λειτουργίας, της κατανάλωσης ενέργειας και του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας που προκύπτει από τα wall box. Τα περισσότερα από αυτά έχουν επίσης μια μικρή οθόνη, στην οποία μπορούν να διαβαστούν οι πληροφορίες και να γίνουν οι επιθυμητές ρυθμίσεις.



Wall box sharing: Να νοικιάσω τη σύνδεσή μου;
Η ιδέα της κοινής χρήσης wall box είναι αρκετά νέα ακόμη. Πίσω από αυτήν το σκεπτικό είναι το εξής: αν έχετε ένα wall box στο σπίτι, μπορείτε να το προσφέρετε σε άλλους κατόχους ηλεκτρικών αυτοκινήτων όταν δεν το χρησιμοποιείτε εσείς. Η διαδικασία στο σύνολό της γίνεται μέσω μιας εφαρμογής, με την οποία ένας ιδιωτικός φορτιστής μπορεί εύκολα να ενοικιαστεί για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Κάθε ιδιοκτήτης καθορίζει την τιμή για τη φόρτιση. Η αρχή ακούγεται απλή, αλλά δεν είναι έτοιμη για ευρεία χρήση ακόμη. Διάφορες νεοσύστατες (start-up) επιχειρήσεις εργάζονται επί του παρόντος στην εξέλιξή της. Μία από αυτές είναι το έργο "Peer2Peer Charging", το οποίο έφερε στη -γερμανική- αγορά μια εφαρμογή για κοινή χρήση wall box στο πλαίσιο του προγράμματος "Startup Autobahn" της Daimler.

Τι πρέπει να προσέχουν οι ενοικιαστές;
Αν υπάρχει σταθερός χώρος στάθμευσης, τότε οι ενοικιαστές μπορούν επίσης να έχουν εγκατεστημένο ένα wall box. Στα τέλη Μαρτίου του 2020, το ομοσπονδιακό υπουργικό συμβούλιο της Γερμανίας ψήφισε ένα νόμο, που δίνει στους ενοικιαστές το δικαίωμα να εγκαταστήσουν ένα δικό τους wall box. Ωστόσο, πρέπει ο ενοικιαστής να μπορεί να αντέξει τα έξοδα. Ο νόμος αναμενόταν να τεθεί σε ισχύ φέτος και, μέχρι τότε, ο -νέος- ιδιοκτήτης πρέπει να συμφωνήσει. Και στην περίπτωση της κοινής ιδιοκτησίας, συμπεριλαμβανομένου ενός υπόγειου χώρου στάθμευσης, πρέπει επίσης να ρωτηθούν οι ενδεχόμενοι συνιδιοκτήτες. Συνιστούμε, λοιπόν, να εγκαταστήσετε έναν επιπλέον μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας, ώστε να μην επιβαρύνονται άλλοι συγκάτοικοι με πρόσθετα έξοδα εξαιτίας του δικού σας wall box.



ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Υπενθυμίζουμε ότι η βαθμολογική σκάλα στη Γερμανία έχει ως καλύτερη βαθμολογία το 1. Όσο, δε, ο βαθμός μεγαλώνει, τόσο χειρότερη είναι η επίδοση.

Θέση 1: Heidelberg Wallbox Home Eco • Τιμή συσκευής δοκιμής: 524 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα*: - • Ασφάλεια: 1,0 • Αξιοπιστία: 0,6 • Ευχρηστία 1,4 • Σύνολο: 1,0
*Πρόσθετα έξοδα: Διακόπτης προστασίας λανθασμένου τύπου ρεύματος Α= 20-40 ευρώ, Β= 300-400 ευρώ
 
Θέση 2: Webasto Pure • Τιμή συσκευής δοκιμής: 600 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα: A • Ασφάλεια: 1,2 • Αξιοπιστία: 1,2 • Ευχρηστία: 0,9 • Σύνολο: 1,2
 
Θέση 3: ESL Walli Light pro • Τιμή συσκευής δοκιμής: 847 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα: - • Ασφάλεια: 1,4 • Αξιοπιστία: 1,4 • Ευχρηστία: 0,6 • Σύνολο: 1,4
 
Θέση 4: Mennekes Amtron Start C2 • Τιμή συσκευής δοκιμής: 857 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα: B • Ασφάλεια: 1,6 • Αξιοπιστία: 1,7 • Ευχρηστία: 0,4 • Σύνολο: 1,6
 
Θέση 5: Wallbox Chargers Pulsar • Τιμή συσκευής δοκιμής: 836 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα: B • Ασφάλεια: 1,6 • Αξιοπιστία: 2,4 • Ευχρηστία: 1,7 • Σύνολο: 1,9
 
