Για service αντιπροσωπείας, καλύτερη η Θεσσαλονίκη από την Αθήνα (65%-42%)
Διαβάστηκε από 34590 αναγνώστες - 15/6/2023
Μόλις επέστρεψε το συνεργείο μας από την Θεσσαλονίκη, όπου ολοκληρώσαμε μία σειρά από test συνεργείων σε εξουσιοδοτημένες μονάδες της συμπρωτεύουσας. Η Θεσσαλονίκη αποδεικνύεται καλύτερη στην εύρεση των βλαβών, με μέσο όρο 65% σε σχέση με το 42% της Αθήνας.
Για service αντιπροσωπείας είναι καλύτερα να πας Θεσσαλονίκη; Η απάντηση είναι Ναι. Η Θεσσαλονίκη βάζει τα «γυαλιά» στην Αθήνα, βρίσκοντας κατά μέσο όρο 23% περισσότερες βλάβες από ότι τα «Αθηναϊκά» εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
* Στα test, ο μέσος όρος είναι από το σύνολο των συνεργείων και περιλαμβάνει όλες τις μάρκες. Τις επόμενες ημέρες θα δημοσιευτούν τα test που πραγματοποιήθηκαν στην Θεσσαλονίκη και θα μάθετε αναλυτικά τι έκανε η κάθε μάρκα.
Τελικά οι αναφορές πως όσο απομακρύνεσαι από την Αθήνα, τόσο καλύτερη «δουλειά» γίνεται από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, έρχονται να επιβεβαιώσουν τα Test συνεργείων που πραγματοποιήσαμε στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Στο σύνολο τους ήταν καλύτερα, και βρήκαν περισσότερες βλάβες από ότι στην Αθήνα. Αν οι διαδικασίες είναι ίδιες, τι συμβαίνει εκτός Αττικής; Εφαρμόζονται καλύτερα οι προδιαγραφές των εταιρειών;
Στον ποιοτικό έλεγχο, τα συνεργεία βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το ίδιο και οι τιμές που πληρώσαμε για να πραγματοποιήσουμε Service.
Όλα τα test έχουν γίνει παρουσία των ιδιωτών – ιδιοκτητών, τόσο στην δημιουργία των βλαβών όσο και στην εύρεση τους, κατά την παραλαβή των αυτοκινήτων από την αντιπροσωπεία. Παρόντες είναι και οι ιδιώτες που συμμετέχουν στο test και στην βιντεοσκόπηση της διαδικασίας. Να αναφέρουμε, ξανά, πως οι ζημιές είναι ίδιες για όλες τις εταιρείες και βρίσκονται μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται ότι κάνουν.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ο συγκεντρωτικός Πίνακας Αθήνας-Θεσσαλονίκης
|
Αθήνα * |
Θεσσαλονίκη* |
Εύρεση Βλαβών |
42% |
65% |
Ποιοτικός έλεγχος |
66% |
66% |
Τιμή που μας έδωσαν τηλεφωνικά |
195 € |
206 € |
Τιμή που πληρώσαμε |
210 € |
206 € |
Τελική Βαθμολογία |
50,0% |
66,0% |
*Τα νούμερα που βλέπετε στον πίνακα, αποτελούν το Μ.Ο. από όλες τις επισκέψεις μας, στον ίδιο αριθμό συνεργείων και μαρκών, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Η Αθήνα απέτυχε κατά μέσο όρο να βρει το 58% των βλαβών, η Θεσσαλονίκη αντίστοιχα το 34%
Όπως έχουμε ξαναπεί, οι βλάβες είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται πως κάνουν, έτσι θεωρείται αποτυχία ότι είναι κάτω από το 100%. Όμως κατά μέσο όροστα συνεργεία που επισκεφτήκαμε στην Θεσσαλονίκη βρήκανε περισσότερες βλάβες, κατά 23%, σε σχέση με τα αντίστοιχα της Αθήνα.
Οι 30 έλεγχοί που πρέπει να κάνουν οι εταιρείες |
Ηλεκτρονικός έλεγχος οχήματος μέσω διαγνωστικού μηχανήματος. |
Η Αθήνα ΑΠΕΤΥΧΕ κατά μέσο όρο να βρει το 58% των βλαβών |
Η Θεσσαλονίκη ΑΠΕΤΥΧΕ κατά μέσο όρο να βρει το 34% των βλαβών |
Κολάρα και σφιγκτήρες συστήματος ψύξης για τυχόν διαρροές, |
Ψυγείο και δοχείο διαστολής συστήματος ψύξης, |
Ημιαξόνια – φούσκες (οπτικά) |
Εξωτερικούς ιμάντες κίνησης, |
Στάθμη λαδιών κινητήρα, |
Στάθμη λαδιών κιβωτίου ταχυτήτων, |
Στάθμη υγρού φρένων και αίσθηση πεντάλ φρένων, |
Λειτουργία συμπλέκτη-κιβωτίου και αίσθηση πεντάλ συμπλέκτη, |
Σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης (Οπτικά) |
Δίσκους και θερμουίτ φρένων, |
Δίκτυο σωληνώσεων φρένων, |
Χειρόφρενο, συρματόσχοινα και σύνδεσμοι, |
Σύστημα πλύσης παρμπρίζ και εμπρόσθιων φανών, |
Μάκτρα και βραχίονες υαλοκαθαριστήρων, |
Φώτα και φλας, |
Λειτουργία διακοπτών στο ταμπλό, πλαφονιέρας και κόρνας, |
Πόρτες, |
Εξάτμιση και καταλύτη (Οπτικά) |
Σύστημα κλιματισμού για ψυκτική απόδοση, |
Σύστημα ανάφλεξης, μπαταρίας, |
Πέλμα και πίεση ελαστικών συν της ρεζέρβας, |
Τι φταίει που στην Αθήνα τα συνεργεία τα πηγαίνουν χειρότερα;
Η εικόνα που συναντήσαμε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ήταν διαφορετική. Στην Αθήνα ο όγκος των αυτοκινήτων που πουλιούνται, είναι πάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων, αυτό δίνει ένα ελαφρυντικό στα συνεργεία. Δεν δίνει όμως στις εταιρείες, που θα έπρεπε να αποσυμφορήσουν την κατάσταση στην Αθήνα, ανοίγοντας και άλλα συνεργεία. Αποδεικνύεται, πως στην Αθήνα το πρόβλημα είναι ο όγκος των αυτοκινήτων. Όμως σε αυτό διαχωρίζεται η «ήρα από το στάρι», οι εταιρείες που καταφέρνουν να οργανώσουν καλύτερα τους συνεργάτες (και τα συνεργεία) τους και να τους ελέγξουν αποτελεσματικά, έχουν και το καλύτερο After Sales.
Τα test συνεργείων συνεχίζονται με τον ίδιο ρυθμό …
Έβαλαν τα γυαλιά οι Θεσσαλονικείς στην Αθήνα
Κατά 23% περισσότερες βλάβες βρίσκουν τα συνεργεία στην Θεσσαλονίκη.
Εσείς τι έχετε αντιμετωπίσει σε συνεργεία Αθήνας και τι σε Θεσσαλονίκης;