Το πρώτο πραγματικό SUV της SEAT είναι και το μόνο μοντέλο της κατηγορίας με 1.000άρη κινητήρα TSI, του ομίλου VW. Ο 3κύλινδρος αυτός, turbo κινητήρας χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό καυσίμου και αποδίδει 116 ίππους, αλλά το κυριότερο 200 Nm ροπής στις 2.000-3.500 σ.α.λ. Η μέση πραγματική κατανάλωση του Ateca είναι στα 6,7 λτ./100 χλμ. (5,2 λτ./100 χλμ. υπόσχεται η ισπανική φίρμα). H λειτουργία του κινητήρα είναι εξαιρετική με πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά και δεν «αγκομαχάει» να κινήσει το μεγάλο, αλλά ελαφρύ αμάξωμα (1.280 κιλά με οδηγό) του SEAT Ateca. Μάλιστα το προσπέρασμα με 4η (60-100 χλμ./ώρα) γίνεται σε 8,1 δλ και η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 180 χλμ./ώρα. Η απόσταση των 189 χλστ. από το έδαφος βοηθά το Ateca στις εκτός ασφάλτου περιπέτειες, αλλά δεν προσφέρεται τετρακίνηση.
• 0-100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ
• 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 8,1 δλ.
• Εκπέμπει 119 γρ.CO2/χλμ.
Μοντέλο | ATECA |
---|---|
Version | 1.0 TSI 115 PS |
Πόρτες | 5 |
Κυβισμός | 999 |
Κατηγορία | ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ |
Κυκλοφόρησε | 2016 |
Crash Test Euroncap | ***** |
Τιμή | 19.950 |
Τιμή με έκπτωση | 19.950 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.) | |
Μήκος | 4363 |
Πλάτος | 1841 |
Υψος | 1601 |
Μεταξόνιο | 2638 |
Μετατρόχιο εμπρός | 1576 |
Μετρατρόχιο πίσω | 1572 |
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) | 510 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 50 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ) | |
Καθαρό | 1280 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ) | |
Κυβικά εκατοστά | 999 |
Μέγιστη ισχύς (ps) | 115 |
Στροφές μέγιστης ισχύος | 5000 |
Μέγιστη ροπή (nm) | 200 |
Στροφές μέγιστης ροπής | 2000 |
Κύλινδροι - διάταξη | 3 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2E |
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ |
Turbo | Ναι |
Copyright © 2024 - autoagora.gr