Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Test 8.000 χλμ: Goodyear Efficientgrip Performance 2

Διαβάστηκε από 33832 αναγνώστες - 20/7/2021

Πριν από έξι μήνες αποφασίσαμε να περάσουμε το νέο Efficientgrip Performance 2 από κόσκινο διαρκείας και να δούμε πως αντέχει σε βάθος χρόνου. Πρώτη στάση, οι 6 μήνες χρήσης, χρόνος αρκετός για να έχεις μία πλήρη και να αναλυτική άποψη για το ελαστικό.

Ο χώρος των κατασκευαστών ελαστικών έχει εξίσου έντονο ανταγωνισμό με το χώρο των αυτοκινητοβιομηχανιών. Η αγορά είναι ζόρικη και, λίγο πίσω να μείνεις στην εξέλιξη και στην παρουσίαση νέων προϊόντων… τσακ, κάνει μια έτσι και σε καταπίνει. Όχι πως η Goodyear χρειαζόταν το Efficientgrip Performance 2 για να την κρατήσει στη ζωή ή κάτι τέτοιο, αλλά πώς νομίζετε ότι έφτασαν εκεί που βρίσκονται όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές; Με συνεχή εξέλιξη των ελαστικών τους.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Πολλοί οι οδηγοί, ένα το σετ
Αυτόν τον κανόνα ακολουθεί και η Goodyear και αυτή την εξέλιξη κατά κάποιο τρόπο μελετάμε τους τελευταίους έξι μήνες, έχοντας φορέσει ένα σετ Efficientgrip Performance 2 διαστάσεων 205/55 R17 στο αυτοκίνητο της συντακτικής ομάδας μας. Το ελαστικό χρησιμοποιήθηκε σε ποικιλία διαδρομών, σκαρφάλωσε πεζοδρόμια, το οδηγήσαμε σε μικρές αποστάσεις στην κίνηση της πόλης αλλά και σε ταξίδια στην εθνική με αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ, μέχρι και χώμα πάτησε. Το λάστιχο αντιμετώπισε διαφορετικές καιρικές συνθήκες, διαφορετικά οδηγικά στυλ και παρά τα περίπου 8.000 χιλιόμετρα που διένυσε, δεν διαμαρτυρήθηκε ούτε λίγο.
 

8.000 χλμ αργότερα, η ποιότητα κύλησης έχει παραμείνει αναλλοίωτη, και ο θόρυβος κύλισης στα ίδια επίπεδα

8.000 χλμ αργότερα, η ποιότητα κύλησης έχει παραμείνει αναλλοίωτη, και ο θόρυβος κύλισης στα ίδια επίπεδα


Διατηρώντας τα δυνατά στοιχεία
Ούτε εμείς διαμαρτυρηθήκαμε όμως: το Efficientgrip Performance 2 εξακολουθεί να ζεσταίνεται γρήγορα και να μας βοηθά να αποκτούμε εύκολα την αίσθηση του δρόμου όπως και στα πρώτα χιλιόμετρα της δοκιμής μας. Το Goodyear Efficientgrip Performance 2 παρέχει επαρκή πληροφόρηση για το οδόστρωμα, ενώ και οι ποιότητα κύλισης δείχνει επίσης αναλλοίωτη παρά το πέρασμα του χρόνου. Σε ταξίδια σε ανοιχτό δρόμο το λάστιχο εκμεταλλεύεται το νέο σχεδιασμό, που αξιοποιεί επεμβάσεις στην αεροδυναμική για να μειώνεται ο παραγόμενος ήχος. Με λίγα λόγια τα περίπου 70dB δεν κρίνονται ενοχλητικά, ενώ ο θόρυβος παραμένει στα ίδια επίπεδα ακόμα.

Και μιας που μιλάμε για ανοιχτούς δρόμους να πούμε ότι, το ελαστικό συνεχίζει, όπως και στην αρχή της δοκιμής μας, να σου δίνει την ίδια αυτοπεποίθηση όταν θέλεις να αλλάξεις απότομα κατεύθυνση με κάμποσα χιλιόμετρα. Από τη Goodyear λένε πως αυτό οφείλεται στο νέο σχεδιασμό πέλματος με μεγαλύτερες λωρίδες, αλλά πότε δεν είναι μόνο ένα πράγμα. Όπως δεν είναι μόνο ένα πράγμα η φθορά: σχετίζεται με τα υλικά, τη γεωμετρία, το σχεδιασμό. Εδώ το Efficientgrip Performance 2 τα πηγαίνει μια χαρά, αφού τα σημάδια της… ταλαιπωρίας από τα χιλιόμετρα της 180ήμερης δοκιμής μας δεν είναι όσο εμφανή θα τα περιμέναμε, τηρουμένων των αναλογιών πάντα, ενώ φθορά δεν εμφανίστηκε στα ελαστικά, όπως είναι λογικό.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε