Το lpg αποτελεί την οικονομικότερη επιλογή καυσίμου. Προτιμάται και από βενζίνη και από πετρέλαιο.

Μετά τη μετατροπή θα δείτε πως οι επισκέψεις για ανεφοδιασμό θα μειωθούν στο μισό.

Το 90% των αυτοκινήτων μπορούν να υποστηρίξουν μία τέτοια μετατροπή.

Δεν θα επηρεαστεί σχεδόν καθόλου ο χώρος αποσκευών σας καθώς η δεξαμενή συνήθως τοποθετείται στο χώρο της ρεζέρβας.

Είσαι χιλιομετροφάγος; Είσαι για LPG

Διαβάστηκε από 2687 αναγνώστες - 7/9/2017

Είσαι χιλιομετροφάγος; Είσαι για LPG. Τοποθετήστε κιτ υγραεριοκίνησης και κάντε απόσβεση σε ένα μήνα. Κέρδος από το πρώτο χιλιόμετρο, χαμηλό κόστος συντήρησης και αμέτρητα πρατήρια ανεφοδιασμού.

 
 
Η απόσβεση θα έρθει πιο γρήγορα από όσο νομίζεις.

Δε θα χρειαστεί ιδιαίτερος χρόνος για να γίνει ολοκληρωτική απόσβεση των χρημάτων που δαπανήθηκαν για την εγκατάσταση του κιτ υγραερίου. Από την χαμηλή τιμή του υγραερίου, μπορούμε να επιτύχουμε γρήγορη απόσβεση αλλά και να εξοικονομήσουμε μεγάλα ποσά σε βάθος χρόνου. Όπως αποδεικνύεται και παρακάτω, το ποσό που μένει στην τσέπη μας σε ετήσια βάση είναι αρκετά υψηλό, τέτοιο ώστε να χρηματοδοτήσει και να καλύψει αρκετές ανάγκες μιας οικογένειας. 

Λογικό το κόστος μετατροπής, χαμηλό το κόστος συντήρησης
Κατά μέσο όρο μία μετατροπή κοστίζει γύρω στα 690 ευρώ ,τιμή που φυσικά αλλάζει ανάλογα με το τύπο του αυτοκινήτου. Πέρα όμως από τον τομέα της απόσβεσης, ένα ολοκληρωμένο και ποιοτικό σύστημα υγραεριοκίνησης αποτελείται από αρκετά εξαρτήματα τα οποία κατά βάση δεν απαιτούν τρομερή συντήρηση, παρά μερικά περιφερειακά κομμάτια όπως τα φίλτρα τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα δαπανηρά, αλλά συμβάλουν στην εύρυθμη λειτουργία του συνόλου. 

 

Κέρδος περίπου 60 ευρώ το μήνα
Σύμφωνα με τα όσα ισχύουν, η μέση τιμή του υγραερίου αυτή τη στιγμή είναι στα 0,85 ευρώ / λίτρο, ενώ της βενζίνης ανέρχεται στα 1,52 ευρώ/λίτρο. Με αυτόν τον τρόπο, οι ιδιοκτήτες οχημάτων που προχωρούν σε μετατροπή του οχήματός τους σε υγραέριο , επιτυγχάνουν ένα σημαντικό όφελος για την τσέπη τους, όσον αφορά στα έξοδα που απαιτούνται για τις καθημερινές μετακινήσεις. Για παράδειγμα, έστω ότι διαθέτουμε ένα αυτοκίνητο που παρουσιάζει μέση κατανάλωση 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τότε σε ετήσια βάση (δηλαδή για 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο), απαιτούνται 1.200 λίτρα καυσίμου. Στην περίπτωση που το αυτοκίνητό μας καταναλώνει μόνο αμόλυβδη, τα χρήματα που θα χρειαστούμε για ένα έτος ανέρχονται σε περίπου 1.900 ευρώ, ενώ για την περίπτωση του υγραερίου απαιτούνται 1.220 περίπου. 
Δηλαδή προκύπτει ετήσιο όφελος 730 ευρώ κατά μέσο όρο ή διαφορετικά 60 ευρώ τον μήνα. Διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, που στις μέρες μας, αναμφίβολα «κλείνει» πολλές τρύπες στον προϋπολογισμό.

Τι προσέχω αφού κάνω τη μετατροπή;
Θα πρέπει πάντα να ζητάμε έγγραφη εγγύηση για το σύστημα (κιτ) υγραεριοκίνησης που έχει εγκατασταθεί, που να περιλαμβάνει τον τύπο του συστήματος καθώς και τη διάρκεια της εγγύησης. Συμβάλει στην ασφάλειά μας, και μειώνει το κόστος συντήρησης.
Επίσης, όλα τα μέρη του συστήματος μετατροπής πρέπει να είναι πιστοποιημένα. Ακόμη και μικρά ανταλλακτικά όπως κλίπς και άλλα αναλώσιμα πρέπει να μπορούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. 
Τα διαστήματα συντήρησης εξαρτώνται από τον τύπο του συστήματος που έχετε τοποθετήσει. Ο εκάστοτε κατασκευαστής ορίζει τα διαστήματα συντήρησης ανάμεσα στα 10.000, 15.000 και 20.000 χιλιόμετρα.

