σχόλια
Test συνεργείων Fiat, η Ρεβάνς: Συνεχίζει να είναι πολύ χαμηλά
Επισκεφτήκαμε 2 φορές την ίδια αλυσίδα συνεργείων της Fiat και στις δύο φορές απογοήτευσε. Την πρώτη φορά βρήκε μόνο το 30% των βλαβών, ενώ και στον επανέλεγχο που κάναμε δεν ξεπέρασε το 43%. Πολύ χαμηλή βαθμολογία και στον ποιοτικό έλεγχο...
Δύο test στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Fiat με χαμηλή βαθμολογία
Μπορείς να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πηγαίνοντας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Fiat; Η απάντηση είναι, όχι! Επισκεφτήκαμε την ίδια αλυσίδα συνεργείων της μάρκας και συνεχίζουν να υπάρχουν τα ίδια προβλήματα.
Το AutoAgora συνεχίζει τα test συνεργείων και τους επανελέγχους στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Αυτή τη φορά ελέγξαμε ξανά την Fiat στην ίδια αλυσίδα συνεργείων της για να δούμε, αν βελτιώθηκε η κατάσταση από την προηγούμενη επίσκεψη μας.
Στην εύρεση των βλαβών συνεχίζει να είναι πολύ χαμηλά, στην πρώτη επίσκεψη δεν βρήκε το 70% των βλαβών στην δεύτερη το 57%. Να θυμίσουμε πως όλες οι βλάβες που δημιουργούμε είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται πως κάνουν. Φαίνεται πως η Fiat έχει πολύ δουλειά να κάνει στο κομμάτι αυτό, αφού η εύρεση των βλαβών έχει διπλάσια αξία για τους ιδιοκτήτες αυτοκίνητων (το ίδιο και στο test που κάνουμε).
Στον ποιοτικό έλεγχο, φαίνεται πως δεν ήταν τυχαία παράληψη το γεγονός, ότι δεν κάνανε test drive μετά το τέλος των εργασιών, καθώς ούτε την δεύτερη φορά κάνανε. Πάλι δεν έγινε αναφορά ζημιών, με κόστη αντικατάστασης σε αυτοκίνητα που ήταν 10ετίας+ και φυσικά, ούτε λόγος για χαρτί με το τι ελέγχθηκε στο αυτοκίνητο.
Πάλι πολύ χαμηλά η Fiat στις Βλάβες, το ίδιο χαμηλά στον ποιοτικό έλεγχο (ο Συγκεντρωτικός πίνακας)
Στην 1η μας επίσκεψη απέτυχαν να βρουν το 70% των βλαβών, ενώ την δεύτερη απέτυχαν να βρουν το 57%. Εξίσου χαμηλή ήταν και η βαθμολόγηση του ποιοτικού ελέγχου, αφού δεν κατάφεραν σε καμία από τις επισκέψεις μας, να συγκεντρώσουν ποσοστό μεγαλύτερο του 35%.
FIAT (1) | FIAT (2) | |
---|---|---|
Εύρεση Βλαβών | 30% | 43% |
Ποιοτικός έλεγχος | 35% | 35% |
Τιμή που μας έδωσαν τηλεφωνικά | 170 € | 170 € |
Τιμή που πληρώσαμε | 170 € | 170 € |
Τελική Βαθμολογία | 31,60% | 40,30% |
Κατά την τηλεφωνική μας επικοινωνία με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, για να κλείσουμε ραντεβού, η τιμή για την τακτική συντήρηση των αυτοκινήτων, ήταν ακριβώς η ίδια που μας ζητήθηκε και στο ταμείο, μετά το τέλος των εργασιών. Η τελική βαθμολογία της 1ης μας επίσκεψης ήταν 31.6% ενώ την 2η φορά βαθμολογήθηκαν με 40.3%.
Εύρεση βλαβών: Χαμηλές επιδόσεις και στις δύο επισκέψεις μας
Και τα δύο μυστικά test που πραγματοποιήσαμε στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Fiat, δεν είχαν καλά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, στο 1ο test δεν κατάφεραν να βρουν το 70% των βλαβών, ενώ στο 2ο δεν βρήκαν το 57%.
Ηλεκτρονικός έλεγχος οχήματος μέσω διαγνωστικού μηχανήματος | Στην 1η Επίσκεψη η Fiat ΑΠΕΤΥΧΕ να βρει το 70% των βλαβών | Στην 2η Επίσκεψη η Fiat ΑΠΕΤΥΧΕ να βρει το 57% των βλαβών |
---|---|---|
Κολάρα και σφιγκτήρες συστήματος ψύξης για τυχόν διαρροές | ||
Ψυγείο και δοχείο διαστολής συστήματος ψύξης | ||
Ημιαξόνια – φούσκες (οπτικά) | ||
Εξωτερικούς ιμάντες κίνησης | ||
Στάθμη λαδιών κινητήρα | ||
Στάθμη λαδιών κιβωτίου ταχυτήτων | ||
Στάθμη υγρού φρένων και αίσθηση πεντάλ φρένων | ||
Λειτουργία συμπλέκτη-κιβωτίου και αίσθηση πεντάλ συμπλέκτη | ||
Σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης (Οπτικά) | ||
Δίσκους και θερμουίτ φρένων | ||
Δίκτυο σωληνώσεων φρένων | ||
Χειρόφρενο, συρματόσχοινα και σύνδεσμοι | ||
Σύστημα πλύσης παρμπρίζ και εμπρόσθιων φανών | ||
Μάκτρα και βραχίονες υαλοκαθαριστήρων | ||
Φώτα και φλας | ||
Λειτουργία διακοπτών στο ταμπλό, πλαφονιέρας και κόρνας | ||
Πόρτες | ||
Εξάτμιση και καταλύτη (Οπτικά) | ||
Σύστημα κλιματισμού για ψυκτική απόδοση | ||
Σύστημα ανάφλεξης, μπαταρίας | ||
Πέλμα και πίεση ελαστικών συν της ρεζέρβας |
Τα test πραγματοποιήθηκαν με Fiat 500 μοντέλο του 2009, τον μήνα Δεκέμβριο και με Fiat Grande Punto του 2009, τον μήνα Ιούνιο.
Ποιοτικός έλεγχος υπηρεσιών: Χαμηλές βαθμολογίες και στα δύο Test
Μπορεί στα μυστικά test που πραγματοποιούμε να έχει διπλή σημασία για εμάς η εύρεση βλαβών, αλλά πολύ σημαντικός είναι και ο ποιοτικός έλεγχος των υπηρεσιών, που μας προσφέρουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία των αντιπροσωπειών. Και στις δύο επισκέψεις μας στο δίκτυο της Fiat, η βαθμολογία ποιοτικού ελέγχου ήταν αρκετά χαμηλή. Αρνητική εντύπωση μας προκάλεσε, πως δεν έκαναν test drive σε καμία από τις δύο επισκέψεις μας, ενώ για χαρτί ελέγχου, ούτε λόγος…
Ποιοτικός έλεγχος | FIAT (1) | FIAT (2) |
---|---|---|
Πιστοποιητικό Ελέγχου | OXI | OXI |
Αναφορά προβλημάτων | OXI | OXI |
TestDrive | OXI | OXI |
Χρόνος που μας αφιέρωσε ο μηχανικός | ΝΑΙ | ΝΑΙ |
Χρόνος Κλεισίματος Ραντεβού | ΝΑΙ | ΝΑΙ |
Χώρος αναμονής & Συνεργείου | ΝΑΙ | ΝΑΙ |
Τηλ. επικοινωνία μετά το Service | OXI | OXI |
Απρόβλεπτη ταλαιπωρία | OXI | OXI |
Συνολική Βαθμολογία | 35% | 35% |
Επεξήγηση του κάθε ποιοτικού ελέγχου:
Χρόνος Ραντεβού: Αξιολογούμε την ευκολία που κλείσαμε τηλεφωνικά το προγραμματισμένο ραντεβού και την διαθεσιμότητα που είχαν (αν δηλαδή μας δώσανε κοντινή ή μακρινή ημερομηνία Service.
Στην Πράξη: Και στα 2 εξουσιοδοτημένα συνεργεία, καταφέραμε να κλείσουμε σχετικά εύκολα ραντεβού.
Χαρτί Ελέγχου: Μετά το πέρας του service, το συνεργείο είναι υποχρεωμένο να μας δώσει χαρτί με τα σημεία ελέγχου που πραγματοποίησε. Έτσι ξέρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε κατά την διάρκεια του Service.
Στην Πράξη: Κανένα από τα 2 συνεργεία δεν μας έδωσε χαρτί ελέγχου.
Χαρτί με Ζημιές: Μέσα στην διάρκεια του service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγχους που υπόσχονται, θα προκύψουν κάποιες φθορές. Για τις ανάγκες του Service εμείς πηγαίνουμε αυτοκίνητα 10-12 ετών που έχουν φθορές. Θα πρέπει το συνεργείο να σας δώσει αναλυτικό χαρτί με ζημιές και κόστη αντικατάστασης τους.
Στην πράξη: Σε καμία από τις δύο επισκέψεις μας, δεν μας έδωσαν χαρτί προβλημάτων.
Χώρος αναμονής: Αξιολογούμε αν υπήρχε χώρος αναμονής στο συνεργείο, αν ήταν καθαρό και οργανωμένο το συνεργείο που επισκεφτήκαμε.
Στην πράξη: Χώρος αναμονής υπήρχε και στα 2 συνεργεία.
Test Drive: Μετά το τέλος των εργασιών του Service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανικός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει.
Στην πράξη: Κανένα από τα δύο εξουσιοδοτημένα συνεργεία δεν έκαναν test drive με το αυτοκίνητο.
Χρόνος μηχανικού: Ελέγχουμε πόσο ασχολήθηκε ο μηχανικός να μας εξηγήσει τι είδανε κατά την διάρκεια του Service και των ελέγχων.
Στην Πράξη: Ιδιαίτερα ευγενικοί και επεξηγηματικοί ήταν οι 2 μηχανικοί και στα δύο εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Απρόβλεπτη ταλαιπωρία: Πχ. δεν θυμούνται το ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν» το αυτοκίνητο χωρίς λόγο μέσα, μας διώχνουν από το συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βάλουν να περιμένουμε κτλ – η «Απρόβλεπτη ταλαιπωρία» έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασικός λόγος απογοήτευσης του καταναλωτή από τη μάρκα.
Στην πράξη: Σε κανένα από τα δύο testσυνεργείων δεν συναντήσαμε κάποια απρόβλεπτη ταλαιπωρία.
Μπορούν τελικά να ελεγχθούν αποτελεσματικά οι αλυσίδες εξουσιοδοτημένων;
Όλες οι εισαγωγικές εταιρείες (ή μάλλον οι περισσότερες) έχουν εξειδικευμένο τμήμα ελέγχων των εξουσιοδοτημένων. Ειδικά όταν πίσω από τα εξουσιοδοτημένα υπάρχει γνωστή αλυσίδα συνεργείων, μάλλον ο έλεγχος δεν έχει τα αποτελέσματα που θα έπρεπε. Είναι οι αλυσίδες εξουσιοδοτημένων ακόμα πιο δύσκολές στον έλεγχο τους, ώστε τελικά ο καταναλωτής να παίρνει τις υπηρεσίες που του αξίζουν;
Σχολιάστε |
- Panteleimon Vafeas
Για σταθείτε γιατί δεν μου τα λέτε καλά!!! Μου λέτε δηλαδή ότι πάτε στο γιατρό με ένα πρόβλημα που έχετε και χωρίς να του πείτε τα συμπτώματα του ζητάτε να σας βρει τι έχετε!!! Είναι δυνατόν; Αν πείτε στο συνεργείο μου κάνει αυτό η χτυπαει αυτό θα σας το βρει!!!!
Βασίλης ΘαλήςPanteleimon Vafeas Panteleimon Vafeas service κάνουνε και ζητάνε πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου. Αυτόν που λένε πως κάνουν..
Panteleimon VafeasΒασίλης Θαλής Βασίλης Θαλής service είναι οι τυποποιημένες εργασίες στα τόσα χιλιόμετρα βάσει του κατασκευαστή! Εγώ οπότε ζήτησα πλήρη έλεγχο μου έδωσαν μια λίστα υπογεγραμμένη με το τι χρειάζετε και τι είναι οκ! Το πλήρωσα όμως έξτρα!!
Βασίλης ΘαλήςPanteleimon Vafeas Panteleimon Vafeas από όσα τεστ έχουν κάνει και έχω διαβάσει, πάνε αλλάζουν λάδια φίλτρα, και ζητάνε πλήρη έλεγχο. Κι έχουν κανει κάποιες βλάβες μέσα από αυτή την λίστα, για να δουν αν πραγματικά κάνουν τον έλεγχο και τις βρίσκουν ή κοροϊδεύουν.. Αυτό … Δείτε περισσότερα
Grigoris NickΒασίλης Θαλής Panteleimon Vafeas όπως τα λένε αυτοί η μαλακες πρέπει να ασχολησε μισή μέρα μενα αμάξι
Grigoris NickGrigoris Nick Giorgos Karavasilakis όχι αδερφέ άλλο πάω για σέρβις και άλλο έχω βλάβες .αυτά τα λες στον τεχνικό.ο μηχανικός δεν είναι μάντης να ξερη ότι σου ανεβάζει θερμοκρασία μετά από δύο ώρες δρόμο αν δεν τον ενημερώσεις γιανα το ψάξει.
Βασίλης ΘαλήςGrigoris Nick Grigoris Nick τους πληρώνεις για να το κάνουν ρε φίλε. Είναι λογικό να σε κοροϊδεύουν και να παίρνουν απλά το χρήμα, και να σου λένε "το κάναμε, είναι τζι-τζι το αμάξι σου"?
