Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    1ο Ημίχρονο

    Διαβάστηκε από 26824 αναγνώστες - 2/5/2019

    Το Stinger για τους επιβάτες, οι Γερμανοί για αποσκευές
    Ανοίγοντας τις πόρτες των πορτμπαγκάζ των μοντέλων αρχίζουμε να ανακαλύπτουμε τις διαφορές τους. Οι δύο Γερμανοί προσφέρουν 480 λτ χώρου αποσκευών ενώ ο Κορεάτης της παρέας θα χωρέσει αποσκευές ως 406 λίτρα. Αντίστοιχη είναι και η εικόνα μετά την αναδίπλωση των πίσω θέσεων, 1300 λίτρα για τους Γερμανούς, 1114 για το Stinger.



    Σε ένα ακόμα σημείο που υπερτερούν τα Γερμανικά μοντέλα έναντι του Stinger είναι η ποιότητα της επένδυσης του χώρου αποσκευών. Αυτό δεν σημαίνει ότι το Kia δεν είναι ποιοτικό αλλά ότι τα άλλα δύο βρίσκονται στον συγκεκριμένο τομέα στο άνω άκρο της κατηγορίας.
    Στην καμπίνα την καλύτερη ποιότητα την συναντάμε στο Α5 με την 430i να βρίσκεται πίσω μεν, αλλά σε απόσταση αναπνοής. Το εσωτερικό του Α5 είναι ένας συνδυασμός κορυφαίας ποιότητας και υψηλής τεχνολογίας που δεν θα αφήσει κανέναν ασυγκίνητο, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων το κάνει το πιο high-tech της κατηγορίας.



    Χωροταξικά ξεχωρίζουν το Stinger κυρίως για τον διαθέσιμο χώρο στο πίσω μέρος και το Α5 που είναι πιο άνετο μπροστά.
    Το εσωτερικό της BMW είναι γνώριμο από την 3άρα και από άποψη ποιότητας και τεχνολογίας βρίσκετε ανάμεσα στα άλλα 2 μοντέλα. Δεν διαθέτει τον εντυπωσιακό πίνακα οργάνων του Α5 αλλά ούτε και τα 2 αναλογικά όργανα του Stinger. Το τιμόνι είναι ακόμα εντυπωσιακό και απ αυτό ρυθμίζονται αρκετές λειτουργίες του αυτοκινήτου. Όλα τα υπόλοιπα είναι πολύ καλά μελετημένα και οικεία. Τα σπορ καθίσματα προσφέρουν την καλύτερη πλευρική στήριξη ενώ η θέση οδήγησης είναι από τις καλύτερες που μπορεί να βρει κάποιος στην κατηγορία. Γνώριμο είναι και το περιστροφικό χειριστήριο του iDrive που βρίσκεται τοποθετημένο σε εργονομική θέση στην κονσόλα μεταξύ οδηγού και συνοδηγού.



    Τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες η 430 διαθέτει τον μικρότερο χώρο συγκριτικά με τα άλλα 2. Αν οι πίσω επιβάτες ξεπερνούν το 1,80μ θα δυσκολευτούν κυρίως λόγω της κλίσης της οροφής που κλέβει αρκετούς πόντους από το διαθέσιμο ύψος της καμπίνας.
    To Stinger από την μεριά του είναι ευρύχωρο αλλά δεν εκμεταλλεύεται πλήρως το μεγάλο μήκος του (σ.σ είναι το μεγαλύτερο του συγκριτικού) και καταφέρνει έτσι να προσφέρει χώρο ανάλογο με αυτόν του Α5.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