Δείτε 10 βασικούς κανόνες για να μη παρουσιαστεί το παραμικρό πρόβλημα
1. έλεγχος καλής λειτουργιάς σε βενζίνη !!
2. αλλαγή φίλτρων του συστήματος
3.  έλεγχος βαλβίδων ασφαλείας
4. έλεγχος διαρροών
5. έλεγχος σωληνώσεων (υγραερίου, ψεκασμού, κεντρικής παροχής, νερού κτλ)
6. έλεγχος καλής λειτουργίας των μπεκ ψεκασμού
7. έλεγχος πίεσης πνεύμονα
8. έλεγχος σωστής ρύθμισης συστήματος μέσω εγκεφάλου και OBD αυτοκινήτου
9. έλεγχος πνεύμονα για τυχόν διάβρωση και διαρροή
10. έλεγχος δεξαμενής 

Επίσης κάθε 30.000 χλμ, γίνεται συντήρηση της μπεκιέρας του υγραερίου, με αλλαγή σε όλα τα κινούμενα μέρη, (έμβολα, μεμβράνες ελατήρια, ρύθμιση διάκενου με ειδικό μικρόμετρο). Αυτές οι εργασίες αφορούν τις περισσότερες μπεκιέρες των συστημάτων που κυκλοφορούν στην αγορά.
Πόσο εύκολα μπορώ να φουλάρω το lpg αμάξι μου;
Επιπλέον υπάρχουν 500 περίπου πρατήρια σε ΟΛΗ την Ελλάδα έτοιμα να σε εξυπηρετήσουν ανά πάσα ώρα και στιγμή, ενώ το σημαντικότερο όλων είναι πως το επίπεδο εξειδίκευσης και τεχνογνωσίας είναι πολύ υψηλό, με έντονο ανταγωνισμό από την μεριά των επαγγελματιών, χαρακτηριστικό που λειτουργεί προς όφελος του πελάτη.

Μήπως είμαι στη «Black List»;
Πάνω από 90% των υπαρχόντων οχημάτων μπορούν να μετατραπούν σε υγραεριοκίνητα χωρίς κανένα πρόβλημα. Τα υπόλοιπα , όμως, πρέπει να προβούν σε βασικές αλλαγές στον κινητήρα τους πριν την μετατροπή. Για το σκοπό, έχει δημιουργηθεί από τον κάθε κατασκευαστή συστήματος υγραεριοκίνησης, μια Μαύρη Λίστα («Black List») . Αυτή η λίστα περιλαμβάνει τα μοντέλα αυτοκινήτων που δεν θα πρέπει να μετατραπούν με το συγκεκριμένο σύστημα. ¶ρα δεν ταιριάζει κάθε σύστημα σε κάθε τύπο αυτοκινήτου.
Οπότε πριν προβούμε στην εγκατάσταση κάποιου συστήματος υγραεριοκίνησης, πρέπει ο επαγγελματίας μηχανικός να το ελέγξει και κατόπιν να αποφασίσει αν χρειάζεται να προβεί σε κάποια αλλαγή ή μπορεί να συνεχίσει άμεσα στην εγκατάσταση του συστήματος. Αυτό συνεπάγεται πως ο εγκαταστάτης θα ελέγξει προσεκτικά όλα τα μέρη του κινητήρα που έχουν σχέση με την ανάφλεξη και την καύση του καυσίμου.
Αν αυτός ο έλεγχος δεν γίνει από το συνεργείο προτού γίνει η μετατροπή, τότε μπορεί να παρουσιαστούν μετά την μετατροπή μη αναμενόμενα προβλήματα τα οποία θα επιφέρουν δαπανηρές επιδιορθώσεις.

Χωρίς εγγύηση δε ολοκληρώνεται καμία εργασία
Θα πρέπει πάντα να ζητάμε έγγραφη εγγύηση για το σύστημα (κιτ) υγραεριοκίνησης που έχει εγκατασταθεί, που να περιλαμβάνει τον τύπο του συστήματος καθώς και τη διάρκεια της εγγύησης. Συμβάλει στην ασφάλειά μας, και μειώνει το κόστος συντήρησης.
Επίσης, όλα τα μέρη του συστήματος μετατροπής πρέπει να είναι πιστοποιημένα. Ακόμη και μικρά ανταλλακτικά όπως κλίπς και άλλα αναλώσιμα πρέπει να μπορούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Ένα υπεύθυνο συνεργείο προσέχει την κάθε λεπτομέρεια. Το προσωπικό του συνεργείου πρέπει να ξέρει το κάθε ανταλλακτικό και τις δυνατότητες του, να έχει αποδεδειγμένη εμπειρία και εκπαίδευση.
 

Σχετικες Ειδησεις