Giorgos KaravasilakisGrigoris Nick Grigoris Nick ρε συ φίλε, ζητάνε σέρβις και έλεγχο του αυτοκινήτου. Στα σημεία που υποτίθεται πως ελέγχουν! Και τελικά δεν ελέγχουν και σου λένε, τα είδαμε όλα, είναι μια χαρά το αμάξι σου. Για ποια χαρτομαντεία και αστρολογία μιλάς?
Grigoris NickGiorgos Karavasilakis Giorgos Karavasilakis δεν είναι όλοι το ίδιο αδερφέ δεν λέω ότι δεν υπάρχουν και λαμόγια απλά αυτό που κάνεις σαν δουλειά για ζήσεις πρέπει να το αγαπάς.
Giorgos KaravasilakisGrigoris Nick Grigoris Nick σε αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου στο 100%, αλλά όχι να αποδεχτούμε και το γεγονός πως είναι λογικό να μην κάνουν την δουλειά που τους αναθέτουν γιατί μπορεί να μην προλαβαίνουν. Και στο τέλος να κοροϊδεύουν κιόλας πως τα έκαναν... Αυτές είναι οι πιο πολλές αντιπροσωπείες σήμερα δυστυχώς.
Ιωάννης ΠικιόςGiorgos Karavasilakis Grigoris Nick Σωστά τα γράφεις . Έχουν πρόβλημα οι Έλληνες με την αυτοκινητούμενη ζωή , εδώ και χρόνια. Υπάρχει πρόβλημα.
Ioannis CanavosΙωάννης Πικιός Panteleimon Vafeas το άρθρο απευθύνεται στην κατηγορία των οδηγών, που δυστυχώς δεν γνωρίζουν ούτε από πού ανοίγει το καπό... Και είναι πολλοί!!!
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής Grigoris Nick ωραίο σκεπτικό αδερφέ! Επειδή αυτοί μπορεί να μην προλαβαίνουν να κάνουν την δουλειά τους, ας κοροϊδέψουμε τα πρόβατα, κι ας παίξουμε με την ασφάλεια τους..
Grigoris NickGiorgos Karavasilakis Giorgos Karavasilakis όχι αδερφέ άλλο πάω για σέρβις και άλλο έχω βλάβες .αυτά τα λες στον τεχνικό.ο μηχανικός δεν είναι μάντης να ξερη ότι σου ανεβάζει θερμοκρασία μετά από δύο ώρες δρόμο αν δεν τον ενημερώσεις γιανα το ψάξει.
Προβολή περισσότερων σχολίων
- George Constantinopoulos
Μακριά και από αυτοκίνητα και από σκούτερ Ιταλικά συμφορά
Τασος ΝασιοGeorge Constantinopoulos George Constantinopoulos σκούτερ είχα 2 πήρα καινούργιο και τα δύο για πεταμα ηταν
Λαζαρος ΔεμιρτζογλουΤασος Νασιο George Constantinopoulos γιαμαχα τ 50 μπουζί και λάδι και αγιος ο Θεός
Konstantinos MihalakisΛαζαρος Δεμιρτζογλου George Constantinopoulos Ολα τα scooter Ιταλικά είναι. Και μεγαλύτερη σαβούρα από το SH δεν υπάρχει
Βασιλης ΤραπαληςKonstantinos Mihalakis George Constantinopoulos και όλες σχεδόν οι Ιαπωνικές
Konstantinos MihalakisΒασιλης Τραπαλης George Constantinopoulos Δούλευα σε συνεργεία μότο ξέρω τι σκορπάει πρώτο και για ποίο λόγο.
George ConstantinopoulosKonstantinos Mihalakis Konstantinos Mihalakis για πες
Konstantinos MihalakisGeorge Constantinopoulos George Constantinopoulos Για ποίο μηχανάκι θέλεις να σού πω??
George ConstantinopoulosKonstantinos Mihalakis Konstantinos Mihalakis για τα Μπέβερλι και τα sh και αν ξέρεις και για τα συμ
- Μηνάς Αποστόλου
Υπάρχει κάποιος που περίμενε κάτι διαφορετικό από την ανύπαρκτη Fiat? Εκτός του 500 βγάζει κανένα άλλο αυτοκίνητο?
Christos BaziosΜηνάς Αποστόλου Μηνάς Αποστόλου ισως το panda...
Μηνάς ΑποστόλουChristos Bazios Christos Bazios πραγματικά πλέον, δεν υπάρχει σαν μάρκα πουθενά! Ούτε αντιπροσωπείες βλέπεις, ούτε αυτοκίνητα καινούργια βγαζει..
παρις παυλιδηςΜηνάς Αποστόλου Μηνάς Αποστόλου πρέπει να έχεις τεράστιες γνώσεις στην αυτοκίνηση φίλε μου με τέτοιες διαπιστώσεις ευγε
Γιώργος Ποιμενίδηςπαρις παυλιδης Μηνάς Αποστόλου πολυ σχετικος με την αυτοκινητοβιομηχανια
Μηνάς ΑποστόλουΓιώργος Ποιμενίδης Γιώργος Ποιμενίδης θα ήθελα πραγματικά να ακούσω την άποψη σου.
Γιώργος ΠοιμενίδηςΜηνάς Αποστόλου Μηνάς Αποστόλου ψαξε fiat group να δεις τι τους ανηκει κ τι βγαζουν. επισης ακομη κ μονο τα επαγγελματικα να εβλεπες παλι δε θα ελεγες οτι ειναι ανυπαρκτη
Μηνάς ΑποστόλουΓιώργος Ποιμενίδης Γιώργος Ποιμενίδης η Fiat σαν βιομηχανία, τι βγάζει τα τελευταία χρόνια εκτός από 500ρακια?
Αθανάσιος ΤσιλιμπάρηςΜηνάς Αποστόλου Μηνάς Αποστόλου https://www.facebook.com/.../permalink/1357918254972774/
Αθανάσιος ΤσιλιμπάρηςΜηνάς Αποστόλου Μηνάς Αποστόλου σχετικός κι εσυ
Μηνάς ΑποστόλουΑθανάσιος Τσιλιμπάρης Νίκος Χριστόπουλος κοίτα όλες τις βιομηχανίες που έχει για ανταγωνισμό, και πες μου. Υπάρχει?
George ConstantinopoulosΜηνάς Αποστόλου Μηνάς Αποστόλου απάτη μεγάλη όλα τους τα μηχανήματα μηχανάκια ,αυτοκίνητα ,ελικόπτερα κτλ..κτλ ..
Μηνάς ΑποστόλουGeorge Constantinopoulos George Constantinopoulos αδερφέ συμφωνώ 100%. Ποτέ δεν έβγαλε κανένα αξιόλογο και αξιόπιστο αυτοκίνητο. Όσο και να κοιτάξεις την ιστορία τους.
