autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
226
σχόλια
Test συνεργείων Fiat, η Ρεβάνς: Συνεχίζει να είναι πολύ χαμηλά

Test συνεργείων Fiat, η Ρεβάνς: Συνεχίζει να είναι πολύ χαμηλά

Διαβάστηκε από 33644 αναγνώστες - 7/9/2023

Επισκεφτήκαμε 2 φορές την ίδια αλυσίδα συνεργείων της Fiat και στις δύο φορές απογοήτευσε. Την πρώτη φορά βρήκε μόνο το 30% των βλαβών, ενώ και στον επανέλεγχο που κάναμε δεν ξεπέρασε το 43%. Πολύ χαμηλή βαθμολογία και στον ποιοτικό έλεγχο...

Δύο test στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Fiat με χαμηλή βαθμολογία

Μπορείς να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πηγαίνοντας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Fiat; Η απάντηση είναι, όχι! Επισκεφτήκαμε την ίδια αλυσίδα συνεργείων της μάρκας και συνεχίζουν να υπάρχουν τα ίδια προβλήματα.

Το AutoAgora συνεχίζει τα test συνεργείων και τους επανελέγχους στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Αυτή τη φορά ελέγξαμε ξανά την Fiat στην ίδια αλυσίδα συνεργείων της για να δούμε, αν βελτιώθηκε η κατάσταση από την προηγούμενη επίσκεψη μας.
Στην εύρεση των βλαβών συνεχίζει να είναι πολύ χαμηλά, στην πρώτη επίσκεψη δεν βρήκε το 70% των βλαβών στην δεύτερη το 57%. Να θυμίσουμε πως όλες οι βλάβες που δημιουργούμε είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται πως κάνουν. Φαίνεται πως η Fiat έχει πολύ δουλειά να κάνει στο κομμάτι αυτό, αφού η εύρεση των βλαβών έχει διπλάσια αξία για τους ιδιοκτήτες αυτοκίνητων (το ίδιο και στο test που κάνουμε).

Στον ποιοτικό έλεγχο, φαίνεται πως δεν ήταν τυχαία παράληψη το γεγονός, ότι δεν κάνανε test drive μετά το τέλος των εργασιών, καθώς ούτε την δεύτερη φορά κάνανε. Πάλι δεν έγινε αναφορά ζημιών, με κόστη αντικατάστασης σε αυτοκίνητα που ήταν 10ετίας+ και φυσικά, ούτε λόγος για χαρτί με το τι ελέγχθηκε στο αυτοκίνητο.   

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε
  • Panteleimon Vafeas

    Για σταθείτε γιατί δεν μου τα λέτε καλά!!! Μου λέτε δηλαδή ότι πάτε στο γιατρό με ένα πρόβλημα που έχετε και χωρίς να του πείτε τα συμπτώματα του ζητάτε να σας βρει τι έχετε!!! Είναι δυνατόν; Αν πείτε στο συνεργείο μου κάνει αυτό η χτυπαει αυτό θα σας το βρει!!!!

    Προβολή περισσότερων σχολίων
  • George Constantinopoulos

    Μακριά και από αυτοκίνητα και από σκούτερ Ιταλικά συμφορά

  • Μηνάς Αποστόλου

    Υπάρχει κάποιος που περίμενε κάτι διαφορετικό από την ανύπαρκτη Fiat? Εκτός του 500 βγάζει κανένα άλλο αυτοκίνητο?

  • Anastasios Pame Tokos

    Σε όλες τις αντιπροσωπείες υπάρχει πρόβλημα ….Για να μην πληρώνουν 1ο μάστορα βάζουν τσιράκια και πρακτικάριους και απλά πατάνε στο θέμα εγγύησης … Γνώσεις …Εμπειρία και αντίληψη -10

  • Αλεξης Μπαντας

    Ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο, αν δεν θεωρείτε αξιόπιστο τα Fiat, τι να πουν όσοι έχουν VAG όπως Seat Skoda Audi VW αυτοί είναι που κρατάνε σήμερα τα συνεργεία και δουλεύουν οι άνθρωποι, πριν πετάξετε της εξυπνάδες σας κοιτάξτε λίγο δίπλα σας να δείτε τι γίνετε χαχαχαχα

  • Stathis Dimopoulos

    Για τα επίσημα συνεργεία της FIAT στην Ελλάδα γράφω βιβλίο, όπως πιστεύω και πολύ άλλοι!!! Όσο πιο κυριλέ, τόσο περισσότερο βάζουν το χέρι μέσα στη τσέπη. Αλλαγές αναλωσίμων ενώ έχουν ακόμα πολλές ώρες ή χιλιόμετρα λειτουργίας. Θυμάμαι πριν αρκετά χρόνια σε ένα εξουσιοδοτημένο επί της Λ.Βουλιαγμένης στη Γλυφάδα, που το είχα πάει, ήρθε ένας γραβατομένος στο σαλόνι που περίμενα και μου λέει : Χρειάζεται να αλλάξουμε και δίσκους στα φρένα. Επειδή δεν είμαι χτεσινός, του λέω, δεν έχω λεφτά άστους όπως είναι. Μου απαντάει, εντάξει, αλλά θα γράψουμε ότι δεν άλλαξαν υπό την ευθύνης σας... Όταν μετά από άλλα 15.000 χλμ πήγα σε άλλο εννοείτε συνεργείο για το επόμενο service, ούτε που μου ανέφεραν , αλλαγή δίσκων!!! 🙂 Όλα αυτά τα χρόνια που έχω Fiat, πληρώνω, απίστευτα ακριβές χρεώσεις. Ούτε στην εποχή των μνημονίων η Fiat δεν έκανε εκπτώσεις σε ανταλλακτικά. Καλά, όσο αφορά το τεστ drive, σε εμένα το έκαναν, το παρέδωσαν και τα καλώδια του τιμονιού κρεμόντουσαν κάτω, είχαν ξεχάσει να τα μαζέψουν, τώρα τι τεστ drive έκανε αυτός που μπήκε μέσα!!! Πριν το Fiat είχα Nissan, εξ' αιτίας των αντίστοιχων συνεργείων δε θέλω να βλέπω Nissan ούτε ζωγραφιστό... Ακόμα χειρότερα εκεί...

  • Vaggelis Theodorakis

    Όλα τα συνεργεία δεν είναι το ίδιο. Όπως στα εξωτερικά συνεργεία έτσι και στις αντιπροσωπείες υπάρχουν διάφοροι επαγγελματίες.

  • Giacomo Androvich

    Πλήρες ασχετοσυνη η περισσότερες απαντήσεις … 41%

  • Anargyros Botsis

    Εγώ πήρα μοντέλο Fiat Panda 2023. Έχω 25.000 χλμ ήδη στο κοντέρ μέσα σε 3 μήνες. Το Service της Sfakianakis έκανε αλλαγή λαδιών αλλά δεν άλλαξε το. Φίλτρο και με χρέωσε 180 €. Βεβαίως η αντιπροσωπία αλλάζει εταιρεία και φεύγει από το Sfakianaki. Το Service είναι κατωτέρω των προσδοκιών και για όσους δουλεύουν μέχρι αργά οι ώρες εξυπηρέτησης δεν βολεύουν. Προσωπικά το πάω στο συνεργείο της γειτονιάς και αλλάζω λάδια και φίλτρα κάθε 5500 χλμ και βάζω καλύτερα λάδια και φτηνότερα από ότι η αντιπροσωπία που βάζει Petronas Selenia 0w20. Εγω βάζω πολύ καλύτερα λάδια Eni το συνεργείο της γειτονιάς με εξυπηρετεί χωρίς αναμονή και παραλαμβάνω το αμάξι ότι ώρα με βολεύει. Ψωνίζω φίλτρα λάδια μόνος μου και τους τα πάω με το αμάξι. Κόστος ανταλλακτικών και εργασίας όλα μαζί μαζί με ΦΠΑ 85€ ένα μικρό service. Οκ εάν χρειαστώ κάτι για μπαταρία του υβριδικού θα πάω στην αντιπροσωπία, αλλά δεν υπάρχει λόγος να γίνεται αυτό. Αποτέλεσμα η Fiat χάνει έσοδα από το Service των αυτοκινήτων της και βγάζει μόνο από ανταλλακτικά κλπ.

  • βασιλης καρατζογλου

    Όλα φτιάχνονται αρκεί να έχεις όρεξη και γνώση. Επίσης είναι πολύ πιο εύκολο όταν δουλεύεις σε μία αντιπροσωπεία που έχεις πρόσβαση σε καινούργια και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά

  • Χρήστος Ηλιόπουλος

    Για να μη λέτε για τη Φιατ.... Η BMW πάτωσε σε 2 διαδοχικές επισκέψεις μας στα συνεργεία τους! https://www.autoagora.gr/.../2-poly-megala-onomata-den...

  • Τάσος Χασιώτης

    Το fiat μου δεν χρειαστηκε συνεργειο

  • Θάνος Λιβαθυνοπουλος

    Θεός μαζί σας, σε όλα είτε φιατ λέγεται είτε Mahindra

  • Giorgos Karavasilakis

    Κάτοχος για χρόνια Punto GT με ασταμάτητα προβλήματα στο air flow και στα ηλεκτρολογικά του γενικότερα! Όσες επισκέψεις και να έκανε στην αντιπροσωπεία, ποτέ δεν μου είπε ένας άνθρωπος γιατί καιγόταν κάθε μήνα σχεδόν! Μόνο μου το άλλαζαν και μου δίνανε τον λογαριασμό...

  • Gerry Fren

    Fix It Again Tony...

  • Pit Skcrew

    Έξω από το χορο όλοι ωραία χορευουν

  • Periklis Katsanos

    Η αλήθεια έχει ως εξής δεν υπάρχει τεχνογνωσία έξω παρόλο που γίνονται σεμινάρια οι εγκέφαλοι δεν βγάζουν όλες τις βλαβες υπάρχουν δηλαδή κρυφές, κι αν ο τεχνίτης δεν έχει όρεξη να το ψαξει κι έχει κολλήσει πχ με ένα εξάρτημα θα σου λέει πεταλουδα γκαζιου η μετρητης αέρα όλη την ώρα θα το αλλάζεις εσύ αυτό ξανά μανά τα ίδια κι άκρη δεν θα βρίσκεις. Τα αυτοκίνητα σήμερα λειτουργούν με τόση ακρίβεια κι αν δε φοράν τα δικά τους πράγματα και βάλεις μεταχειρισμενο η after market θα χεις θέματα χωριά που οι πιο πολλές εταιρίες στη δεκαετία σταματούν να φέρνουν σημαντικά ανταλλακτικα για να τα πετάξεις να πάρεις άλλο. Δεν νομίζω ότι είναι θέμα αντιπροσωπία είναι θέμα πολιτικής που έχει η κάθε μία συν ότι προείπαμε.

  • Stratos Kehagioglou

    Μακριά και αγαπημένοι.....

  • Οδυσσέας Μαυρομάτης

    Νομίζω πως το πιο προβληματικό αυτοκίνητο που έβγαλε ποτέ η Fiat ήταν το Stilo..

  • Nikolas Bikakis

    Προσοχή στα συνεργεία!! Αλίμονο αν πάει γυναίκα οδηγός...

  • Κυριακος Ρηγας

    Και θα συνεχίσει να είναι όσο χρεώνουνε 10 ευρώ για να βγάλουνε 4 βίδες από την κάτω πόδια του αυτοκινήτου 😆 αυτοί και κάθε (επίσημο) συνεργείο φυσικά

  • Τασος Νασιο

    Φιαταρες 😆😆😆😆😆

  • Papadopoulos Georgios

    Ομάδα καλησπέρα !! Γνώμες για 500l 900 κυβικά μια που βλέπω όλους εδώ φιατακιδες

  • Athanasia Spanouli

    Ναι αλλα γραφτε και ποιοι είναι να ξέρουμε που να μην πηγαίνουμε

  • Theodor Anagnostoy

    Λόγω μείωσης κόστους παίρνουν πιτσιρίκια των 600 ευρώ και υπάρχει και ένας μάστορας για όλα.Καταλαβαινεις τι γίνεται.

  • Theodore Potamitis

    Εγω εχω δει σε Volks wagen και Peugeot .. κυκλοφορουσε με ιδιο ιμαντα χρονισμου και μπουζι για 8 χρονια αλλα τα χρεωναν κανονικα

  • Kwstas Lampropoulos.

    Πραγματικά τώρα, αφήνανε τα αυτοκίνητα να βγουν από το συνεργείο χωρίς να δοκιμάσουν αν δουλεύουν σωστά??

  • Takis Ioannou

    Εδώ δεν τα βρήκαν οι μεγάλες εταιρείες,η φιατ γιατί να τις βρει...οι περισσότεροι από τύχη ζούμε με τα αυτοκίνητα που υποτίθεται μας συντηρούν.

  • Jimmy Dean

    Εγώ δεν τα ρίχνω στις αντιπροσωπείες τι σημαίνει αντιπροσωπεία εκεί δεν υπάρχουν μηχανικοί

  • Ιωάννης Μίσσιος

    Παντού μάπα...

  • Joe Loner

    Ποιος κάνει test drive; Εδώ τους λες τα προβλήματα και τα ξεχνάνε και δεν τα φτιάχνουν. Ή ως δια μαγείας δεν τους το εμφανίζει όσο είναι το αμάξι στο συνεργείο. Είχα ένα Rover που τα τελευταία 6-7 χρόνια όποτε συχνά πυκνά ανέβαζε από μόνο του στροφές σ… Δείτε περισσότερα

  • Μιχαλης Κογκας

    Εγώ μπορώ να βρω τα πάντα όλα

  • George Kottos

    ΟΥΤΕ ΑΠΕΞΩ!!

Διαβάστε και άλλα σχόλια στην σελίδα μας στο Facebook