autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Πώς κλείνουμε τα Ραντεβού για τα Test συνεργείων, τι συναντήσαμε στα 5 Test της Hyundai

Πώς κλείνουμε τα Ραντεβού για τα Test συνεργείων, τι συναντήσαμε στα 5 Test της Hyundai

Διαβάστηκε από 23290 αναγνώστες - 31/5/2024

Καταρχάς όλα τα ραντεβού τα κλείνουμε εμείς τηλεφωνικά, λέγοντας σε όλους τα ίδια πράγματα, πως θέλουμε αλλαγή λάδια - φίλτρα και έναν γενικό έλεγχο του αυτοκινήτου. Ο λόγος που δεν τα κλείνει ο ιδιώτης είναι για να μην υπάρξει κάποια παρανόηση, να μην συζητηθεί κάτι παραπάνω που δεν πρέπει και βγει το test εκτός προδιαγραφών, ενώ ένας άλλος λόγος που το κάνουμε εμείς είναι για να ελέγξουμε την διαδικασία κλεισίματος του ραντεβού.
Στην επικοινωνία λοιπόν μας ζητούνται τα χιλιόμετρα και ο αριθμός πλαισίου του αυτοκινήτου, κάτι που κάνουν όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Την ώρα που λαμβάνουν τα χιλιόμετρα μας κλείνουν το ραντεβού, εκείνη την ώρα ζητάμε και το κόστος που θα πληρώσουμε.
 
Και στις 3 περιπτώσεις της Βελμάρ μας ενημέρωσαν τηλεφωνικά, χωρίς να μας πουν για τις εργασίες που χρειάζονται να γίνουν στο αυτοκίνητο. Εμείς ζητήσαμε λάδια-φίλτρα, αν τα χιλιόμετρα που έχουμε κάνει θέλουν και κάτι άλλο δεν θα έπρεπε να μας ενημερώσουν τηλεφωνικά; Αυτή η διαδικασία πάντως ακολουθήθηκε από την Hyundai Μητρόπουλος και την Λάμδα, o πρώτος μας ενημέρωσε για το τι πρέπει να γίνει στο αυτοκίνητο, ο δεύτερος δεν μας ενημέρωσε, αλλά τουλάχιστον δεν μας χρέωσε τίποτα παραπάνω από αυτά που ζητήσαμε. Θα θέλαμε τουλάχιστον να μας ενημέρωναν τηλεφωνικά για τις εργασίες συντήρησης που θα έπρεπε να γίνουν.
 
Πάμε τώρα στο συνεργείο. Ανεξαρτήτως του τι έχουμε ζητήσει τηλεφωνικά, εμείς επιμένουμε και είμαστε συγκεκριμένοι και από κοντά, να αλλαχθούν λάδια- φίλτρα και να γίνει ένας γενικός έλεγχος. Ούτε στην Παράδοση  είχαμε κάποια ενημέρωση πως πρέπει να γίνει κάτι άλλο στο αυτοκίνητο, πέρα αυτού που ζητήσαμε
 
Στην ενημέρωση από τον τεχνικό πάλι τα ίδια, δεν μας ενημέρωναν για τις εργασίες, κάποιοι ανέφεραν τις βλάβες, που όντως αυτό θέλαμε να μας πουν και τους είχαμε ζητήσει. Στο ταμείο τώρα δεν ξέρουμε πως διαχειρίζονται μία περίπτωση +110 ευρώ όπως την τελευταία στην Βελμάρ, τι ακριβώς λένε εκείνη την ώρα όταν έχουν πει σε έναν πελάτη 220 ευρώ και τελικά τον χρεώνουν 330 χωρίς να τον έχουν ήδη ενημερώσει;

Σελ.
1
Hyundai Βελμάρ: Για το ίδιο service, 3 διαφορετικές τιμές
Σελ.
2
Πώς κλείνουμε τα Ραντεβού για τα Test συνεργείων, τι συναντήσαμε στα 5 Test της Hyundai