Sokratis TataridisΜηνάς Αποστόλου Μηνάς Αποστόλου ο καθένας λέει το μακρύ και το κοντό. Είχα 10 χρόνια το Bravo του 2008 με τα 150 άλογα και το αυτοκίνητο έσπερνε στο δρόμο και προβλήματα μηδέν. Το ότι στην Ελλάδα είμαστε τελείως άσχετοι από αυτοκίνηση δε μας δίνει το δικαίωμα να κραζουμε.
Μηνάς ΑποστόλουSokratis Tataridis Sokratis Tataridis ναι ναι! Best seller είναι κάθε χρόνο...
Βασιλης ΤραπαληςSokratis Tataridis Sokratis Tataridis και ανύπαρκτοι
Μηνάς ΑποστόλουΜηνάς Αποστόλου Χρήστος Ηλιόπουλος συμφωνώ 1000% μαζί σου αδερφέ! Γενικότερα τα εξουσιοδοτημένα στην Ελλάδα, είναι μόνο στην αρπαχτη του χρήματος από όσους δεν ξέρουν ούτε τα βασικά στα αυτοκίνητα..
Sokratis TataridisΜηνάς Αποστόλου Μηνάς Αποστόλου ξαναλέω. Το ότι είμαστε άσχετοι από αυτοκίνηση δε μας δίνει το δικαίωμα να κραζουμε.
Μηνάς ΑποστόλουΒασιλης Τραπαλης Sokratis Tataridis δεν έχεις ούτε ένα επιχείρημα για να συζητήσουμε, και μιλάς εσύ για κράξιμο? Δες πρώτα ημερομηνία στο ημερολόγιο, πιες ένα τσίπουρο να πάρεις θάρρος, και έπειτα έλα να με διαψεύσεις σε όσα λέω..
Μηνάς ΑποστόλουΜηνάς Αποστόλου Vaggelis Theodorakis ρε φίλε, σε όλο τον πλανήτη έχει πουλήσει 600.000 αυτοκίνητα φέτος η Fiat... Σε όλο τον πλανήτη! Googlaρε και θα δεις. Και έχει δώσει 500.000 Tipo στην Ελλάδα? Στην Ελλάδα μαζί με τα leasing πουλάνε όλες οι μάρκες μαζί 100.000...
Μηνάς ΑποστόλουΜηνάς Αποστόλου Vaggelis Theodorakis αν το τελευταίο Tipo έχει πουλήσει μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα σε ιδιώτες στην Ελλάδα, θα κυκλοφορούσαν μόνο αυτά στις πόλεις φίλε μου..
Μηνάς ΑποστόλουΜηνάς Αποστόλου Vaggelis Theodorakis άρα βγάζει 500, υπερηψωμενο 500, Panda για τα μαγαζιά ενοικίασης στα νησιά, και Tipo που ανάθεμα κι αν το έχει αγοράσει κανείς στην Ελλάδα. Με κάλυψες ναι, και με επιβεβαιώσες!
Μηνάς ΑποστόλουΜηνάς Αποστόλου Vaggelis Theodorakis 1ον μου είπες πως εσύ βλέπεις πολλά, κι ότι επειδή εγώ δεν βλέπω, δεν σημαίνει πως δεν πουλάει. Προφανώς είσαι ο Ιούλιος Βερν και γυρίζεις όλο τον πλανήτη και τα βλέπεις. 2ον τα Panda είναι μόνο για τα Μπάμπης rent a car και αν, και τα Tipo ανύπαρκτα.. 3ον ναι το άρθρο λέει για τα τραγικά εξουσιοδοτημένα συνεργεία της στην Ελλάδα. Και είπα γλαφυρά πως είναι λογικό, αφού είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη σαν μάρκα στην Ελλάδα...
- Anastasios Pame Tokos
Σε όλες τις αντιπροσωπείες υπάρχει πρόβλημα ….Για να μην πληρώνουν 1ο μάστορα βάζουν τσιράκια και πρακτικάριους και απλά πατάνε στο θέμα εγγύησης … Γνώσεις …Εμπειρία και αντίληψη -10
Giorgos KaravasilakisAnastasios Pame Tokos Anastasios Pame Tokos το θέμα είναι να προσφέρουν τις υπηρεσίες που πρέπει, στα λεφτά που τους δίνουμε. Τυχαίο είναι που όλοι έχουν παράπονα?
- Αλεξης Μπαντας
Ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο, αν δεν θεωρείτε αξιόπιστο τα Fiat, τι να πουν όσοι έχουν VAG όπως Seat Skoda Audi VW αυτοί είναι που κρατάνε σήμερα τα συνεργεία και δουλεύουν οι άνθρωποι, πριν πετάξετε της εξυπνάδες σας κοιτάξτε λίγο δίπλα σας να δείτε τι γίνετε χαχαχαχα
νωντας παπαστεφανατοςΑλεξης Μπαντας Αλεξης Μπαντας για την seat μπορώ να απαντήσω ...είχα seat 20 χρόνια ..ποτέ δεν πήγα συνεργείο για βλαβη
Αλεξης Μπανταςνωντας παπαστεφανατος νωντας παπαστεφανατος τα παλιά ναι, τα EURO 5 και μετά φίλε μου ας το μακριά
Αλεξης ΜπανταςΑλεξης Μπαντας νωντας παπαστεφανατος δεν τα λέω τυχαία, είναι η δουλειά μου, κοροϊδεύουν τα Fiat πριν μια βδομάδα λύσαμε κινητήρα Punto evo πετρελαίου ο κινητήρας έχει 780 χιλιάδες χλμ και ο στρόφαλος είναι σχεδόν μηδαμινές φθορές έχει αυτό λίγο δύσκολα το συναντάς σε άλλες μάρκες
Giorgos KaravasilakisΑλεξης Μπαντας Αλεξης Μπαντας το θέμα δεν είναι τι θεωρεί αξιόπιστο ή αναξιόπιστο ο καθένας μας, αλλά οι τακτικές από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τους, που μας βλέπουν μόνο σαν πορτοφόλι και παίζουν με την υγεία μας..
Αλεξης ΜπανταςGiorgos Karavasilakis Giorgos Karavasilakis εγώ θα το έλεγα αλλιώς, το πρόβλημα με τα συνεργεία ναι είναι κάπως έτσι, αλλά όχι όλα τα συνεργεία σίγουρα υπάρχουν και σωστοί επαγγελματίες, από εκεί και πέρα εγώ αναφέρθηκα σε θέμα ποιότητας στα αυτοκίνητα σήμερα πλέον όλα είναι τα ίδια δεν αλλάζουν και πολλά πολλά, απλά με εξαιρέσει τα VAG που έχουν μια αποτυχία σε μεγάλο ποσοστό και αυτό γιατί οι ιδιοκτήτες δεν κάνουν τα service όπως και όταν πρέπει, σε γενικές γραμμές όλα ίδια είναι πλέον
- Stathis Dimopoulos
Για τα επίσημα συνεργεία της FIAT στην Ελλάδα γράφω βιβλίο, όπως πιστεύω και πολύ άλλοι!!! Όσο πιο κυριλέ, τόσο περισσότερο βάζουν το χέρι μέσα στη τσέπη. Αλλαγές αναλωσίμων ενώ έχουν ακόμα πολλές ώρες ή χιλιόμετρα λειτουργίας. Θυμάμαι πριν αρκετά χρόνια σε ένα εξουσιοδοτημένο επί της Λ.Βουλιαγμένης στη Γλυφάδα, που το είχα πάει, ήρθε ένας γραβατομένος στο σαλόνι που περίμενα και μου λέει : Χρειάζεται να αλλάξουμε και δίσκους στα φρένα. Επειδή δεν είμαι χτεσινός, του λέω, δεν έχω λεφτά άστους όπως είναι. Μου απαντάει, εντάξει, αλλά θα γράψουμε ότι δεν άλλαξαν υπό την ευθύνης σας... Όταν μετά από άλλα 15.000 χλμ πήγα σε άλλο εννοείτε συνεργείο για το επόμενο service, ούτε που μου ανέφεραν , αλλαγή δίσκων!!! 🙂 Όλα αυτά τα χρόνια που έχω Fiat, πληρώνω, απίστευτα ακριβές χρεώσεις. Ούτε στην εποχή των μνημονίων η Fiat δεν έκανε εκπτώσεις σε ανταλλακτικά. Καλά, όσο αφορά το τεστ drive, σε εμένα το έκαναν, το παρέδωσαν και τα καλώδια του τιμονιού κρεμόντουσαν κάτω, είχαν ξεχάσει να τα μαζέψουν, τώρα τι τεστ drive έκανε αυτός που μπήκε μέσα!!! Πριν το Fiat είχα Nissan, εξ' αιτίας των αντίστοιχων συνεργείων δε θέλω να βλέπω Nissan ούτε ζωγραφιστό... Ακόμα χειρότερα εκεί...
Βασίλης ΘαλήςStathis Dimopoulos Stathis Dimopoulos πραγματικά απορώ πώς καταφέρνουν να είναι ανοιχτοί ακόμα, με τέτοιες συμπεριφορές και πρακτικές απέναντι στους πελάτες τους..
- Vaggelis Theodorakis
Όλα τα συνεργεία δεν είναι το ίδιο. Όπως στα εξωτερικά συνεργεία έτσι και στις αντιπροσωπείες υπάρχουν διάφοροι επαγγελματίες.
- Giacomo Androvich
Πλήρες ασχετοσυνη η περισσότερες απαντήσεις … 41%
Alex ChondrogiannisGiacomo Androvich Giacomo μπα φαίνονται σαν 17%
- Anargyros Botsis
Εγώ πήρα μοντέλο Fiat Panda 2023. Έχω 25.000 χλμ ήδη στο κοντέρ μέσα σε 3 μήνες. Το Service της Sfakianakis έκανε αλλαγή λαδιών αλλά δεν άλλαξε το. Φίλτρο και με χρέωσε 180 €. Βεβαίως η αντιπροσωπία αλλάζει εταιρεία και φεύγει από το Sfakianaki. Το Service είναι κατωτέρω των προσδοκιών και για όσους δουλεύουν μέχρι αργά οι ώρες εξυπηρέτησης δεν βολεύουν. Προσωπικά το πάω στο συνεργείο της γειτονιάς και αλλάζω λάδια και φίλτρα κάθε 5500 χλμ και βάζω καλύτερα λάδια και φτηνότερα από ότι η αντιπροσωπία που βάζει Petronas Selenia 0w20. Εγω βάζω πολύ καλύτερα λάδια Eni το συνεργείο της γειτονιάς με εξυπηρετεί χωρίς αναμονή και παραλαμβάνω το αμάξι ότι ώρα με βολεύει. Ψωνίζω φίλτρα λάδια μόνος μου και τους τα πάω με το αμάξι. Κόστος ανταλλακτικών και εργασίας όλα μαζί μαζί με ΦΠΑ 85€ ένα μικρό service. Οκ εάν χρειαστώ κάτι για μπαταρία του υβριδικού θα πάω στην αντιπροσωπία, αλλά δεν υπάρχει λόγος να γίνεται αυτό. Αποτέλεσμα η Fiat χάνει έσοδα από το Service των αυτοκινήτων της και βγάζει μόνο από ανταλλακτικά κλπ.
Nick AristeidopoulosAnargyros Botsis Anargyros Botsis τι περιλαμβάνεται στα 180 ευρώ;
Anargyros BotsisNick Aristeidopoulos Nick Aristeidopoulos έλεγχος οπτικός. Obd scan κλπ για errors. Διαγνωστικός έλεγχος 12 Volt Hybrid Battery (δεν κάνανε) , αλλαγή Λάδια σε Petronas Selenia, Φίλτρο λαδιού που δεν το αλλάξανε αλλά το χρέωσανε κανονικά.
Anargyros BotsisNick Aristeidopoulos Tasos Nasiopoulos έχω την απόδειξη ναι.
Τασος ΝασιοAnargyros Botsis Anargyros Botsis αλλαγή λαδιών στο πάντα 180€
Andreas KoskinasAnargyros Botsis Anargyros Botsis νομίζεις πως βάζεις καλύτερα λαδια...
Anargyros BotsisAndreas Koskinas Andreas Koskinas το ακούω στο κινητήρα και συμφωνεί και ο μηχανικός μου και συμφωνούν κι άλλοι μηχανικοί που έχω ρωτήσει. Δεν είναι θέμα νομίζω δε νομίζω. Επίσης το πιο σημαντικό είναι η συχνότητα αλλαγής λαδιών όχι το να βάζεις ακριβά λάδια κάθε 35.000 χλμ. Επίσης σημαντικό να αλλάζετε και το φίλτρο λαδιού μαζί με τα λάδια συχνά
Andreas KoskinasAnargyros Botsis Anargyros Botsis χάχα δείξε μου λοιπόν την ανάλυση που πιστοποιεί τα λεγόμενα σου...
Anargyros BotsisAndreas Koskinas Andreas Koskinas δεν έχω ανάλυση χημείου. Βλέπω τα λάδια ο ίδιος όταν βγαίνουν και η συμπεριφορά στον κινητήρα είναι καλύτερη. Σε σχέση με τα Petronas Selenia που τα έκανα αλλαγή και τα είδα.
Andreas KoskinasAnargyros Botsis Anargyros Botsis δε λέει και πολλά η υποκειμενική κρίση
Andreas KoskinasAndreas Koskinas Λοιπόν δεν υπάρχει η έννοια του εξιδικουμενου συνεργείου. Δεν γίνεται να έχεις εκδικευση σε όλα τα μοντέλα που έχει φτιάξει ο όμιλος γίνεται μόνο να έχεις εξειδίκευση σε ένα ή δύο μοντέλα και παπαλα. Και να μην ακούω βλακειες για τα ιταλικά έχω τώρα 3 είχα αλλα 5 παλιότερα, είναι τα καλύτερα αμάξια period. Απλώς δεν ξέρει κανείς να τα συντηρεί. Εγω πάω στοίχημα και βάζω το χέρι μου στην φωτιά πως το καλύτερο εξειδικευμένο συνεργείο της skoda δεν ξέρει ούτε το 30% των λεπτομερειών από ένα αμάξι σα το felicia για να καταλάβετε τις θα γνωρίζει και θα ξέρει από ένα σύγχρονο αμάξι με 3 can bus... Και λέω skoda γιατί τα απει καλά στα test
Ιωάννης ΠικιόςAndreas Koskinas Andreas Koskinas Πολύ σωστός.
John SfetsosΙωάννης Πικιός Andreas Koskinas Μόνο Ιάπωνας σε όλα. Είχα Ιταλικά μηχανάκια αυτοκίνητο φίατ και ήταν όλα μόνο προβλήματα. Οι διακόπτες στα μηχανάκια ήθελαν κάθε δυο χρόνια αλλαγή και τους ίδιους φοράνε και τα καινούργια μοντέλα.
Kwstas LampropoulosJohn Sfetsos Anargyros Botsis σε χρέωσαν αλλαγή φίλτρου, αλλά δεν το άλλαξαν? Καλά κατάλαβα?
Anargyros BotsisKwstas Lampropoulos Kwstas Lampropoulos ναι σωστά κατάλαβες. Ο μηχανικός είχες δουλειά σου λέει άστο έτσι. Η κοπέλα στο ταμείο σου λέει κουτάκι τσεκ κάναμε 1ο σέρβις περιλαμβάνει όλα αυτά χρέωσε τα.. Τέλος.
Kwstas LampropoulosAnargyros Botsis Anargyros Botsis ρε τι απατεωνισκοι είναι αυτοί?? Και συγγνώμη για την ερώτηση. Αντέδρασε, είπες κάτι?
Anargyros BotsisKwstas Lampropoulos Kwstas Lampropoulos πήρα τ αμάξι που το αφήσανε πάνω στη ρόδα επειδή άργησα 5 λεπτά μπήκα μέσα και έφυγα
Kwstas LampropoulosAnargyros Botsis Anargyros Botsis απίθανοι πραγματικά οι τύποι! Μας βλέπουν μόνο σαν πορτοφόλι και μας κοροϊδεύουν κιόλας..
Anargyros BotsisKwstas Lampropoulos Πάντως επειδή ήθελα να κάνω Leasing από την Insta Car το ίδιο αυτοκίνητο και ζήτησα να μου εξηγήσουν αναλυτικά πως διαμορφώνεται το μίσθωμα μου το έγραψαν και αυτοί ότι το Service στην αντιπροσωπία χρεώνεται κατα μέσο όρο 180€-200€
Theodore PanagiotopoulosAnargyros Botsis Anargyros Botsis αυτοκίνητο με 5 χρόνια εγγύηση και την πέταξες στα σκουπίδια. Γιατί "ο μηχανικός σου ξέρει καλύτερα". Και γιατί δεν είναι καλά τα "Petronas Selenia 0w20" αλλά τα "μαϊμού" Τούρκικα Castrol χοντρόλαδα που κάνει παραεισαγωγή το μαστόρι. Και τα αλλάζεις και κάθε 5500 χλμ. και χαίρεσαι που δεν άλλαξαν χρώμα (που στο λάδι σημαίνει απλά ότι ΔΕΝ έκανε τη δουλειά του). Κρίμα τα αυτοκίνητα σας που κάνετε τόσες θυσίες για να τα αγοράσετε... Μετά απορείτε γιατί βγάζουν προβλήματα και σας φταίει η εκάστοτε μάρκα...
βασιλης καρατζογλουTheodore Panagiotopoulos Όλα φτιάχνονται αρκεί να έχεις όρεξη και γνώση. Επίσης είναι πολύ πιο εύκολο όταν δουλεύεις σε μία αντιπροσωπεία που έχεις πρόσβαση σε καινούργια και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά
- βασιλης καρατζογλου
Όλα φτιάχνονται αρκεί να έχεις όρεξη και γνώση. Επίσης είναι πολύ πιο εύκολο όταν δουλεύεις σε μία αντιπροσωπεία που έχεις πρόσβαση σε καινούργια και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά
- Χρήστος Ηλιόπουλος
Για να μη λέτε για τη Φιατ.... Η BMW πάτωσε σε 2 διαδοχικές επισκέψεις μας στα συνεργεία τους! https://www.autoagora.gr/.../2-poly-megala-onomata-den...
Kwstas LampropoulosΧρήστος Ηλιόπουλος Χρήστος Ηλιόπουλος αυτοί κι αν είναι απαράδεκτοι! Φαντάσου τώρα πόσοι Έλληνες έχουν BMW και τα εξουσιοδοτημένα τους, να πετανε χαρταετό...
- Τάσος Χασιώτης
Το fiat μου δεν χρειαστηκε συνεργειο
Βασίλης ΘαλήςΤάσος Χασιώτης Τάσος Χασιώτης άρα δεν σου χρειάστηκε να επισκεφτείς τα εξουσιοδοτημένα της Fiat? Τυχερός είσαι..
Τάσος ΧασιώτηςΒασίλης Θαλής Βασίλης Θαλής μονο για θεμα εγκεφαλου θα πηγαινα
Βασίλης ΘαλήςΤάσος Χασιώτης Τάσος Χασιώτης δεν τους εμπιστεύεσαι?
Τάσος ΧασιώτηςΒασίλης Θαλής Βασίλης Θαλής δεν τους χρειαστηκα για κατι...βεβαια το δικο μου ειναι του 2007 δεν εχει κατι το οποιο δεν μπορω να κανω εγω η καποιο τοπικο συνεργειο
Βασίλης ΘαλήςΤάσος Χασιώτης Τάσος Χασιώτης εγώ αρνούμαι να αποδεχτώ, πως υπάρχουν εξουσιοδοτημένα που δεν κάνουν υπόδειγμα δουλειάς, στα αυτοκίνητα...
- Θάνος Λιβαθυνοπουλος
Θεός μαζί σας, σε όλα είτε φιατ λέγεται είτε Mahindra
- Giorgos Karavasilakis
Κάτοχος για χρόνια Punto GT με ασταμάτητα προβλήματα στο air flow και στα ηλεκτρολογικά του γενικότερα! Όσες επισκέψεις και να έκανε στην αντιπροσωπεία, ποτέ δεν μου είπε ένας άνθρωπος γιατί καιγόταν κάθε μήνα σχεδόν! Μόνο μου το άλλαζαν και μου δίνανε τον λογαριασμό...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis Giorgos Karavasilakis επικό πυραυλακι της εποχής, γεμάτο όμως προβλήματα!!
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης Οδυσσέας Μαυρομάτης φυσικά το μόνο που τους ένοιαζε, ήταν να τα πάρουν...
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis Οδυσσέας Μαυρομάτης αλίμονο! Ειδικά όμως την Fiat δεν την αδικώ. Βαθμολογηθηκαν χαμηλά στην εύρεση βλαβών. Μα μόνο βλάβες είναι τα αυτοκίνητα τους! Τι να πρωτοβρουν?
Βασιλης ΤραπαληςGiorgos Karavasilakis Giorgos Karavasilakis πόσοι ήξεραν όμως ότι έπρεπε να κάναν και ειδικό service στην τουρμπίνα;;;;
Giorgos KaravasilakisΒασιλης Τραπαλης Βασιλης Τραπαλης αυτό ήταν το ζήτημα ρε μάν μου! Ότι δεν ξέρανε, και κορόιδευαν τον κόσμο. Εγώ έχασα αμέτρητες ώρες και λεφτά μέσα στα εξουσιοδοτημένα τους, και ουσιαστικά δεν έβρισκαν λύσεις στο αυτοκίνητο μου..
- Gerry Fren
Fix It Again Tony...
- Pit Skcrew
Έξω από το χορο όλοι ωραία χορευουν
- Periklis Katsanos
Η αλήθεια έχει ως εξής δεν υπάρχει τεχνογνωσία έξω παρόλο που γίνονται σεμινάρια οι εγκέφαλοι δεν βγάζουν όλες τις βλαβες υπάρχουν δηλαδή κρυφές, κι αν ο τεχνίτης δεν έχει όρεξη να το ψαξει κι έχει κολλήσει πχ με ένα εξάρτημα θα σου λέει πεταλουδα γκαζιου η μετρητης αέρα όλη την ώρα θα το αλλάζεις εσύ αυτό ξανά μανά τα ίδια κι άκρη δεν θα βρίσκεις. Τα αυτοκίνητα σήμερα λειτουργούν με τόση ακρίβεια κι αν δε φοράν τα δικά τους πράγματα και βάλεις μεταχειρισμενο η after market θα χεις θέματα χωριά που οι πιο πολλές εταιρίες στη δεκαετία σταματούν να φέρνουν σημαντικά ανταλλακτικα για να τα πετάξεις να πάρεις άλλο. Δεν νομίζω ότι είναι θέμα αντιπροσωπία είναι θέμα πολιτικής που έχει η κάθε μία συν ότι προείπαμε.
Ιωάννης ΠικιόςPeriklis Katsanos Periklis Katsanos Σωστά σε ότι αναφέρεις κύριε . Συμπληρώνω, στο χώρο Αυτοκινήτου, δεν υπάρχει παιδεία, εκπαίδευση.Αυτοί που κάνουν σεμινάρια των ελεύθερων εταιριών, περισσότερο παραπλανούν. Μεγάλο πρόβλημα δημιουργεί το διαδίκτυο στον επισκευαστικό κλάδο . Υπάρχει τρόπος τα τελευταία 15 χρόνια ιδίως σήμερα ,να διαβάσεις να βρεις βλάβη ,εφόσον είσαι εξειδικευμένος με μια μάρκα, και πάλι δύσκολο.
- Stratos Kehagioglou
Μακριά και αγαπημένοι.....
- Οδυσσέας Μαυρομάτης
Νομίζω πως το πιο προβληματικό αυτοκίνητο που έβγαλε ποτέ η Fiat ήταν το Stilo..
Μιχάλης ΚωνσταντίνουΟδυσσέας Μαυρομάτης Οδυσσέας Μαυρομάτης μήπως το tipo??
Athanasia SpanouliΟδυσσέας Μαυρομάτης Μιχάλης Κωνσταντίνου και θεμα τυχης και χρησης υποθέτω
Athanasia SpanouliΜιχάλης Κωνσταντίνου Μιχάλης Κωνσταντίνου μέχρι πρότινος οδηγούσα τιπο του 91. Δε με αφησε ποτέ.
Μιχάλης ΚωνσταντίνουAthanasia Spanouli Athanasia Spanouli το είχε αγοράσει ο αδελφός μου καινούργιο. Δύο χρόνια βαρέθηκε να τρέχει στα συνεργεία, το πούλησε και ησύχασε. Όμως εγώ είχα ένα Cinquecento, απίστευτη αντοχή πραγματικά σε δύσκολες συνθήκες λειτουργίας. Ποτέ δεν μου δημιούργησε πρ… Δείτε περισσότερα
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςAthanasia Spanouli Athanasia Spanouli ξέχωρα από την ποιότητά ή όχι ενός αυτοκινήτου, είναι εξοργιστικό να πηγαίνεις στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τους, και να μην βρίσκουν τις βλάβες στα δικά τους αυτοκίνητα..
Athanasia SpanouliΟδυσσέας Μαυρομάτης Οδυσσέας Μαυρομάτης καλα εννοείται. Αλήτες
- Nikolas Bikakis
Προσοχή στα συνεργεία!! Αλίμονο αν πάει γυναίκα οδηγός...
Giorgos KaravasilakisNikolas Bikakis Nikolas Bikakis τρίβουν τα χέρια τους οι μηχανικοί, όταν φτάσει στο κατώφλι τους γυναίκα οδηγός...
- Κυριακος Ρηγας
Και θα συνεχίσει να είναι όσο χρεώνουνε 10 ευρώ για να βγάλουνε 4 βίδες από την κάτω πόδια του αυτοκινήτου 😆 αυτοί και κάθε (επίσημο) συνεργείο φυσικά
Μηνάς ΑποστόλουΚυριακος Ρηγας Κυριακος Ρηγας το θέμα είναι να βρουν την βλάβη και στην Fiat απ' όσο διάβασα δύο φορές δεν βρήκαν ούτε τις μισές βλάβες!
Κυριακος ΡηγαςΜηνάς Αποστόλου Και ούτε πρόκειται
Μηνάς ΑποστόλουΚυριακος Ρηγας Κυριακος Ρηγας το ζήτημα είναι να μην μας κοροϊδεύουν και παίζουν με την ασφάλεια μας..
Ιωάννης ΠικιόςΜηνάς Αποστόλου Κυριακος Ρηγας Στο δρόμο έβγαλαν 4 βίδες, η σε κατάστημα service. Αν σε κατάστημα νόμιμα ΝΑΙ πληρώνεις, και για μία βιδα.
Μηνάς ΑποστόλουΙωάννης Πικιός Ιωάννης Πικιός για την γυφτιά τους όμως, μολις έχασαν τον πελάτη. Ενώ αν είχαν πει "σώπα ρε αδερφέ, σιγά την δουλειά που κάναμε" θα πήγαινε ποτέ σε άλλο συνεργείο ο συγκεκριμένος πελάτης??
- Τασος Νασιο
Φιαταρες 😆😆😆😆😆
Amin Camile ToumaΤασος Νασιο Tasos Nasiopoulos ναι εννοώ bmw Mercedes Audi Και Volvo σάρωσαν 🤦🤫🥹🤣🤣🤣🤣🤣
- Papadopoulos Georgios
Ομάδα καλησπέρα !! Γνώμες για 500l 900 κυβικά μια που βλέπω όλους εδώ φιατακιδες
- Athanasia Spanouli
Ναι αλλα γραφτε και ποιοι είναι να ξέρουμε που να μην πηγαίνουμε
- Theodor Anagnostoy
Λόγω μείωσης κόστους παίρνουν πιτσιρίκια των 600 ευρώ και υπάρχει και ένας μάστορας για όλα.Καταλαβαινεις τι γίνεται.
Ιωάννης ΠικιόςTheodor Anagnostoy Theodor Anagnostoy Συγγνώμη ,δεν γνωρίζεις τι ακριβώς γίνεται στην αγορά εργασίας, όσο αφορά τον επισκευαστικό κλάδο .
Theodor AnagnostoyΙωάννης Πικιός Ιωάννης Πικιός μπορεί, αλλά από αυτοκίνητα κάτι ξέρω και έχουν περάσει πολλά από τα χέρια μου.Πες μου μια που θα σου δώσει αναλυτικό report με τικ για το τι τσέκαραν και τις παρατηρήσεις που βρήκαν σε ένα μεγάλο service, όπως είναι η διαδικασία iso που έχουν όλοι από την μαμά εταιρεία ουτε test drive δεν κανουν.Μονο στη mazda το είχα δει.Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για το τι παραλαμβανα σε σχέση με τις παρατηρήσεις που έδινα και τι έπρεπε να τσεκάρουν αυτοί.
Kwstas Lampropoulos.Theodor Anagnostoy Theodor Anagnostoy έτσι είναι φίλε μου, και μάλιστα εδώ και καιρό! Κοτσαρουν ένα διαγνωστικό επάνω, κι ανάθεμα στην ώρα που δεν καταφέρνουν να βρουν τι είναι. Αλλά το παραδακι να πέφτει...
- Theodore Potamitis
Εγω εχω δει σε Volks wagen και Peugeot .. κυκλοφορουσε με ιδιο ιμαντα χρονισμου και μπουζι για 8 χρονια αλλα τα χρεωναν κανονικα
- Kwstas Lampropoulos.
Πραγματικά τώρα, αφήνανε τα αυτοκίνητα να βγουν από το συνεργείο χωρίς να δοκιμάσουν αν δουλεύουν σωστά??
Giorgos KaravasilakisKwstas Lampropoulos. Kwstas Lampropoulos ποιο συνεργείο μπορεί να κάνει τέτοιο πράγμα, αλήθεια..
Giorgos KaravasilakisKwstas Lampropoulos. Aris Makris σίγουρα έχουμε όλοι πράγματα να πούμε, αλλά να μην κάνουν test drive και να το δίνουν έτσι στον πελάτη??
Aris MakrisGiorgos Karavasilakis Και ποιος θα πληρώσει το κόστος της εκπαίδευσης, του χρόνου, των εργαλείων και των αναλώσιμων?? Αφού κι έτσι γεμάτοι είναι γιατι να κάνουν το παραπάνω?
Aris MakrisGiorgos Karavasilakis Giorgos Karavasilakis ενώ όταν κάνουν test drive έχουν αυτιά και μάτια στο αυτοκίνητο και όχι τυπικά!!!! Άλλωστε ως υπεράνθρωποι θυμούνται απ' έξω όλα όσα πρέπει να ελέγχονται στο test drive! Ααα όχι λάθος, αυτά γίνονται στην υπανάπτυκτη Ευρώπη. Εδώ κάνουν το test drive με check list
Kwstas LampropoulosAris Makris Aris Makris απορώ όμως, δεν θέλουν να μας έχουν πελάτες τους?
Aris MakrisKwstas Lampropoulos Kwstas Lampropoulos χαχαχ γιατί τα βλέπεις άδεια? Που θα πας?.? Autoagora.gr τα τεστ που κανείς τους αφήνουν παγερά αδιάφορους. Το μόνο που νοιάζει τις αντιπροσωπείες και τους εισαγωγείς είναι το ταμείο.... Αν τους εννοιαζε θα τα είχαν λύσει αυτά που βρίσκεις με τους εσωτερικούς ελέγχους τους......
Giorgos KaravasilakisAris Makris Aris Makris δεν βρίσκω την λογική τους όμως. Αν προσφέρανε πιο σωστές υπηρεσίες, δεν θα γέμιζαν πιο πολύ τα ταμεία τους?
- Takis Ioannou
Εδώ δεν τα βρήκαν οι μεγάλες εταιρείες,η φιατ γιατί να τις βρει...οι περισσότεροι από τύχη ζούμε με τα αυτοκίνητα που υποτίθεται μας συντηρούν.
Βασίλης ΘαλήςTakis Ioannou Takis Ioannou το θέμα είναι πως τελικά δεν τα συντηρούν, κι μόνο λεφτά ξέρουν να ζητάνε..
Takis IoannouΒασίλης Θαλής Βασίλης Θαλής ψάχνουν το εύκολο χρήμα,χτες σκότωσαν έναν άνθρωπο για τίποτα..
Βασίλης ΘαλήςTakis Ioannou Takis Ioannou η αδιαφορία τους απέναντι στις ζωές μας, είναι αυτή που με εξοργίσει πιο πολύ...
Takis IoannouΒασίλης Θαλής Βασίλης Θαλής δυστυχώς έτσι είναι.
- Jimmy Dean
Εγώ δεν τα ρίχνω στις αντιπροσωπείες τι σημαίνει αντιπροσωπεία εκεί δεν υπάρχουν μηχανικοί
Βασίλης ΘαλήςJimmy Dean Jimmy Dean ποιος πιστεύεις πως έχει την ευθύνη?
Jimmy DeanΒασίλης Θαλής Εγώ δεν τα ρίχνω στις αντιπροσωπείες τι σημαίνει αντιπροσωπεία εκεί δεν υπάρχουν μηχανικοί
- Ιωάννης Μίσσιος
Παντού μάπα...
- Joe Loner
Ποιος κάνει test drive; Εδώ τους λες τα προβλήματα και τα ξεχνάνε και δεν τα φτιάχνουν. Ή ως δια μαγείας δεν τους το εμφανίζει όσο είναι το αμάξι στο συνεργείο. Είχα ένα Rover που τα τελευταία 6-7 χρόνια όποτε συχνά πυκνά ανέβαζε από μόνο του στροφές σ… Δείτε περισσότερα
Joe LonerJoe Loner Kwstas Lampropoulos
Joe LonerJoe Loner Joe Loner εμένα και στα δύο εξουσιοδοτημένα SEAT που πηγαίνω, μου κάνουν κάθε φορά test drive..
- Μιχαλης Κογκας
Εγώ μπορώ να βρω τα πάντα όλα
- George Kottos
ΟΥΤΕ ΑΠΕΞΩ!!
George KottosGeorge Kottos George Kottos δεν βρήκαν το 70% των βλαβών. Είναι επικίνδυνοι οι άνθρωποι...
George KottosGeorge Kottos Μηνάς Αποστόλου ΚΑΛΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΛΑΘΗ!!
Μηνάς ΑποστόλουGeorge Kottos George Kottos το θέμα είναι πως δεν ξέρω καν, αν ήταν λάθος ή απλά μας κοροϊδεύουν και παίρνουν το χρήμα..