Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
422
σχόλια
Διπλά λεφτά πληρώσαμε στα κεντρικά της Hyundai – 330 ευρώ για ένα απλό service

Διπλά λεφτά πληρώσαμε στα κεντρικά της Hyundai – 330 ευρώ για ένα απλό service

Διαβάστηκε από 36049 αναγνώστες - 22/2/2024

330 ευρώ η Hyundai, 160 ευρώ η Toyota για το ίδιο service!
Μας χρέωσαν και 50% παραπάνω από όσα μας είπαν τηλεφωνικά στην Hyundai..
Σε 2 ώρες μας παρέδωσε το αυτοκίνητο η Toyota, σε 6,5 η Hyundai...

Test Συνεργείων Toyota VS Hyundai

Ο 2ος κύκλος των μυστικών test συνεργείων έχει ήδη ξεκινήσει για το 2024, και μέσα από αυτή την συγκριτική μονομαχία των after sales της Toyota και της Hyundai παρουσιάζουμε γεγονότα που μας προβλημάτισαν, και μας δημιούργησαν ερωτηματικά. 

Τα test πραγματοποιήθηκαν με 2 σχετικά νέα μοντέλα αυτοκινήτων. Για το test στην Toyota, αναγνώστης μιας διέθεσε ένα CH-R του 2016, ενώ για την Hyundai, επίσης ένας αναγνώστης του autoagora.gr μας έφερε ένα i20 του 2011. Αν και πλέον μετά από 70+ test είναι γνωστό, να θυμίσουμε πως κάθε επίσκεψη σε συνεργείο γίνεται παρουσία των ιδιωτών/αναγνωστών (η δημιουργία των βλαβών και εύρεση τους στη συνέχεια) με τη διαδικασία να βιντεοσκοπείται. Οι βλάβες είναι ίδιες για όλα τα αυτοκίνητα και είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται να κάνουν σε ένα service.

Μέσα από αυτα τα 2 μυστικά test συνεργείων, βρεθήκαμε μπροστά σε γεγονότα που (τουλάχιστον) μας προβλημάτισαν... Ενώ όπως αναφέρουμε και παραπάνω, τα δύο αυτοκίνητα είναι σχεδόν ίδιας χρονολογίας, το τελικό κόστος του service του Hyundai i20 ήταν το διπλάσιο+ από του Toyota CH-R. Συγκεκριμένα τα κεντρικά της Hyundai ζήτησαν 330 ευρώ για ένα απλό service (λάδια-φίλτρα), ενώ για το CH-R πληρώσαμε 160 ευρώ, ενώ αλλάξαμε και ένα επιπλέον φίλτρο. Εντύπωση μας προκάλεσε το γεγονός πως στην Hyundai, ενώ τηλεφωνικά μας ενημέρωσαν πως το service θα κοστίσει 220 ευρώ, τελικά μας χρέωσαν 330 ευρώ, χωρίς να μας παρέχουν κάποια extra υπηρεσία. Στην αντίπερα όχθη, η Toyota για το υβριδικό CH-R μας χρέωσε και 20 ευρώ λιγότερα από όσα μας είχε ενημερώσει τηλεφωνικά, αφού 180 μας είχαν πει και πληρώσαμε τελικά 160 ευρώ. Για το τέλος αφήσαμε την ταχύτητα του εξουσιοδοτημένων της Toyota, που σε σχέση με την Hyundai ήταν 3 φορές πιο γρήγορη!   

Βελτιώθηκαν σε σχέση με πέρσι, αλλά υπάρχει δρόμος ακόμα...

Οφείλουμε να ενημερώσουμε πως, το μυστικό test στην Hyundai έγινε στα κεντρικά της αντιπροσωπείας ενώ στην Toyota έγινε σε dealer. Αν συγκρίνουμε τα test του 2023 με του 2024, διακρίνουμε καλύτερες βαθμολογίες γενικότερα και στην εύρεση βλαβών αλλά και στον ποιοτικό έλεγχο, αλλά έχουμε ακόμα απόσταση από την ποιότητα υπηρεσιών που θα έπρεπε να προσφέρουν στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που τους επισκέπτονται. 

Πιο συγκεκριμένα, στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Toyota κατάφεραν να βρουν το 68% των βλαβών, ενώ στα κεντρικά της Hyundai βρήκαν το 71%, βαθμολογίες σχεδόν εφάμιλες. Τις μεγάλες διαφορές μεταξύ τους, τις διακρίνουμε στον ποιοτικό έλεγχο αφού οι απρόβλεπτες ταλαιπωρίες στην Hyundai έριξαν την βαθμολογία της στο 60%, την ίδια ώρα που η Toyota βαθμολογήθηκε με 80%. Μεγάλα ερωτηματικά μας προκλήθηκαν από την τεράστια διαφορά κόστους για τις ίδιες υπηρεσίες. Για ένα τυπικό service σε λάδια και φίλτρα η Hyundai όχι μόνο ζήτησε τα διπλά χρήματα, αλλά μας χρέωσε και 100 ευρώ πιο πολλά από όσα μας είχε ενημερώσει τηλεφωνικά! Επίσης, χαρακτηρίζουμε τουλάχιστον αργό το service στα κεντρικά της Hyundai, αφού μας παρέδωσαν το αυτοκίνητο μετά 6,5 συνολικά ώρες, ενώ στην Toyota μέσα σε 2 ώρες είχαν τελειώσει. 

  Toyota CH-R Hybrid 2016 Hyundai i20
2011
Εύρεση Βλαβών 68% 71%
Ποιοτικός έλεγχος 80% 60%
Τιμή που μας έδωσαν τηλεφωνικά 180 € 220 €
Τιμή που πληρώσαμε 160 € 330 €
Χρόνος Services 2 ώρες 6,5 ώρες
Τελική Βαθμολογία 72% 67,3%

Toyota VS Hyundai: Ποιοτικός έλεγχος

Όπως έχουμε ξαναπεί, η εύρεση των βλαβών έχει διπλάσια σημασία, διότι είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται πως κάνουν όλοι, όμως δεν γίνεται να μην εστιάσουμε την προσοχή μας και στον ποιοτικό έλεγχο του test που κάνουμε σε κάθε αντιπροσωπεία. 

Οι βαθμολογίες στον ποιοτικό έλεγχο και της Hyundai και της Toyota έχουν πολλά κοινά σημεία (είτε θετικά, είτε αρνητικά) όπως θα δείτε παρακάτω και στον σχετικό πίνακα, αλλά και στην αναλυτική επεξήγηση, όμως στα κεντρικά της Κορεατικής αντιπροσωπείας αντιμετωπίσαμε και απρόβλεπτη ταλαιπωρία με τον χρόνο του service. Συγκεκριμένα, στην Toyota το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο μέσα σε 2 ώρες και μας επέτρεψαν να παραμείνουμε στον χώρο ώστε να παραλάβουμε το αυτοκίνητο. Στην Hyundai, ήταν εντελώς αντίθετα τα πράγματα αφού όταν παρέλαβαν το αυτοκίνητο, μας είπαν να περάσουμε να το πάρουμε στις 4 το μεσημέρι (στο κλείσιμο δηλαδή) και φυσικά δεν μας επέτρεψαν να μείνουμε στον χώρο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την δέσμευση του αυτοκινήτου για 6,5 ώρες συνολικά, για ένα απλό service... Επίσης, εξίσου χρονοβόρα ήταν και η αποστολή της απόδειξης στην Hyundai, την οποία την στέλνουν με email, το οποίο για «τεχνικούς» λόγους στην επίσκεψη μας καθυστερούσε να έρθει, με αποτέλεσμα να καθυστερήσουμε ακόμα πιο πολύ να φύγουμε από τον χώρο τους. 

Από την άλλη, στα θετικά της Toyota θα πρέπει να αναφέρουμε πως οι τεχνικοί στην αντιπροωπεία έδειξαν προθυμία και βοήθησαν τον αναγνώστη μας να συνδεθεί με την ερφαρμογή ελέγχου τους ιστορικού του CH-R, ενώ παρόλο που το αυτοκίνητο ήταν εισαγωγής και δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της 11ετούς εγγύησης της υβριδικής μπαταρίας, πραγματοποίησαν έλεγχο και με ένα extra κόστος 55 ευρώ του έδωσαν 1 χρόνο εγγύηση της μπαταρίας του. 