Θέση 6: Perdok Ecoload • Τιμή συσκευής δοκιμής: 489 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα: B • Ασφάλεια: 2,8 • Αξιοπιστία: 0,6 • Ευχρηστία: 1,7 • Σύνολο: 2,8
 
3,7 ως 4,6 kW:
Keba KeContact P30: EVC02-AC3: Τιμή συσκευής δοκιμής: 762 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα: A* • Μεγ. ισχύς φόρτισης: 4,6 kW • Ασφάλεια: 1,3 • Αξιοπιστία: 0,6 • Ευχρηστία: 1,3 • Σύνολο: 1,3
*Πρόσθετα έξοδα: διακόπτης προστασίας από λανθασμένο τύπο ρεύματος - A = 20-40 ευρώ, B = 300-400 ευρώ
 
Wallbe Eco 2.0: Τιμή συσκευής δοκιμής: 499 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα: A • Μεγ. ισχύς φόρτισης: 3,7 kW • Ασφάλεια: 1,7 • Αξιοπιστία: 0,6 • Ευχρηστία: 1,4 • Σύνολο: 1,7
 
EV Onestop WallPod: Τιμή συσκευής δοκιμής: 386 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα: B • Μεγ. ισχύς φόρτισης: 7,4 kW • Ασφάλεια: 4,5 • Αξιοπιστία: 0,6 • Ευχρηστία: 1,2 • Σύνολο: 4,5
 
Vestel EVC02 AC3: Τιμή συσκευής δοκιμής: 623 ευρώ • Πρόσθετα έξοδα: B • Μεγ. ισχύς φόρτισης: 3,7 kW • Ασφάλεια: 4,5 • Αξιοπιστία: 0,6 • Ευχρηστία: 1,9 • Σύνολο: 4,5
 
11 kW
ABL eMH1: Τιμή συσκευής δοκιμής: 865 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα: όχι • Μεγ. ισχύς φόρτισης: 11 kW • Ασφάλεια: 1,0 • Αξιοπιστία: 0,6 • Ευχρηστία: 1,3 • Σύνολο: 1,0
 
Innogy eBox: Τιμή συσκευής δοκιμής: 707 ευρώ • Πρόσθετα έξοδα: FI B • Μεγ. ισχύς φόρτισης: 11 kW • Ασφάλεια: 1,6 • Αξιοπιστία: 0,6 • Ευχρηστία: 1,3 • Σύνολο: 1,6
 
Schneider Electric EVlink: Τιμή συσκευής δοκιμής: 965 ευρώ • Πρόσθετα έξοδα: B • Μεγ. ισχύς φόρτισης: 11 kW • Ασφάλεια: 1,8 • Αξιοπιστία: 0,6 • Ευχρηστία: 1,6 • Σύνολο: 1,8
 
Annies-Carparts Simple EVSE: Τιμή συσκευής δοκιμής: 399 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα: B • Μεγ. ισχύς φόρτισης: 11 kW • Ασφάλεια: 5,5 • Αξιοπιστία: 0,6 • Ευχρηστία: 1,2 • Σύνολο: 5,5
 
Franz Röcker Simply E. Bausatz: Τιμή συσκευής δοκιμής: 303 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα: B • Μεγ. ισχύς φόρτισης: 11 kW • Ασφάλεια: 5,5 • Αξιοπιστία: 0,6 • Ευχρηστία: 1,1 • Σύνολο: 5,5
 
22 kW
Mennekes Amtron Xtra 22C2: Τιμή συσκευής δοκιμής: 1.903 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα: όχι • Μεγ. ισχύς φόρτισης: 22 kW • Ασφάλεια: 1,0 • Αξιοπιστία: 0,6 • Ευχρηστία: 2,3 • Σύνολο: 1,4
 
Wallbox Chargers Commander: Τιμή συσκευής δοκιμής: 1.285 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα: B • Μεγ. ισχύς φόρτισης: 22 kW • Ασφάλεια: 4,5 • Αξιοπιστία: 3,8 • Ευχρηστία: 2,1 • Σύνολο: 4,5
 
Alfen Icu Eve Mini*: Τιμή συσκευής δοκιμής: 1.378 ευρώ (στη Γερμανία) • Πρόσθετα έξοδα: A • Μεγ. ισχύς φόρτισης: 22 kW • Ασφάλεια: 5,0 • Αξιοπιστία: 0,6 • Ευχρηστία: 3,1 • Σύνολο: 5,0
*Wall box με αναγνώριση κάρτας chip RFID για χρήση σε πολυκατοικίες

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Σχετικες επιχειρησεις