autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η αξιολόγηση του συνεργείου μετά το service

Διαβάστηκε από 12927 αναγνώστες - 11/1/2021

Όπως γνωρίζουμε, οι εργασίες service του οχήματός μας γίνονται τακτικά και όχι μόνο μία φορά. Έτσι, πρέπει να είμαστε βέβαιοι πως το συνεργείο που επιλέξαμε είναι το κατάλληλο και θα το επισκεπτόμαστε με σιγουριά και στο μέλλον. Για να γίνει αυτό, οφείλουμε να αξιολογήσουμε την υπηρεσία που μας προσφέρθηκε.
 
Καταρχάς υπολογίζουμε τη συνέπεια του μηχανικού. Πραγματοποίησε αυτό που υποσχέθηκε; Εκτός από την επίλυση του προβλήματος, ένας σωστός τεχνίτης πρέπει να κάνει έναν γενικό έλεγχο του αυτοκινήτου, προκειμένου να εντοπίσει και άλλες βλάβες ή φθορές που δεν γνωρίζαμε, και έπειτα να μας ενημερώσει αν πρέπει να επιλυθούν άμεσα, ή αν μπορούν να επιδιορθωθούν σε δεύτερο χρόνο, σε κάποιο επόμενο service.
Όσον αφορά τις τιμές και τον χρόνο παράδοσης, θα πρέπει να είναι ίδιες με αυτές που συμφωνήθηκαν, με εξαίρεση τις προαναφερθείσες περιπτώσεις που προέκυψαν περισσότερες βλάβες κατά τον έλεγχο.

Το πιο σημαντικό: Το αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι καλύτερο μετά την επισκευή του, σε σχέση με πριν.
Τέλος, όσον αφορά το μηχανικό: Εμπνέει εμπιστοσύνη; Πώς ήταν η συμπεριφορά του, τώρα που ολοκληρώθηκε η εργασία και πληρώθηκε; Ο σωστός επαγγελματίας πρέπει να ενδιαφέρεται για την ικανοποίηση του πελάτη, και να μην τον βλέπει σαν μεμονωμένη ευκαιρία κέρδους. Πολλές επιχειρήσεις προσφέρουν την ονομαζόμενη «follow-up» επικοινωνία, κατά την οποία έρχονται σε επαφή μαζί μας μετά από λίγες ημέρες, προκειμένου να ενημερωθούν για το κατά πόσο μείναμε ικανοποιημένοι, και αν επιλύθηκε το πρόβλημά μας.

Από την καλή εξυπηρέτηση που μας παρέχει το συνεργείο, βγαίνουμε κερδισμένοι και εμείς, σαν κάτοχοι οχήματος, αλλά και η επιχείρηση. Εμείς, γιατί έχουμε πλέον εμπιστοσύνη και σιγουριά ότι το αυτοκίνητό μας βρίσκεται σε καλά χέρια, και η επιχείρηση επειδή απέκτησε έναν νέο, τακτικό πελάτη.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει