5008: Η ανεση σε άλλα επίπεδα
Δεν θα είναι υπερβολή να πούμε πως το 5008 είναι ακόμα ένα ευχάριστο συνολικά Peugeot. Πατάει πάνω στην EMP2 Modular πλατφόρμα του ομίλου PSA, κάτι που του εξασφαλίζει και αυξημένες διαστάσεις αλλά και χαμηλό αναλογικά βάρος. Στο δρόμο, η ανάρτηση με την σφικτή της ρύθμιση δεν επιτρέπει στο αμάξι να παίρνει έντονες κλίσεις, και διαχειρίζεται ιδανικά το βάρος του. Απορροφά πολύ καλά τις ανωμαλίες του δρόμου και παρέχει στους επιβάτες πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
Κρίνοντας από τον μεγάλο του όγκο, θα φαντάζεστε πως δεν είναι για πολλές σβέλτες κινήσεις. Ξανασκεφτείτε το, καθώς αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευέλικτο, με πολύ ασφαλή συμπεριφορά. Ο οδηγός με τη σειρά του λαμβάνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να γίνει η οδήγηση διασκεδαστική, με φοβερό μειονέκτημα την απουσία κάμερας οπισθοπορείας. Θεωρούμε πως σε ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο, ανεξάρτητως έκδοσης, μία κάμερα είναι το λιγότερο απαραίτητη για τους πιθανούς ελιγμούς εντός πόλης.
Για πιθανή διασκέδαση εκτός δρόμου, τα 236 χλστ. απόστασης από το οδόστρωμα, σε συνδυασμό με τις δυνατότητες του Advanced Grip Control το οποίο ελέγχει το εμπρός διαφορικό ( εξοπλισμός των πλούσιων εκδόσεων) θα σας βγάλουν από τα δύσκολα.
XC40: Σταθερό αλλά ζωηρό
Θα κάνει τα πάντα για να μην έχετε το παραμικρό ατύχημα. Ανέκαθεν τα σουηδικά μοντέλα ξεχώριζαν για τις επιδόσεις του στα crash test μα και για την τεχνολογία που φέρανε γύρω από την ασφάλεια. Έτσι και το νέο XC40 γεμίζει την φαρέτρα του με πολλά, πάρα πολλά συστήματα που θα σας εξασφαλίσουν να μην πάθετε το παραμικρό. Διατηρεί πορεία εντός λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση εμποδίων, μπορεί να ακολουθεί την κίνηση από ορισμένη απόσταση, σύστημα ανίχνευσης πιθανού κινδύνου από πίσω , προετοιμασία και σφίξιμο ζώνης όπου θεωρηθεί απαραίτητο και πολλά ακόμα, θα σας κάνουν να νιώσετε πιο ασφαλείς από ποτέ. Απο κει και πέρα, κοιτώντας την καθαρά οδηγική εμπειρία, το νέο XC40 θα προσφέρει χαμόγελα στον οδηγό. Πολύ καλή απόσβεση ανωμαλιών παρά την σφικτή ανάρτηση, πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ενώ θόρυβος από τον κινητήρα εντός της καμπίνας δεν πρόκειται να περάσει εύκολα. Θα πρέπει να ξεπεράσετε τις 5.000 σ.α.λ. για να τον εντοπίσει το αυτί σας. Πλούσια ροπή, σωστή πληροφόρηση και απόκριση τιμονιού δεν θα φέρουν τον οδηγό σε δύσκολη θέση οποιαδήποτε στιγμή. Ένας σοβαρός παίκτης που μπορεί να είναι κάπως βαρύς μα έχει δύναμη και με το παραπάνω.
Copyright © 2024 - autoagora.gr