Ποιοτικός έλεγχος Toyota Dealer Hyundai Κεντρικά
Πιστοποιητικό Ελέγχου OXI ΝΑΙ
Αναφορά προβλημάτων ΝΑΙ ΟΧΙ
TestDrive ΝΑΙ ΝΑΙ
Χρόνος που μας αφιέρωσε ο μηχανικός ΝΑΙ ΝΑΙ
Χρόνος Κλεισίματος Ραντεβού ΝΑΙ ΝΑΙ
Χώρος αναμονής & Συνεργείου ΝΑΙ ΝΑΙ
Τηλ. επικοινωνία μετά το Service OXI OXI
Απρόβλεπτη ταλαιπωρία OXI NAI
Συνολική Βαθμολογία 80% 60%
* To test στην Toyota πραγματοποιήθηκε με CH-R του 2016, ενώ το test στην Hyundai με i20 του 2011.

Επεξήγηση του κάθε ποιοτικού ελέγχου:

Χρόνος κλεισίματος Ραντεβού: Αξιολογούμε την ευκολία που κλείσαμε τηλεφωνικά το προγραμματισμένο ραντεβού και την διαθεσιμότητα που είχαν (αν δηλαδή μας δώσανε κοντινή ή μακρινή ημερομηνία Service.

Στην Πράξη: Και στις 2 περιπτώσεις καταφέραμε να κλείσουμε σχετικά εύκολα ραντεβού για να κάνουμε service στα αυτοκίνητα.  
 
Πιστοποιητικό Ελέγχου: Μετά το πέρας του service, το συνεργείο είναι υποχρεωμένο να μας δώσει πιστοποιητικό με τα σημεία ελέγχου που πραγματοποίησε. Έτσι ξέρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε στην διάρκεια του Service.

Στην Πράξη: Στην Hyundai μας παρέδωσαν πιστοποιητικό ελέγχου, ενώ στην Toyota όχι.
 
Χαρτί με Ζημιές: Μέσα στην διάρκεια του service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγχους που υπόσχονται, θα προκύψουν κάποιες φθορές. Για τις ανάγκες του Service εμείς πηγαίνουμε αυτοκίνητα 10-12 ετών που έχουν φθορές. Θα πρέπει το συνεργείο να σας δώσει αναλυτικό χαρτί με ζημιές και κόστη αντικατάστασης τους.

Στην πράξη: Και στις 2 περιπτώσεις μας παρέδωσαν χαρτί προβλημάτων αλλά στην Hyundai δεν υπήρχε κοστολόγηση. 
 
Χώρος αναμονής: Αξιολογούμε αν υπήρχε χώρος αναμονής στο συνεργείο, αν ήταν καθαρό και οργανωμένο το συνεργείο που επισκεφτήκαμε.

Στην πράξη: Χώρος αναμονής υπήρχε και στα 2 συνεργεία.
 
Test Drive: Μετά το τέλος των εργασιών του Service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανικός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει.

Στην πράξη: Και στις 2 περιπτώσεις πραγματοποιήθηκε test drive με τα αυτοκίνητα.
 
Χρόνος μηχανικού: Ελέγχουμε πόσο ασχολήθηκε ο μηχανικός να μας εξηγήσει τι είδανε κατά την διάρκεια του Service και των ελέγχων.

Στην Πράξη: Ιδιαίτερα ευγενικοί και επεξηγηματικοί ήταν οι μηχανικοί και στις 2 περιπτώσεις.
 
Απρόβλεπτη ταλαιπωρία: Πχ. δεν θυμούνται το ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν» το αυτοκίνητο χωρίς λόγο μέσα, μας διώχνουν από το συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βάλουν να περιμένουμε κτλ – η «Απρόβλεπτη ταλαιπωρία» έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασικός λόγος απογοήτευσης του καταναλωτή από τη μάρκα.

Στην πράξη: Στην επίσκεψη μας στο εξουσιοδοτημένο της Toyota δεν υπήρξε κάποια απρόβλεπτη ταλαιπωρία, ενώ στα κεντρικά της Hyundai ο αναγνώστης και ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου ταλαιπωρήθηκε με την αδικαιολόγητη χρονική διάρκεια του service. Αφού μας ενημέρωσαν πως δεν μπορούμε να παραμείνουμε στον χώρο, ενώ υπήρχε χώρος αναμονής, ουσιαστικά δέσμευσαν το αυτοκίνητο για 6,5 ώρες για ένα τυπικό service.  
 
Τηλεφωνική επικοινωνία μετά το Service: Ελέγχουμε αν μας καλέσανε να μάθουν αν μείναμε ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ok.
 
Στην Πράξη: Σε καμία από τις 2 περιπτώσεις, δεν επικοινώνησαν, ώστε να μάθουν αν μείναμε ικανοποιημένοι.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε
  • Μηνάς Αποστόλου

    Ακόμα και στην BMW μου λιγότερα δίνω... 🤣

    Προβολή περισσότερων σχολίων
  • Οδυσσέας Μαυρομάτης

    Να σου έχουν πει άλλη τιμή και στο τέλος να σου ζητάνε παραπάνω και χωρίς λόγο κιόλας!! Εγώ δεν θα έφευγα ποτέ και θα φώναζα τα κανάλια...

  • Mihalis Venios

    Όσο υπάρχουν κορόιδα που συνεχίζουν και αγοράζουν τόσο αυτοί θα αποθρασυνονται

  • Γιωργος Φιαμ

    Ναι η Hyundai φταίει για το κάθε λαμόγιο.Αλλα όταν το μυαλό δεν λειτουργει αυτά θα γραφετε

  • Savvas Ladenis

    Είχα ΚΙΑ την εποχή που είχε την αντιπροσωπεία ο Δάβαρης και τότε ακόμα ήταν τσουχτερά τα service. Απ'ότι βλέπω δεν άλλαξαν την πολιτική τους μέχρι σήμερα.

  • Van Mindis

    330 ευρώ για λάδια και φίλτρα... έχουμε τρελαθεί τελείως! Μωρέ καλά κάνω και τα αλλάζω στο πάρκινγκ μόνος μου με €50-60!

  • Panos Kreouzis

    Πρωτη φορα ακουω για κακο after sales για την Hyundai...αν καποιος αντιπροσωπος εδω ειναι αρπα κολλα δεν φταιει η εταιρια....καλο ομως ειναι μαθαινουμε και το ονομα της αντιπροσωπειας...σε ολες τις μαρκες υπαρχουν καλες και λιγοτερο καλες αντιπροσωπειες ακομα και στις συμπεριφορες υπαλληλων....

  • Giannis Drougas

    Το service για το i 30 σχετικά ήταν φτηνό, αλλά τα ανταλλακτικά πολύ ακριβά. Και μιλάμε για το συνεργείο της αντιπροσωπείας απ' όπου το αγόρασα.

  • Δημήτρης Δρουμαλιάς

    Για το Μερσεντές πληρώνω λιγότερα. Έχω και το Ελάντρα με 390000 χιλιόμετρα και είναι σκυλί, αλλά τα καινούρια είναι άσχημα.

  • Takis Ioannou

    Εννοείται σε kia ceed αλλαγή λαδιών με φίλτρο 142€ . αυτό σε όσο διάστημα ήταν το αμάξι στην εγγύηση.

  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΟΥΡΛΟΣ

    ΣΗΜΕΡΑ 22/02/2024 RENAULT CLIO TOY 2023 ΠΡΩΤΟ SERVIS ΛΑΔΙΑ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ,ΚΑΡΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟΥ 175 ΕΥΡΩ

  • Jack Hogan

    Και τα δυο όμως πολύ καλύτερο σέρβις από οποιαδήποτε άλλη εταιρία που σου κρατάνε το αμαξι σίγουρα πάνω από 8 ώρες και σε χρεώνουν το λιγότερο 500€. Μιλάμε για επίσημες αντιπροσωπίες πάντα.

  • Παναγιωτης Μαρκακης

    Να μην πηγαίνουν σε εξουσιοδοτημένους ειδικά αν είναι εκτός εγγύησης.Υπαρχουν και αυτοί που κάνουν service μη εξουσιοδοτημένοι,καλύτεροι και καλύτεροι σε τιμές.

  • Ευάγγελος Πανούσης

    Εδώ και πολλά χρόνια η Hyundai δαγκώνει πολύ. Και τα κεντρικά και οι εξουσιοδοτημένοι. Δεν έχει στοκ ανταλλακτικών, λείπουν απλά συνηθισμένα πράγματα, σχεδόν δύο μήνες αναμονή για τις κλειδαριές για i20.

  • Vasilis Stavropoulos

    Εσείς που κάνετε το ρεπορτάζ, καλό είναι να γράφετε και το όνομα του συνεργείου, γιατί έχω την εντύπωση πως ο καθένας χρεώνει ότι θέλει,δεν είναι γραμμή τις εταιρίας η χρέωση!! Είμαι κάτοχος Hyundai ionig plugin,και για το ίδιο ακριβώς service σε Τσαπαλο (Αθήνα) και Θογκοπουλο (Ξάνθη) Πλήρωσα στην Αθήνα 120 ευρώ περισσότερα!!

  • Ιορδάνης Χατζηγεωργίου

    Οι αντιπροσωπείες χτυπάνε στα αυτιά γιατί πρέπει να βγουν τα λειτουργικά έξοδα, ενοίκιο, ΔΕΗ, νερό, ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, μισθοί υπαλλήλων, το κέρδος .... Απορώ γιατί πάει ο κόσμος εκεί μετά τη λήξη της εγγύησης? Του αρέσει να πληρώνει!!!

  • Mara Panagiotaki

    Δισκο,πλατο,βιδα διχαλου i20 687ευρω και μου κρατησαν το αμαξι 25μερες γιατι περιμεναν τα ανταλακτικα απο το εξωτερικο!! Ολοκληρη Hyundai και δεν ειχαν δισκο πλατο!!Και φυσικα δεν μου εδωσαν αμαξι αντικαταστασης για τοσες μερες!!

  • Chris Lazidis

    Συγνώμη αλλά εδώ διαβάζουμε παρανοϊκά πράγματα!!! 330 ευρώ για ένα απλό σέρβις λάδια φίλτρο σε ένα hyundai i20 5+ ετών ακόμα και στην αντιπροσωπεία είναι παράλογο! Εδώ έπρεπε να είχε γίνει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή autoagora δεν συμφωνείτε? Μπορείτε να μας δώσετε αναλυτικά της εργασίες που γίνανε στο i20 ?

  • Andreas Dimou

    sianis για πάντα!!! το καλύτερο και φθηνότερο συνεργείο σε όλη την Ελλάδα!!!

  • Χρηστος Σπετσας

    ΣΕ ΧΙΟΥΝΤΑΙ ΓΚΕΤΖ 1,4. ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ, ΤΕΝΤΩΤΗΡΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΥΡΙ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΟ, ΠΛΗΡΩΣΑ 365 ΕΥΡΩ.... 220 ΕΥΡΩ ΕΡΓΑΣΙΑ......... ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΖΗΜΙΑ.... ΚΛΩΤΣΗΣΕ ΤΟ ΣΠΕΙΡΩΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΒΙΔΑ, ΚΑΙ ΚΡΕΜΟΤΑΝ, ΚΑΙ ΓΡΑΤΖΟΥΝΑΓΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΑΛΙΑ..... ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΕΙΑ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ..... ΝΑ ΜΗ ΛΕΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΗΝΥΣΗ.....

  • Τατούης Ραχούλας

    Δηλαδή τα 160 στην μια και τα 330 στην άλλη για τι σέρβις ήταν; Είναι από αυτά που η καλημέρα πάει 100€, μια αλλαγή λάδια και κάτι ψιλά στα 200-300€ και αν πεις για κάτι παραπάνω στα 500?

  • Τζαβέλας Γιάννης

    Σταμάτησα να πηγαίνω στην Hyundai (Θεσσαλονίκη) για σέρβις γιατί κάθε φορά που πήγαινα με τραβούσαν τα νεφρά... Εκτός αυτού όταν χρειάστηκα κάτι περισσότερο από αλλαγή λαδιών και γενικά τα στοιχειώδη, δεν εξυπηρετήθηκα. Και όχι μόνο αυτό αλλά αισθάνθηκα να προσπαθούν να με παραμυθιάσουν. Δεν έμπαιναν καλά οι ταχύτητες στο Hyundai I20 diesel 1100 του 2018, από τα πρώτα 8.000 Km και κάθε φορά που πήγαινα για σέρβις μου έλεγαν ότι το να μη μπαίνουν οι ταχύτητες μια φορά στις 4-5 φορές είναι φυσιολογικό και το προβλέπει και ο κατασκευαστής... Παλαιότερα είχα KIA Sephia II από το 2001 ως το 2008. Με το πέρασμα 10 χρόνων δυστυχώς για μένα ξέχασα γιατί πάλι στο ίδιο συνεργείο πήγαινα ως το 2008. Για δύο μπροστινά ημιαξόνια με πήραν την μια φορά 1500 ευρώ μια εβδομάδα αφότου είχε λήξει η εγγύηση το οχήματος. Κάθε φορά που πήγαινα σε όλα τα προηγούμενα σέρβις τους έλεγα για το πρόβλημα που είχα στους μπροστινούς τροχούς και προσπαθούσαν να με πείσουν ότι ήταν ιδέα μου και προσπαθούσαν να με βγάλουν τρελό. Περίμεναν να λήξει η εγγύηση για να μου τα κάνουν την αντικατάσταση αφού πλήρωσα 1500 ευρώ. Μετά από κάποια χρόνια πάλι τα ίδια. Ξανά κατεστραμμένα τα δυο μπροστινά ημιαξόνια. Ένα αυτοκίνητο επταετίας ήθελε δεύτερη φορά αντικατάσταση ημιαξόνια. Το αμάξι πήγαινε μόνο σε άσφαλτο και λειτουργούσε βασικά εκτός πόλης. Το αμάξι το είχα αγοράσει το 2001 και το 2008 αγόρασα ένα Citroen C3 το οποίο το έχουμε ακόμη και το οδηγεί ο γιος μου και έχει ξεπεράσει τα 300.000 Km. Τον παρακαλάω να το δώσουμε να πάρουμε ένα καινούριο για αυτόν και αρνείται πεισματικά γιατί το αμάξι ακόμη ''πετάει''. Στο Citroen άλλαξα πρώτη φορά δίσκο στα 250.000 Km. Το KIA αφού το άφησα εκτός χρήσης μια τριετία αφότου πήρα το C3 το πήγα για καταστροφή το 2011 γιατί ακόμη και για να το πουλήσω θα έπρεπε να αντικαταστήσω τα ημιαξόνια και δεν ήθελα να πληρώσω πάλι τα 1500... Μου το έφαγαν τζάμπα... Όσα χρόνια το κράτησα όλα τα σέρβις τα έκανα στην αντιπροσωπεία. Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού. Σας μεταφέρω την εμπειρία μου γιατί σε κάποιους μπορεί να φανεί χρήσιμη και να γλυτώσουν την ταλαιπωρία.

  • Dimitris Benakis

    Ψάχνω εδώ και 6 χρονια διακοσμητικά της χιουνται (μου τα έκλεψαν) και όλα τα εξουσιοδοτημενα κάνουν την πάπια αίσχος μεγάλο. Το αυτοκίνητο είναι 2016 μοντέλο, ψάχνω από το 2018. Λαμπάκια μπλαφονιερας για RAV4 αναγκάστηκαν να παραγγείλουμε από Βέλγιο, εδώ έχουν μαιμου σε συσκευασία TOYOTA. Όλοι μετά το ταμείο σε περιμένουν για το επόμενο ταμείο. Έχω ράμματα για πολλές γούνες.

  • Manolis Fanaras

    Ε όχι και φθηνό σέρβις η τουοτα μην τρελαθουμε τώρα ειδικά τα υβριδικά όσο για χιουνται ας κατέβουν από το καλάμι μην πέσουν απότομα .

