autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Και οι καλοί σκοντάφτουν! Εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Mercedes δεν βρήκε το 64% των βλαβών

Και οι καλοί σκοντάφτουν! Εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Mercedes δεν βρήκε το 64% των βλαβών

Διαβάστηκε από 37071 αναγνώστες - 7/4/2023

Δύο διαφορετικά πρόσωπα για την Mercedes στις 2 επισκέψεις που πραγματοποιήσαμε στα συνεργεία της, στο ένα test πήρε άριστα, στο άλλο … «σκόνταψε».

Τελικά και οι καλοί σκοντάφτουν. Ενώ η Mercedes στο test συνεργείων έπιασε 75% στον τομέα της εύρεσης βλαβών, που είναι η καλύτερη επίδοση που έχουμε δει ως τώρα, σε αντίστοιχο test σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της έπιασε μόλις 36%. Τι συνέβη; Δεν έχουν όλα της τα συνεργεία τις ίδιες προδιαγραφές;

Αρνητική εντύπωση μας έκανε αυτό το test συνεργείων. Ενώ είχαμε προγραμματισμένο ραντεβού, χρειάστηκαν 5 ώρες για ένα service, και μάλιστα μας έδιωξαν από το χώρο λέγοντας «Καλά θα περιμένετε; Θα κάνει πάνω από 5 ώρες».
Αξίζει να αναφέρουμε πως στη Mercedes C180 του 2006 που τους πήγαμε, δεν λειτουργούσε το μοτεράκι για τα πιτσιλιστίρια του παρμπρίζ. Αυτό το διαπιστώσαμε πριν πάμε το αυτοκίνητο για service, όταν γεμίσαμε πλήρως το σχετικό δοχείο και δοκιμάσαμε να ψεκάσουμε νερό στους υαλοκαθαριστήρες. Τίποτα. Δεν το είπαμε στο συνεργείο, το οποίο εν τέλει όχι μόνο δεν βρήκε πως είναι χαλασμένο το μοτέρ, αλλά μας χρέωσε και υγρό υαλοκαθαριστήρων, ενώ ήταν γεμάτο το σχετικό δοχείο!

Δεν ήταν μόνο αυτή η ζημιά που δεν εντόπισαν οι τεχνικοί, μιας και το συγκεκριμένο συνεργείο βρήκε μόνο το 36% των βλαβών. Παράλληλα, ήταν και ακριβότεροι.
Η συγκεκριμένη εμπειρία ήταν εντελώς διαφορετική από αυτή που είχαμε στο άλλο συνεργείο, το οποίο επισκεφθήκαμε με μια Mercedes E200 του 2007. Εκεί οι μηχανικοί βρήκαν το 75% των βλαβών, ενώ ο ποιοτικός έλεγχος αξιολογήθηκε με 80%.

Στον παρακάτω πίνακα βλέπουμε τη βαθμολογία που συγκέντρωσαν τα δύο εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Mercedes. Ο τομέας της εύρεσης βλαβών έχει διπλάσιο συντελεστή από τον ποιοτικό έλεγχο, μιας και έχει μεγαλύτερη σημασία για τους καταναλωτές.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε