σχόλια
Test συνεργείων Fiat, η Ρεβάνς: Συνεχίζει να είναι πολύ χαμηλά
Επισκεφτήκαμε 2 φορές την ίδια αλυσίδα συνεργείων της Fiat και στις δύο φορές απογοήτευσε. Την πρώτη φορά βρήκε μόνο το 30% των βλαβών, ενώ και στον επανέλεγχο που κάναμε δεν ξεπέρασε το 43%. Πολύ χαμηλή βαθμολογία και στον ποιοτικό έλεγχο...
Δύο test στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Fiat με χαμηλή βαθμολογία
Μπορείς να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πηγαίνοντας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Fiat; Η απάντηση είναι, όχι! Επισκεφτήκαμε την ίδια αλυσίδα συνεργείων της μάρκας και συνεχίζουν να υπάρχουν τα ίδια προβλήματα.
Το AutoAgora συνεχίζει τα test συνεργείων και τους επανελέγχους στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Αυτή τη φορά ελέγξαμε ξανά την Fiat στην ίδια αλυσίδα συνεργείων της για να δούμε, αν βελτιώθηκε η κατάσταση από την προηγούμενη επίσκεψη μας.
Στην εύρεση των βλαβών συνεχίζει να είναι πολύ χαμηλά, στην πρώτη επίσκεψη δεν βρήκε το 70% των βλαβών στην δεύτερη το 57%. Να θυμίσουμε πως όλες οι βλάβες που δημιουργούμε είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται πως κάνουν. Φαίνεται πως η Fiat έχει πολύ δουλειά να κάνει στο κομμάτι αυτό, αφού η εύρεση των βλαβών έχει διπλάσια αξία για τους ιδιοκτήτες αυτοκίνητων (το ίδιο και στο test που κάνουμε).
Στον ποιοτικό έλεγχο, φαίνεται πως δεν ήταν τυχαία παράληψη το γεγονός, ότι δεν κάνανε test drive μετά το τέλος των εργασιών, καθώς ούτε την δεύτερη φορά κάνανε. Πάλι δεν έγινε αναφορά ζημιών, με κόστη αντικατάστασης σε αυτοκίνητα που ήταν 10ετίας+ και φυσικά, ούτε λόγος για χαρτί με το τι ελέγχθηκε στο αυτοκίνητο.
Σχολιάστε |
Για σταθείτε γιατί δεν μου τα λέτε καλά!!! Μου λέτε δηλαδή ότι πάτε στο γιατρό με ένα πρόβλημα που έχετε και χωρίς να του πείτε τα συμπτώματα του ζητάτε να σας βρει τι έχετε!!! Είναι δυνατόν; Αν πείτε στο συνεργείο μου κάνει αυτό η χτυπαει αυτό θα σας το βρει!!!!
Προβολή περισσότερων σχολίων
Μακριά και από αυτοκίνητα και από σκούτερ Ιταλικά συμφορά
Υπάρχει κάποιος που περίμενε κάτι διαφορετικό από την ανύπαρκτη Fiat? Εκτός του 500 βγάζει κανένα άλλο αυτοκίνητο?
Σε όλες τις αντιπροσωπείες υπάρχει πρόβλημα ….Για να μην πληρώνουν 1ο μάστορα βάζουν τσιράκια και πρακτικάριους και απλά πατάνε στο θέμα εγγύησης … Γνώσεις …Εμπειρία και αντίληψη -10
Ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο, αν δεν θεωρείτε αξιόπιστο τα Fiat, τι να πουν όσοι έχουν VAG όπως Seat Skoda Audi VW αυτοί είναι που κρατάνε σήμερα τα συνεργεία και δουλεύουν οι άνθρωποι, πριν πετάξετε της εξυπνάδες σας κοιτάξτε λίγο δίπλα σας να δείτε τι γίνετε χαχαχαχα
Για τα επίσημα συνεργεία της FIAT στην Ελλάδα γράφω βιβλίο, όπως πιστεύω και πολύ άλλοι!!! Όσο πιο κυριλέ, τόσο περισσότερο βάζουν το χέρι μέσα στη τσέπη. Αλλαγές αναλωσίμων ενώ έχουν ακόμα πολλές ώρες ή χιλιόμετρα λειτουργίας. Θυμάμαι πριν αρκετά χρόνια σε ένα εξουσιοδοτημένο επί της Λ.Βουλιαγμένης στη Γλυφάδα, που το είχα πάει, ήρθε ένας γραβατομένος στο σαλόνι που περίμενα και μου λέει : Χρειάζεται να αλλάξουμε και δίσκους στα φρένα. Επειδή δεν είμαι χτεσινός, του λέω, δεν έχω λεφτά άστους όπως είναι. Μου απαντάει, εντάξει, αλλά θα γράψουμε ότι δεν άλλαξαν υπό την ευθύνης σας... Όταν μετά από άλλα 15.000 χλμ πήγα σε άλλο εννοείτε συνεργείο για το επόμενο service, ούτε που μου ανέφεραν , αλλαγή δίσκων!!! 🙂 Όλα αυτά τα χρόνια που έχω Fiat, πληρώνω, απίστευτα ακριβές χρεώσεις. Ούτε στην εποχή των μνημονίων η Fiat δεν έκανε εκπτώσεις σε ανταλλακτικά. Καλά, όσο αφορά το τεστ drive, σε εμένα το έκαναν, το παρέδωσαν και τα καλώδια του τιμονιού κρεμόντουσαν κάτω, είχαν ξεχάσει να τα μαζέψουν, τώρα τι τεστ drive έκανε αυτός που μπήκε μέσα!!! Πριν το Fiat είχα Nissan, εξ' αιτίας των αντίστοιχων συνεργείων δε θέλω να βλέπω Nissan ούτε ζωγραφιστό... Ακόμα χειρότερα εκεί...
Όλα τα συνεργεία δεν είναι το ίδιο. Όπως στα εξωτερικά συνεργεία έτσι και στις αντιπροσωπείες υπάρχουν διάφοροι επαγγελματίες.
Πλήρες ασχετοσυνη η περισσότερες απαντήσεις … 41%
Εγώ πήρα μοντέλο Fiat Panda 2023. Έχω 25.000 χλμ ήδη στο κοντέρ μέσα σε 3 μήνες. Το Service της Sfakianakis έκανε αλλαγή λαδιών αλλά δεν άλλαξε το. Φίλτρο και με χρέωσε 180 €. Βεβαίως η αντιπροσωπία αλλάζει εταιρεία και φεύγει από το Sfakianaki. Το Service είναι κατωτέρω των προσδοκιών και για όσους δουλεύουν μέχρι αργά οι ώρες εξυπηρέτησης δεν βολεύουν. Προσωπικά το πάω στο συνεργείο της γειτονιάς και αλλάζω λάδια και φίλτρα κάθε 5500 χλμ και βάζω καλύτερα λάδια και φτηνότερα από ότι η αντιπροσωπία που βάζει Petronas Selenia 0w20. Εγω βάζω πολύ καλύτερα λάδια Eni το συνεργείο της γειτονιάς με εξυπηρετεί χωρίς αναμονή και παραλαμβάνω το αμάξι ότι ώρα με βολεύει. Ψωνίζω φίλτρα λάδια μόνος μου και τους τα πάω με το αμάξι. Κόστος ανταλλακτικών και εργασίας όλα μαζί μαζί με ΦΠΑ 85€ ένα μικρό service. Οκ εάν χρειαστώ κάτι για μπαταρία του υβριδικού θα πάω στην αντιπροσωπία, αλλά δεν υπάρχει λόγος να γίνεται αυτό. Αποτέλεσμα η Fiat χάνει έσοδα από το Service των αυτοκινήτων της και βγάζει μόνο από ανταλλακτικά κλπ.
Όλα φτιάχνονται αρκεί να έχεις όρεξη και γνώση. Επίσης είναι πολύ πιο εύκολο όταν δουλεύεις σε μία αντιπροσωπεία που έχεις πρόσβαση σε καινούργια και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά
Για να μη λέτε για τη Φιατ.... Η BMW πάτωσε σε 2 διαδοχικές επισκέψεις μας στα συνεργεία τους! https://www.autoagora.gr/.../2-poly-megala-onomata-den...
Το fiat μου δεν χρειαστηκε συνεργειο
Θεός μαζί σας, σε όλα είτε φιατ λέγεται είτε Mahindra
Κάτοχος για χρόνια Punto GT με ασταμάτητα προβλήματα στο air flow και στα ηλεκτρολογικά του γενικότερα! Όσες επισκέψεις και να έκανε στην αντιπροσωπεία, ποτέ δεν μου είπε ένας άνθρωπος γιατί καιγόταν κάθε μήνα σχεδόν! Μόνο μου το άλλαζαν και μου δίνανε τον λογαριασμό...
Fix It Again Tony...
Έξω από το χορο όλοι ωραία χορευουν
Η αλήθεια έχει ως εξής δεν υπάρχει τεχνογνωσία έξω παρόλο που γίνονται σεμινάρια οι εγκέφαλοι δεν βγάζουν όλες τις βλαβες υπάρχουν δηλαδή κρυφές, κι αν ο τεχνίτης δεν έχει όρεξη να το ψαξει κι έχει κολλήσει πχ με ένα εξάρτημα θα σου λέει πεταλουδα γκαζιου η μετρητης αέρα όλη την ώρα θα το αλλάζεις εσύ αυτό ξανά μανά τα ίδια κι άκρη δεν θα βρίσκεις. Τα αυτοκίνητα σήμερα λειτουργούν με τόση ακρίβεια κι αν δε φοράν τα δικά τους πράγματα και βάλεις μεταχειρισμενο η after market θα χεις θέματα χωριά που οι πιο πολλές εταιρίες στη δεκαετία σταματούν να φέρνουν σημαντικά ανταλλακτικα για να τα πετάξεις να πάρεις άλλο. Δεν νομίζω ότι είναι θέμα αντιπροσωπία είναι θέμα πολιτικής που έχει η κάθε μία συν ότι προείπαμε.
Μακριά και αγαπημένοι.....
Νομίζω πως το πιο προβληματικό αυτοκίνητο που έβγαλε ποτέ η Fiat ήταν το Stilo..
Προσοχή στα συνεργεία!! Αλίμονο αν πάει γυναίκα οδηγός...
Και θα συνεχίσει να είναι όσο χρεώνουνε 10 ευρώ για να βγάλουνε 4 βίδες από την κάτω πόδια του αυτοκινήτου 😆 αυτοί και κάθε (επίσημο) συνεργείο φυσικά
Φιαταρες 😆😆😆😆😆
Ομάδα καλησπέρα !! Γνώμες για 500l 900 κυβικά μια που βλέπω όλους εδώ φιατακιδες
Ναι αλλα γραφτε και ποιοι είναι να ξέρουμε που να μην πηγαίνουμε
Λόγω μείωσης κόστους παίρνουν πιτσιρίκια των 600 ευρώ και υπάρχει και ένας μάστορας για όλα.Καταλαβαινεις τι γίνεται.
Εγω εχω δει σε Volks wagen και Peugeot .. κυκλοφορουσε με ιδιο ιμαντα χρονισμου και μπουζι για 8 χρονια αλλα τα χρεωναν κανονικα
Πραγματικά τώρα, αφήνανε τα αυτοκίνητα να βγουν από το συνεργείο χωρίς να δοκιμάσουν αν δουλεύουν σωστά??
Εδώ δεν τα βρήκαν οι μεγάλες εταιρείες,η φιατ γιατί να τις βρει...οι περισσότεροι από τύχη ζούμε με τα αυτοκίνητα που υποτίθεται μας συντηρούν.
Εγώ δεν τα ρίχνω στις αντιπροσωπείες τι σημαίνει αντιπροσωπεία εκεί δεν υπάρχουν μηχανικοί
Παντού μάπα...
Ποιος κάνει test drive; Εδώ τους λες τα προβλήματα και τα ξεχνάνε και δεν τα φτιάχνουν. Ή ως δια μαγείας δεν τους το εμφανίζει όσο είναι το αμάξι στο συνεργείο. Είχα ένα Rover που τα τελευταία 6-7 χρόνια όποτε συχνά πυκνά ανέβαζε από μόνο του στροφές σ… Δείτε περισσότερα
Εγώ μπορώ να βρω τα πάντα όλα
ΟΥΤΕ ΑΠΕΞΩ!!