  • Lampros Kapsalis

    Κλασική FMS απίστευτη ταλαιπωρία!

  • Αλέξανδρος Τσαλούχας

    Εγώ για το Σάντα Φε πληρώνω για λάδια φίλτρο 80 ευρώ εσείς τι σέρβις κάνατε;

  • Gennadios Alisa

    Ενταξη βρε εαν τα κανεις μονος σου ποιο φτηνα σε βγενει και ξερεις τη λαδι βαζεις δεν ειναι τιποτα σπουδεο το σερβις λαδια φιλτρο μπουζι το πολη 80 ευρω και σε 1 ωρα εχει τελειωση .

  • Christos Koukoulos

    Τι λες τώρα ,,,

  • Panagiotis Skylakis

    Για ένα σέρβις μικρό ( λάδια , φίλτρο λαδιού,αέρος,καμπίνας) με τα ανταλλακτικά να στοιχίζουν γύρω στα 80€ (και πολλά λέω)πληρώνεις τα διπλάσια!! (αν αλλάξουν τελικά τα φίλτρα αέρος και καμπίνας, να ζητάτε να δείτε τα παλιά. Συνήθως δεν τα δείχνουν γιατί δεν τα έχουν αλλάξει). Αυτά που πληρώνεις στα εξουσιοδοτημένα είναι οι χρονοώρες!! Για ένα σέρβις που διαρκεί 15’ κάνουν 2 ώρες ακόμα και 6 1/2 ώρες!!!! Με την χρονοώρα στα 60 € όσο στο κρατάνε πληρώνεις και το “parking”…..

  • Dimitris Benakis

    Από τότε που την πητε ο Βασιλάκης έγινε στις τιμές Ferrari. Προσπαθεί να βγάλει τα σπασμενα της seat.

  • Nikos Saridis

    Σταματήστε να πηγαίνετε σε εξουσιοδοτημένα. Είναι απλά...κλεφτες. Υπάρχουν πολλοί και καλοί τεχνικοί και χρεώνουν λογικές τιμές, σε ελεύθερα συνεργεία. Στην εποχή του διαδικτύου δεν επιτρέπεται να μας πιάνουν Κώτσους άθλια κλεφτρώνια που το παίζουν τεχνικοί...

  • Μιχάλης Κατσάνος

    Toyota και η πρώτη

  • Takis Gianno

    θα το πληρώσατε μετρητοίς και το πήρατε με leasing (ετήσιο κόστος service). Προσωπικά όταν το παίρνω από service κάνω και ένα έλεγχο μόνος μου και πάντα κάτι διορθώνω

  • George Doukas

    Τογιότα για μια ζωή!!!!!!!!

  • Εμμ Τζιακης

    H Hyundai εχει περιπου το ιδιο κοστος ανταλλακτικων και service με την Rolls Royce. ΔΕΝ ξερατε ? Ε δεν ρωταγατε ?

  • Γιώργος Μαρινάκης

    TOYOTA: Λάδια Εννεος 5-30W ,φίλτρο λαδιού, φίλτρο καυσίμου καί Τακάκια εμπρός γνήσια , σταύρομα τροχών ,και έλεγχος κάτω από το αυτοκίνητο γενικός, φώτα φλας κτλ,3 ώρες και 240 ευρώ συνολικά. !!!!

  • Fotis Skamagkis

    ..καλά ακόμη πηγαίνετε στα Συνεργεία τους?

  • Vassilis Sinopoulos

    Δυστυχώς η Toyota, στο τελευταίο ραντεβού αντί για 90 λεπτά που μου υποσχέθηκαν έκαναν 4 1/2 ώρες!! Η καθυστέρηση οφείλεται στην παραβίαση σειράς,την οποία διαπίστωσα με τα μάτια και αυτιά μου. Φαίνεται ότι ο ηλικιωμένος δεν έχει λόγους να βιάζεται! Η γραπτή διαμαρτυρία μου έμεινε αναπάντητη, κρίμα που άλλαξαν τα πράγματα προς το χειρότερο.

  • Διονυσης Ματσικας

    Η Hyundai καλά το ξεκίνησε, έκανε άλματα σε ποιότητα και εμφάνιση, χτυπάει στα ίσα τον ανταγωνισμό, αλλά.... τελευταία καβάλησε το καλάμι, και στην αγορά καινούργιου και κυρίως στα σέρβις.!! Πλέον διώχνει τον κόσμο από τα επίσημα συνεργεία. Κάνεις την δουλειά σου σε πολύ καλά συνεργεία και στην μισή τιμή.!!!

  • Haris Tzivanopoulos

    Καλά σας πήρε για 6.5 ώρες. Οι άλλοι πανάκριβοι, 160 για δύο. 😂😂

  • Panagiotis Georgiou

    Έκανε κι η μύγα κώλο (Hyundai) ,κι έχεσε τον κόσμο όλο! 😁😁😁

  • Nikos Maresis

    Γιατί σας κάνει εντύπωση απορώ.. η hyundai αλλά και η Kia εδώ και χρόνια έχουν καβαλήσει το καλάμι και δαγκώνουν τον κόσμο!! Τα έξτρα λεφτά τι ήταν? Ήθελε να πληρώσει τέλη ο αρχιμηχανικός?

  • Konstantinos Charisis

    Είναι διαφορετικό να συνεννοηθώ με το συνεργείο κ να του πω να στο αφήσω εγώ το πρωί κ να το πάρω το απόγευμα γυρίζοντας από τη δουλειά κ είναι διαφορετικό σε προγραμματισμένο ραντεβούνα μου δεσμεύσουν το αυτοκίνητο για 6 ώρες. Τι ακριβώς έκαναν 6 ώρες σε τακτικό σέρβις;;; Ως προς τις τιμές καλό είναι να ανεβάζετε και τις αποδείξεις ώστε να ξέρουμε τι ακριβώς χρεώνεται κ πόσο. 330€ σαν πολύ δεν είναι;;;

  • Alamagkos Panayiotis

    Ότι θέλει ο καθένας χρεώνει χωρίς κανένα έλεγχο...

  • Dimitris Tsintsinis

    Κάτοχος i20N εδώ, δεν υπάρχουν αυτά τα νούμερα που αναφέρονται...

  • Ioannhs Katsoyleros

    Τη δουλειά;; έχετε στα συνεργεία τους.

  • Nikolas Anastasakis

    Χρεωνουν εργατοωρες, και το κρατανε παραπανω.

  • Fotis Mitsis

    Που να δεις στα Mercedes τι γίνεται. Άστα να πάνε.

  • Αγγελος Μαντουβαλος

    Δεν γνωρίζω τι ακριβώς ελέγχους έκαναν στα εν λόγο οχήματα ούτε και την κατάσταση τους. Έχουμε 3 HYUNDAI στην οικογένεια και τέτοια προβλήματα δεν είχα ποτέ

  • Αλεξανδρος Θεοχαρης

    Οι βασιλιάδες του πλαστικου και τ αργου

  • Dimitris Mitritsakis

    Μήπως να πήγαινα το Hyundai μου στην Toyota για σέρβις;

  • Βασίλης Θαλής

    Από πότε η Hyundai την έχει δει Mercedes δεν κατάλαβα...

  • Chris Stamatiou

    Παρε hyundai να δεις τη γλυκα!!! 🤣

  • Dimitris Moumtzis

    Φίλος με Peugeot βανάκι επαγγελματικό, πετρέλαιο πήγε πολλές φορές στην αντιπροσωπεία για το ίδιο θέμα στο αυτοκίνητο. Το πρόβλημα δε λύθηκε. Τελικά πήγε σε μάστορα που ασχολείται με πετρελαιοκίνητα και του βρήκε το πρόβλημα και του εδωσε και αυτοκίνητο αντικατάστασης.

  • Nikolaos Katsaris

    Η Toyota πάντα είχε το καλυτερο after sales!!!

  • Adam Tsiamitas

    Αυτά τα ρεπορτάζ καλό είναι να γίνονται !

  • Θωμάς Σωτήρογλου

    Έτσι ακριβώς

Διαβάστε και άλλα σχόλια στην σελίδα μας στο Facebook