Με το LPG να κερδίζει όλο και περισσότερο φανατικό κοινό, εσείς ακόμα το σκέφτεστε; Δείτε εδώ τι λένε αυτοί που το εμπιστεύονται αλλά και τι σας συμβουλεύουν.
Προσιτό το κόστος μετατροπής, χαμηλό το κόστος συντήρησης εάν είστε τυπικοί
Κατά μέσο όρο μία μετατροπή κοστίζει γύρω στα 750 ευρώ ,τιμή που φυσικά αλλάζει ανάλογα με το τύπο του αυτοκινήτου και την προσφορά της εκάστοτε εταιρίας. Πέρα όμως από τον τομέα της απόσβεσης, ένα ολοκληρωμένο και ποιοτικό σύστημα υγραεριοκίνησης αποτελείται από αρκετά εξαρτήματα τα οποία κατά βάση δεν απαιτούν τρομερή συντήρηση, παρά μερικά περιφερειακά κομμάτια όπως τα φίλτρα τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα δαπανηρά, αλλά συμβάλουν στην εύρυθμη λειτουργία του συνόλου. Εάν είστε τυπικοί και ακολουθείτε τις οδηγίες του μηχανικού σας είναι σχεδόν απίθανο να βρεθείτε προ εκπλήξεων.
Αυτή είναι η άποψη του κόσμου για το LPG
Πραγματοποιήσαμε μία έρευνα μεταξύ των κατόχων αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν ως εναλλακτικό καύσιμο το υγραέριο. Στη συγκεκριμένη έρευνα συμμετείχαν εκατοντάδες ιδιοκτήτες, οι οποίοι μέσω του ειδικού ερωτηματολογίου μας κατέθεσαν τη δική τους εμπειρία από την μετατροπή που πραγματοποίησαν. Η συντριπτική πλειοψηφία των κατόχων-συμμετεχόντων δηλώνει την απόλυτη σχεδόν ικανοποίηση της σχετικά με το υγραέριο. 92% θετικές απόψεις για την κατανάλωση
Η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων δηλώνει ικανοποιημένη από την κατανάλωση που παρουσιάζει το αυτοκίνητο τους μετά την μετατροπή. Καμία διαφορά στις επιδόσεις σύμφωνα με το 89%
Όπως έχουμε τονίσει πολλές φορές, δεν παρατηρούνται διαφορές στις επιδόσεις μεταξύ της εναλλαγής υγραερίου και βενζίνης. Αυτό αποδεικνύεται και από τα αποτελέσματα της έρευνας όπου το 89% αναφέρει ότι είναι πάρα πολύ έως αρκετά ικανοποιημένο από τις επιδόσεις που παρουσιάζει το υγραέριο. 89% θετικοί για την αύξηση της αυτονομίας
Η μετατροπή ενός αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο δίνει το πλεονέκτημα της αύξησης της αυτονομίας του με συνδυασμό των δύο τύπων καυσίμου. Όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα που συλλέξαμε, το 89% συνολικά των συμμετεχόντων εκφράζει θετική γνώμη σχετικά με την αύξηση της αυτονομίας.
Γιατί να πετάς 60 ευρώ το μήνα;
Σύμφωνα με τα όσα ισχύουν, η μέση τιμή του υγραερίου αυτή τη στιγμή είναι στα 0,85 ευρώ / λίτρο, ενώ της βενζίνης ανέρχεται στα 1,52 ευρώ/λίτρο. Με αυτόν τον τρόπο, οι ιδιοκτήτες οχημάτων που προχωρούν σε μετατροπή του οχήματός τους σε υγραέριο , επιτυγχάνουν ένα σημαντικό όφελος για την τσέπη τους, όσον αφορά στα έξοδα που απαιτούνται για τις καθημερινές μετακινήσεις. Για παράδειγμα, έστω ότι διαθέτουμε ένα αυτοκίνητο που παρουσιάζει μέση κατανάλωση 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τότε σε ετήσια βάση (δηλαδή για 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο), απαιτούνται 1.200 λίτρα καυσίμου. Στην περίπτωση που το αυτοκίνητό μας καταναλώνει μόνο αμόλυβδη, τα χρήματα που θα χρειαστούμε για ένα έτος ανέρχονται σε περίπου 1.900 ευρώ, ενώ για την περίπτωση του υγραερίου απαιτούνται 1.220 περίπου.
Τα διαστήματα συντήρησης εξαρτώνται από τον τύπο του συστήματος που έχετε τοποθετήσει. Ο εκάστοτε κατασκευαστής ορίζει τα διαστήματα συντήρησης ανάμεσα στα 10.000, 15.000 και 20.000 χιλιόμετρα.
Δείτε 10 βασικούς κανόνες για να μη παρουσιαστεί το παραμικρό πρόβλημα
1. έλεγχος καλής λειτουργιάς σε βενζίνη !!
2. αλλαγή φίλτρων του συστήματος
3. έλεγχος βαλβίδων ασφαλείας
4. έλεγχος διαρροών
5. έλεγχος σωληνώσεων (υγραερίου, ψεκασμού, κεντρικής παροχής, νερού κτλ)
6. έλεγχος καλής λειτουργίας των μπεκ ψεκασμού
7. έλεγχος πίεσης πνεύμονα
8. έλεγχος σωστής ρύθμισης συστήματος μέσω εγκεφάλου και OBD αυτοκινήτου
9. έλεγχος πνεύμονα για τυχόν διάβρωση και διαρροή
10. έλεγχος δεξαμενής
Επίσης κάθε 30.000 χλμ, γίνεται συντήρηση της μπεκιέρας του υγραερίου, με αλλαγή σε όλα τα κινούμενα μέρη, (έμβολα, μεμβράνες ελατήρια, ρύθμιση διάκενου με ειδικό μικρόμετρο). Αυτές οι εργασίες αφορούν τις περισσότερες μπεκιέρες των συστημάτων που κυκλοφορούν στην αγορά.